met 1 stap uit de kast

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
beYOU
New user
New user
Geslacht: Vrouw

met 1 stap uit de kast

Bericht door beYOU » 01 apr 2014 21:46

hey!
ik ben een meisje van 18 dat al 3 jaar weet dat ze op meisjes valt, Maar nu pas heb ik het aanvaard, en ben ik stilletjes aan uit de kast aan het komen. mijn beste vrienden weten het al, maar mijn klasgenoten, mijn ouders, mijn familie nog niet. ik heb heel veel schrik voor de reacties ook omdat niemand het gaat verwachten. iemand tips? zodat ik helemaal uit de kast kan komen, en gewoon mezelf kan zijn...

Greetzzzzz BeYOU!
vergeet nooit wie je bent en waar je vandaan komt!

Fejamie
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: met 1 stap uit de kast

Bericht door Fejamie » 18 apr 2014 00:40

Hey,

Soms denk je zelf dat mensen het niet verwachten terwijl het in werkelijkheid helemaal anders is ;)! Je familie, vrienden,.. zien je graag/hebben je graag voor wie je bent.. nu dus ook zonder dat ze weten dat je holebi bent, dus waarom zouden ze je niet meer graag hebben/graag zien als je het hen vertelt ? :)
Om je zelf beetje zekerder te maken van hun reactie kan je altijd eens subtiel iets laten vallen ivm holebi's zodat je hun reactie hierop ziet, is deze positief dan weet je zeker dat je zeker en vast geen bang moet hebben om het hen te vertellen. Verschiet je een beetje van hun reactie hierop dan kan je met hen een 'discussie' aangaan om uit te peuteren waarom ze zo denken en ben je zelf ook al een stap verder in je proces hoe en wanneer je het hen kan zeggen.

Alvast veel succes! All those who love you from the bottom of their heart, they'll still love you after knowing :)! x

Jani
New user
New user
Geslacht: Man

Re: met 1 stap uit de kast

Bericht door Jani » 12 nov 2014 19:54

Om je zelf beetje zekerder te maken van hun reactie kan je altijd eens subtiel iets laten vallen ivm holebi's zodat je hun reactie hierop ziet, is deze positief dan weet je zeker dat je zeker en vast geen bang moet hebben om het hen te vertellen. Verschiet je een beetje van hun reactie hierop dan kan je met hen een 'discussie' aangaan om uit te peuteren waarom ze zo denken en ben je zelf ook al een stap verder in je proces hoe en wanneer je het hen kan zeggen.
Sign up with Kean University for getting incredible online VCP550 exam - pass4sure courses exam and ISEB. We also provide best Rockefeller University and Youtube with guaranteed success.

Gesloten