Goeiendag!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Steirk
New user
New user

Goeiendag!

Bericht door Steirk » 09 apr 2014 21:29

Goeiendag aan wie dit leest!

Laat ik me even kort aan u voorstellen. Ik ben een 20-jarige gast uit de streek rond Hoogstraten. Mijn hobby's zijn tekenen, zingen en krachttraining (toegegeven, met dat laatste ben ik eigenlijk nog niet zo lang bezig). Verder ben ik een echte metalhead, maar ik kan ook wel van veel andere genres genieten.
Ik weet al lang dat ik biseksueel ben en heb dit ondertussen ook volledig aanvaard. Ik ben dan ook bij vrijwel iedereen in mijn omgeving uit de kast, en de reacties waren alom positief. Maar recentelijk ben ik ook tot de ontdekking gekomen dat ik transgender ben. Alleen mijn ex en mijn huidig lief weten dat, maar ze snappen er niks van. :roll:

Verder wil ik ook nog kwijt dat ik (ook nog eens) een lichte Autismespectrumstoornis heb, dus moest ik wat "excentriek" overkomen weet u alvast waarom. Dat is ook de rede waarom ik zoveel moeilijke woorden gebruik, dus denk alstublieft niet dat ik jullie allemaal wil kleineren door de intellectueel uit te hangen. :oops:

En als jullie nog vragen hebben mag je me gerust een PB sturen. :D
De bedrading in mijn hersenpan is anders aangelegd dan bij de gemiddelde mens , maar daarom ben ik nog niet minderwaardig!
-Ikke

Christophe
Regular user
Regular user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Goeiendag!

Bericht door Christophe » 09 apr 2014 22:33

Welkom! :-)
We are infinite.

Consu
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door Consu » 14 apr 2014 14:23

Welkom op dit forumgebeuren :D

Peanut
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Peanut » 19 apr 2014 19:15

Welkom :) Naar wat voor metal luister je zoal?

Gesloten