Heyho

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
McBuff
New user
New user
Geslacht: Man

Heyho

Bericht door McBuff » 01 apr 2014 14:18

Ik ben een 25 jarige jongen uit de kempische streken.

Sinds een jaar ben ik voor mijn vrienden en ouders uit de kast gekomen als biseksueel, maar heb in die tijd nog geen contact durven opnemen met andere holebi's wat ik enorm sneu vind.
Ik ben vooral op zoek naar andere jongens van gelijkaardige leeftijd om eens mee te praten en om te gaan. Ik ben namelijk nogal schuw en lig makkelijk met mezelf in de knoop.

Consu
Regular user
Regular user

Re: Heyho

Bericht door Consu » 14 apr 2014 14:22

Welkom op dit forumgebeuren :D

McBuff
New user
New user

Bericht door McBuff » 04 mei 2014 03:21

Fijn om iets te horen van jullie. Hebben jullie ook dat gevoel soms dat je nergens thuis hoort?

Centurion
New user
New user

Bericht door Centurion » 04 mei 2014 17:08

McBuff schreef:Fijn om iets te horen van jullie. Hebben jullie ook dat gevoel soms dat je nergens thuis hoort?
Klinkt wel vrij zwaar, als ik zo eerlijk mag zijn om het toe te geven.
Als je nood hebt aan een babbel, mag je me altijd weten te vinden.
Bij deze ook nog een zeer hartelijke welkom op het forum hier !
Aim for the world.

Gneiss
New user
New user

Bericht door Gneiss » 04 mei 2014 20:10

McBuff schreef:Fijn om iets te horen van jullie. Hebben jullie ook dat gevoel soms dat je nergens thuis hoort?
Als bi kan je soms wel eens rare blikken of onbegrip krijgen van beide kanten, dus zowel van homo's als hetero's. Ik heb het ook al meegemaakt. Gelukkig zijn de mensen op dit forum naar mijn ervaring niet bevooroordeeld op dat vlak. :D Welkom!

Krisman
Regular user
Regular user

Bericht door Krisman » 04 mei 2014 20:30

Als ik vroeger zei dak bi was hoorde ik vaak : enen die niet kan kiezen dus wat ik zelf beetje kwetsend vond. Nu ben ik samen met een gast en nu is dat wel gedaan.
Dus welkom hier en laat je gewoon niet doen en denk vooral : ik weet wel beter! :)

Gesloten