Biseksuelenforummeeting

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
cerclezot
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Biseksuelenforummeeting

Bericht door cerclezot » 07 apr 2014 13:55

Lieve forummers

Ik lees regelmatig in het “op zoek naar bi vrienden” forumtopic dat heel wat biseksuelen staan te popelen om andere biseksuelen te leren kennen en daarom dacht ik laten we eens een biseksuelenforummeeting houden. Ik heb eens in mijn agenda gekeken en daar is plaats vrij op donderdag 1 mei (feestdag) en zaterdag 3 mei en zondag 4 mei. Even later beginnen dan weer de examens dus dat lijkt mij een minder goed idee.

Ik had een idee om als het weer het toelaat te picknicken en een of meerdere spelletjes Kubb te spelen ( http://kubbspel.be/spelregels-kubb). Ik heb dat spel thuis liggen en als iedereen voor iets kijkt om te eten of drinken hoeft dit niet eens duur te zijn. Ik weet alleen niet zo goed waar er in het midden van Vlaanderen een goede picknickplek is, daar ik uit Brugge kom. Suggesties zijn dus van harte welkom.

Lijkt je dit een goed idee, wil je meehelpen met organiseren, heb je een ander idee over wat je graag wil doen, heb je een suggestie waar en wanneer de activiteit moet doorgaan. Laat het dan vooral weten.

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Ben je hetero, homo, lesbisch, aseksueel, … en je wilt toch graag komen dan mag dat wat mij betreft ook wel zolang je geen negatieve opmerkingen maakt over biseksuelen.

Nota: Deze meeting wordt georganiseerd door leden van het Wel Jong Niet Hetero forum als losse activiteit. Wel Jong Niet Hetero vzw en haar medewerkers kunnen op geen enkele manier worden verantwoordelijk gesteld voor ongelukken.

Vragen? Opmerkingen, of gewoon "ik kom af", shoot!

Groeten Cerclezot

winteriscoming
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: Biseksuelenforummeeting

Bericht door winteriscoming » 08 apr 2014 10:28

Kasteel Den Brandt (Antwerpen) is wel een leuke plaats om af te spreken. Er is daar een grote wei achter het kasteel waar zeker genoeg plaats is voor een picknick en kubb. Ook ligt het redelijk centraal in Vlaanderen. (Als jullie liever naar een andere plaats gaan is voor mij ook goed hoor.)
1 mei zou voor mij het beste uitkomen. Misschien ook iets plannen voor moest het regenen, maar wat?

sail
New user
New user

Bericht door sail » 08 apr 2014 11:59

I like ^^ een idee voor een plaats heb ik niet direct :P maar wil zeker mee helpen om hier een spetterende activiteit van te maken :)

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 08 apr 2014 19:17

Bedankt voor jullie reacties.

Park Den Brandt ziet er idd een mooie locatie uit voor een picknick.

Charlotte93
New user
New user

Bericht door Charlotte93 » 13 apr 2014 18:21

Prachtig park! En moest het te druk zijn kan het nog altijd doorgaan in het Nachtegalenpark.
Recht erover. Al weet ik niet of daar ook zo'n mooie plekken zijn om te picknicken.

xoxo
Everything that kills me makes me feel alive

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 17 apr 2014 19:38

Ik wil wel joinen als je meer zielen wilt :) maar ik ben zelf wel een beetje inactief aan het worden op 't forum (being 30 'n all :()
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 17 apr 2014 20:23

Liro schreef:Ik wil wel joinen als je meer zielen wilt :) maar ik ben zelf wel een beetje inactief aan het worden op 't forum (being 30 'n all :()
Je bent meer dan welkom Liro (dan moet ik mij niet de oudste voelen :wink: )

Ik zou het als jullie het goed vinden dan zetten op 1 mei 2014 in het Den Brandt park in Antwerpen. Laten jullie mij weten wie er allemaal komt en wat jullie zouden meebrengen om te eten en drinken. Zodat we niet tien keer hetzelfde hebben.

Ik kijk uit naar jullie reacties.

winteriscoming
Regular user
Regular user

Bericht door winteriscoming » 25 apr 2014 14:29

Gaat deze meeting door? Om hoe laat en hoe herken ik jullie?

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 25 apr 2014 20:30

Als het aan mij ligt gaat het door, maar ik heb tot nu toe amper reacties gekregen.

Ik ga dinsdag beslissen of het doorgaat (weerbericht en reacties) of niet dus mensen die willen komen laten het best voor dinsdag weten.

Ik zou donderdag 1 mei rond 11u30 aan de ingang van Antwerpen Centraal willen afspreken om dan van daaruit samen naar het park te gaan. Ik zal als het doorgaat een Cercleoutfit (inclusief muts en sjaal) aandoen zodat ik zeker opval in Antwerpen Centraal.

winteriscoming
Regular user
Regular user

Bericht door winteriscoming » 26 apr 2014 10:52

Ik had ook een aantal mensen een pm gestuurd die een beetje actief zijn in het deel biseksualiteit, maar ook weinig reacties, en de reacties die ik kreeg waren van mensen die niet konden.
Ik kom niet via Antwerpen Centraal, dus ik zie jullie dan wel rond 12u in het park als het doorgaat.

Krisman
Regular user
Regular user

Bericht door Krisman » 27 apr 2014 11:42

Ik heb een PM gehad waarvoor hartelijk dank maar 1 mei kan ik niet. Veel plezier alvast en laat weten hoe het was.

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 27 apr 2014 15:39

Niet grof bedoeld maar ik denk dat je weinig mensen gaat aanspreken als je het een biseksuelenmeeting noemt :D
Disco owns the world

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 28 apr 2014 08:13

DaddyCool schreef:Niet grof bedoeld maar ik denk dat je weinig mensen gaat aanspreken als je het een biseksuelenmeeting noemt :D
:-? Waarom? Hoe moet hij het anders noemen?

Ik denk dat het gebrek aan respons veeleer te maken heeft met de verlofdag waarop velen toch al langer op voorhand andere plannen hebben.
Omdat de bi's de tsjeven onder de holebi's zijn ;) : enerzijds is dat wellicht een bestaande nood om apart bijeen te komen, anderzijds betreur ik het dat hierdoor de indruk gewekt kan worden dat bi er niet helemaal bijhoort, een soort segregatie (nav de opmerking over negatieve commentaren van niet-bi's in de uitnodiging).
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 28 apr 2014 10:06

Auden schreef:
DaddyCool schreef:Niet grof bedoeld maar ik denk dat je weinig mensen gaat aanspreken als je het een biseksuelenmeeting noemt :D
:-? Waarom? Hoe moet hij het anders noemen?

Ik denk dat het gebrek aan respons veeleer te maken heeft met de verlofdag waarop velen toch al langer op voorhand andere plannen hebben.
Omdat de bi's de tsjeven onder de holebi's zijn ;) : enerzijds is dat wellicht een bestaande nood om apart bijeen te komen, anderzijds betreur ik het dat hierdoor de indruk gewekt kan worden dat bi er niet helemaal bijhoort, een soort segregatie (nav de opmerking over negatieve commentaren van niet-bi's in de uitnodiging).
Ik heb dit proberen te organiseren omdat er in het biseksualiteitstopic regelmatig vraag is naar andere bi's te ontmoeten. Die opmerking over negatieve commentaren heb ik toegevoegd omdat ik al regelmatig drek over me gehad hebt als ik tegen homo's zeg dat ik bi ben, maar misschien had ik het iets beter moeten formuleren. Maar ik neem jullie opmerkingen zeker mee naar een volgende keer.

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 28 apr 2014 10:10

cerclezot schreef:
Ik heb dit proberen te organiseren omdat er in het biseksualiteitstopic regelmatig vraag is naar andere bi's te ontmoeten. Die opmerking over negatieve commentaren heb ik toegevoegd omdat ik al regelmatig drek over me gehad hebt als ik tegen homo's zeg dat ik bi ben, maar misschien had ik het iets beter moeten formuleren. Maar ik neem jullie opmerkingen zeker mee naar een volgende keer.
Even snel en off topic: wel, mijn opmerking over je uitnodiging kwam daar ook uit voort, ik heb het wat te sarcastisch en indirect verwoord. Met je formulering was niets mis, enkel met diegenen die zulke commentaren zouden maken ;).
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 29 apr 2014 19:18

Aangezien de beperkte interesse en het wisselvallige weer gaat deze activiteit niet door. Toch bedankt aan deze die gereageerd hebben voor hun reacties. 17 mei gaat er wel een andere forummeeting door, waar ik naartoe ga dus biseksuelen die andere biseksuelen willen ontmoeten kunnen mij daar ook vinden.

Groetjes
Cerclezot

Gesloten