Kiekeboeeee (again :p)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
MiAmorPorSiempre
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Kiekeboeeee (again :p)

Bericht door MiAmorPorSiempre » 01 mei 2014 08:35

Hoihoi,

Het is al ff geleden dat ik hier ben geweest dus vandaar dit berichtje :)
Ik ben meisje, bijna 16, en ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe vreindschappen :D
Ik heb in het begin heel verlegen maar als ik de mensen beter leer kennen ben ik een totale losbol :D
Mijn hobby's zijn zwemmen, lezen, muziek, tekenen, creatief zijn, schrijven, films kijken en wel een heel klein beetje gamen :p
Later zou ik oftewel kinesitherapie studeren, geneeskunde op psychologie :)
Welke het gaat worden ben ik nog niet aan uit :p

Jullie mogen altijd berichtje sturen :D
I'm jealous of every girl who held you, 'cause at that moment, she held my entire world.

winteriscoming
Regular user
Regular user

Re: Kiekeboeeee (again :p)

Bericht door winteriscoming » 04 mei 2014 16:34

Welkom :) Wat lees je zoal? Speel je ook een muziekinstrument?

MiAmorPorSiempre
New user
New user

Bericht door MiAmorPorSiempre » 04 mei 2014 21:38

Ik lees vanalles. Mijn laatste is de boekendief van markus zusak, dat is echt een fantastisch boek :D de laatste weken heb ik eigenlijk alleen maar boeken gelezen over een lesbische relatie :) weet anders wel een paar aanraders ;)
Nee spijtig genoeg heb ik niet het geluk dat ik een instrument kan bespelen, ookal heb ik een piano, ukelele en een gitaar...moest ik iemand die het mij zou Illen leren direct :D maar als je geen noten kan lezen is dat moeilijk :( jij? :D
I'm jealous of every girl who held you, 'cause at that moment, she held my entire world.

winteriscoming
Regular user
Regular user

Bericht door winteriscoming » 06 mei 2014 00:10

MiAmorPorSiempre schreef:Ik lees vanalles. Mijn laatste is de boekendief van markus zusak, dat is echt een fantastisch boek :D de laatste weken heb ik eigenlijk alleen maar boeken gelezen over een lesbische relatie :) weet anders wel een paar aanraders ;)
Nee spijtig genoeg heb ik niet het geluk dat ik een instrument kan bespelen, ookal heb ik een piano, ukelele en een gitaar...moest ik iemand die het mij zou Illen leren direct :D maar als je geen noten kan lezen is dat moeilijk :( jij? :D
Ik lees vooral fantasy en ik speel trompet :D

Gesloten