Eerste holebivrienden

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Randomnes :D
New user
New user
Geslacht: Man

Eerste holebivrienden

Bericht door Randomnes :D » 17 apr 2014 10:36

Weer een random vraag, maar ik vroeg me af hoe oud jullie waren als je je eerste holebivrienden had?

Dus als je even tijd hebt... :D

Fejamie
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Eerste holebivrienden

Bericht door Fejamie » 18 apr 2014 00:31

Hey,

Een vraag die niet zo vaak gesteld wordt of waar mensen zich niet meer van bewust zijn :p maar euhm.. ik was denk ik amper 13 toen ik mijn eerste holebivrienden/-kenissen leerde kennen :)

u?

x

winteriscoming
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door winteriscoming » 18 apr 2014 00:42

Bedoel je bewust holebivrienden gaan zoeken nadat je zelf wist dat je holebi was of gewoon in het algemeen holebivrienden? Ik ken namelijk redelijk wat holebi's. Al vanaf de kleuterschool ken ik er enkele. Zelf ben ik nog niet out en heb ik heel lang gedacht dat ik hetero was, dus ik ben er niet echt naar op zoek gegaan.

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Springbal » 18 apr 2014 20:33

Eerste holebivriend was denk ik in de roeiclub, toen ik 16 was. Nadien eerste holebivrienden (toen ik 't zelf "wist") was bij SWATT (vroegere Holebigroep in Mechelen), dan was 'k 20. En dan een boel via 't forum etc 20-21 jaar
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Gesloten