Terug van weggeweest

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Reindeer
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Terug van weggeweest

Bericht door Reindeer » 01 mei 2014 14:26

Hallo,

Na een drukke periode, eindelijk weer wat tijd om hier meer te vertoeven. Vandaar nog even een berichtje in dit topic. Verder is er nog niet veel veranderd. Ik ben nog steeds 23jaar (maar binnen een maandje 24, joepie cadeautjestijd! ^^), woon nog altijd in W-VL en hou nog altijd veel van dieren en kinderen.

In mijn vrije tijd ben ik het liefst buiten als de zon schijnt of aan mijn bureautje als het regent om mijn creatieve uitspattingen op papier te zetten. Ik knutsel graag voor mijn werk, probeer af en toe eens kaarten in elkaar te prutsen en schrijf ook graag. Ik ben nu sinds kort bezig met Postcrossing en heb nu ook enkele penpals (pennevrienden) in het buitenland. Mijn Engels wordt hierbij ook weer netjes opgefrist. ;)
Verder kan ik genieten van een goed boek, koffie, knuffels, een leuk (onverwachts) sms'je, een romantische film en zelfs van mijn werk af en toe.. ;) de simpele dingen van het leven dus, ik ben geen moeilijk mens. :)

Iedereen een fijne uitrust-dag verder!

En ik wil mij excuseren aan diegene waar ik vroeger af en toe een PB'tje mee uitwisselde en waar ik plots door tijdsgebrek mee stopte. Het lijkt zo raar om nu plots weer de draad op te pikken. In dit opzicht kan ik jullie dus vertellen dat ik vaak ook wat verlegen ben. :oops:

Gegroet iedereen!
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

Peanut
Experienced user
Experienced user

Re: Terug van weggeweest

Bericht door Peanut » 01 mei 2014 17:33

Welkom (terug) !

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 02 mei 2014 13:02

Welkom terug, Reindeer! :D
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Reindeer
New user
New user

Bericht door Reindeer » 02 mei 2014 16:25

Merci'kes! :D
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

Gesloten