in love!!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
anoniemeT
New user
New user
Geslacht: Man

in love!!

Bericht door anoniemeT » 07 apr 2014 22:23

Hallo iedereen,

ik ben een jongen van 12 en ik denk dat ik homosexueel ben,
ik ben er bijna zeker van!
en toen veranderde ik weer van gedachte,
dat ene meisje van mijn klas, ik ken ze maar een half jaar (sinds middelbaar)
ze is zo lief! ze vindt me ook leuk(dat zegt ze tenminste)
op facebook hadden we eens een gesprek waar ze haar hart uitstortte bij me,
ze zei toen dat ze me niet kwijt wilde en ze VRIENDSCHAPPELIJK van me houd!
ik werd zo blij!!
ik dacht ik een kans maakte bij haar en toen: veranderde mijn gedachten:
de wekelijkse karate les, die jongen, hij zit ook op mijn school (in het 2de en volgt ook latijn)
ik ben zoooo dol op hem, ik gedraag me steeds anders als ik hem zie,
hij is zo knap, elke keer als hij in de buurt is kan ik mijn ogen niet van hem houden!
ik heb al wel een paar keer over hem gedroomd: we woonden samen in een appartement met een klein hondje, Boemer
hij kwam thuis en sprong in zijn armen en gaf hem een kus, klinkt een beetje raar, ik weet het en nog vreemder: het was die droom, mijn eerste natte droom!
als ik fantaseer over hem en mij zijn mijn gevoelens voor dat meisje helemaal verdwenen, als ik aan zijn geur denk is het alsof niks om me heen er nog toe doet
en naar de 7de hemel wordt gebracht!! ik zou niks liever willen als naast hem staan, liggen, zitten of knuffelen.
ik denk zelfs dat als hij me ooit een knuffel ,laat staan een kus zou geven ik zou flauw vallen!

en dan is het maandag, ik zie het meisje en voel me in een keer niet meer goed, ik denk dan: vraag het haar, of ze ooit iets met me zou willen
en dan denk ik in eens dat ik dit nooit of te nimmer zou vragen want mijn hart kiest voor de jongen.

dus waar het op neer komt is: mijn hart kiest voor de jongen en mijn verstand voor het meisje,
een relatie met het meisje is veel realistischer dan met de jongen.
ik weet niet wat ik moet doen, ben ik nu homo en moet ik me daar bij neerleggen, moet ik voor het meisje kiezen of moet ik alles aan hem/haar uitleggen.
ik ben normaal niet verlegen, maar nu zit ik met een krop in de keel en durf ik dit tegen niemand zeggen!!!

groetjes anoniemeT
Diu enim mens exspectantes reditum. Quod si puer est suspectus futurus risus amor? Sed quid in hac animi incertus sum ita et puella illorum aliquid scit definite quoniam malus est circa furtum medicus. Quia cum dicitur, quod de tali re muliebris formae aut Olbius hac forma: "Quaecumque vultis, oportet illud, puer," Quid est hoc?

BattleSeraph
New user
New user
Geslacht: Man

Re: in love!!

Bericht door BattleSeraph » 08 apr 2014 23:24

Hey,
Ik denk persoonlijk dat je je hart moet volgen (het klink verschrikkelijk melig, ik weet het). Je bent duidelijk verliefd op deze jongen. Het is waar dat samen zijn met een meisje veel realistischer is en veel gemakkelijker aangezien homos nog niet overal aanvaard worden. Aan de andere kant kan het later blijken dat je volledig homo bent en als je dan samen bent met dat meisje kan je haar daar veel pijn mee doen. Trouwens, de gemakkelijkste weg is niet altijd de juiste weg eh.
Ik zou persoonlijk dus afwachten met dat meisje, want je bent op dit moment duidelijk verliefd op die jongen.

Je mag me zeker altijd een pb sturen als je nog vragen hebt ofzo :)

grtz

Gesloten