Nog meer frustraties, irritaties en ergernissen!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Manspersoon
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Nog meer frustraties, irritaties en ergernissen!

Bericht door Manspersoon » 02 okt 2014 19:57

Mijn vader die vreest dat mijn jaar 'niet druk genoeg' zou zijn als ik te weinig vakken opneem en ik zo lui zou worden. Precies alsof ik een richting met weinig lessen of practica volg. Die redenering heeft er mooi voor gezorgd dat ik nu twee in plaats van één jaar kwijt ben.
+
Ik heb de kennismakingsactiviteit van een studentenclub gemist, omdat ik me vergist had van begin- en einduren. Stom, stom, stom.
+
Nu ik toch bezig ben: ik kan nooit het woord 'practicum' van de eerste keer juist typen.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Peanut
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Peanut » 03 okt 2014 20:38

Leerkrachten die overdrijven. 'Maar ligt dat papier nu echt nog in de klas. Das weeral dat gij iets vergeet.'

Die dag kon ik niks goed doen bij hem.

Fuck you vent, in die 2 jaar dat hij aan mij lesgeeft is het de 2de keer dat ik iets vergeet.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 07 okt 2014 23:23

Sommige mensen zouden zich meer naar hun leeftijd moeten gedragen en zich niet wanhopig vastklampen aan de gedachte dat ze zich elk weekend moeten kapotzuipen om cool te zijn. Afbeelding
"Cool zijn" is trouwens toch overrated.

En het is koud, ondanks mijn sokken en dikke trui.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 09 okt 2014 09:18

kinderknieën schreef: "Cool zijn" is trouwens toch overrated.
'Niet cool zijn' is trouwens enorm cool de dag van vandaag! 8)

En het is koud, ondanks mijn sokken en dikke trui
God ja. :cry:
Ik heb voor het eerst terug een ondert-shirt moeten aantrekken. God..Ik haat dat.
Nu is de herfst echt begonnen.
Fluctuat nec mergitur

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 09 okt 2014 11:17

Vinden jullie herfst dan niet :love: met al die mooie warme kleuren buiten, af en toe nog eens een aangename nazomeravond, 't herfstzonnetje, en tegelijk van die koude donkere regenachtige dagen terwijl je lekker warm binnen zit met een boek en een tas chocomelk aan de openhaard. :)

OT:
Nothing I can think of.
Come quickly, I'm tasting stars!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 09 okt 2014 15:16

Coincidence schreef:Vinden jullie herfst dan niet :love: met al die mooie warme kleuren buiten, af en toe nog eens een aangename nazomeravond, 't herfstzonnetje, en tegelijk van die koude donkere regenachtige dagen terwijl je lekker warm binnen zit met een boek en een tas chocomelk aan de openhaard. :)
JAAAAA! Dat allemaal wel! :lovesigh:

Maar het is die koude, meneer.... :cry:

OT.
En ook het feit dat het zo vroeg donker terug begint te worden.
Fluctuat nec mergitur

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 09 okt 2014 19:11

JFK schreef:OT.
En ook het feit dat het zo vroeg donker terug begint te worden.
Ik heb eerder last van het lang donker blijven. Opstaan in de donker is zoooo lastig! Maar ik zou het amper een frustratie noemen. Gewoon een ambetatigheidje.

OT: onverklaarbare hoofdpijn.

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 09 okt 2014 23:59

kotgenoten... Er is een duidelijke regeling wie wanneer het vuilnis buiten moet zetten, nu eindelijk, na 3 weken is het voor de eerste keer buitengezet. Het stonk verschrikkelijk (en om dat op te lossen hadden ze het raam in de keuken opengezet ipv vorige week de vuilzakken). Allemaal goed en wel dat ze buiten staan, maar nu ligt er een heel spoor melk in de gang. Is het nu zo moeilijk om eens iets op te kuisen als je het vuil maakt ipv te redeneren dat een ander het zal doen?
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 10 okt 2014 01:55

Mijn agenda is zoek en blijkbaar heb ik vorige week al een practicum gemist.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 15 okt 2014 17:46

Mensen die op de trein tijdens het spitsuur een volledige bank in beslag nemen! Meestal kijken ze dan betrapt of zuur wanneer ik ze slecht gezind aankijk. En ze hebben nog chance gehad dat er plaats was, anders had ik hem opgeëist!

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 20 okt 2014 14:56

Er zie alsmaar foto's binnenkomen over mensen die naar FACTS gegaan zijn, terwijl ik niet eens wist dat het dit weekend was. Bovendien zou ik ook graag eens Cosplay doen, maar ik weet nu al dat ik mij daar nooit aan ga kunnen zetten omdat er te veel nuttigere dingen te doen zijn wanneer ik mijn tijd nuttig besteed.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 21 okt 2014 08:56

Manspersoon schreef:Er zie alsmaar foto's binnenkomen over mensen die naar FACTS gegaan zijn, terwijl ik niet eens wist dat het dit weekend was. Bovendien zou ik ook graag eens Cosplay doen, maar ik weet nu al dat ik mij daar nooit aan ga kunnen zetten omdat er te veel nuttigere dingen te doen zijn wanneer ik mijn tijd nuttig besteed.
Mijn lief is twee weken bezig geweest met haar kostuum voor FACTS. Hoe ze vol passie zo geeky kan doen :love: (maar mij krijgt ze niet op FACTS, zelfs niet als er een hele stand Assassin's Creed staat, en Amoras).

OT: het is weer Boekenbeurstijd... Ieder jaar twijfel ik of ik zou gaan, en als ik ga ben ik altijd teleurgesteld. (Maar ik denk dat ik me ga trakteren op een avondje Limerick, als er nog centjes over zijn deze maand... want 't zijn dure tijden.)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 25 okt 2014 15:26

Huilen op school. En zeker in het bijzijn van een leerkracht die daar voor de rest van jaar over zal zagen, kwestie van m'n problemen wat te willen oplossen.

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 25 okt 2014 22:41

Voorstellen aan een vriendinnengroepje om samen te gaan eten, wat leidt tot iedereen die een ander tijdstip en andere plaats voorstelt. En natuurlijk kan niemand op elkaars tijdstip en is iedereen al "te vaak" geweest op de plekken die de anderen voorstellen.

Bon, dan eet ik gewoon hier op mijn kamer.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 27 okt 2014 14:37

Als er nu nog een keer een idee van mij gewoon genegeerd wordt voor een belangrijke groepspaper door mijn groepsgenoten mail ik de prof. Het begint nu echt schandalig te worden. Ettelijke pagina's opzoeken voor verschillende ideeën en er komt zelfs geen reactie op.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 27 okt 2014 17:02

De cliffhangers in "Revenge" beginnen serieus mijn keel uit te hangen!
Spoiler! :
Wanneer komt die Clarke reünie?? :angry:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 28 okt 2014 09:09

Al twee weken fietsloos. :( :( Mijn fiets, mijn vrijheid!

En ojo, de volgende die zegt: "het openbaar vervoer, 't is toch altijd iets" krijgt een toek op z'n bakkes. Echt waar. Ik vind dat ze dat allemaal heel goed doen, ondanks alle besparingen, slechtgezinde onbeleefde mensen en algemene tegenkanting. Wat meer waardering voor het werk dat die mensen leveren en de omstandigheden waarin ze werken, zou al heel veel kunnen veranderen aan de mentaliteit van de automens die eens gedwongen wordt om de trein te nemen...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 28 okt 2014 12:01

Echo schreef: En ojo, de volgende die zegt: "het openbaar vervoer, 't is toch altijd iets" krijgt een toek op z'n bakkes. Echt waar. Ik vind dat ze dat allemaal heel goed doen, ondanks alle besparingen, slechtgezinde onbeleefde mensen en algemene tegenkanting. Wat meer waardering voor het werk dat die mensen leveren en de omstandigheden waarin ze werken, zou al heel veel kunnen veranderen aan de mentaliteit van de automens die eens gedwongen wordt om de trein te nemen...
2

of andere studenten op de trein:
hé ik moet een boete betalen omdat ik mijn kaartje ben vergeten in te vullen
Ale jong, je kan dat nu toch eens vergeten, maar ik moet direct een boete betalen
Normaal krijg je daarvoor toch niet direct een boete...
Alsof zij nog nooit iets vergeten is
sowieso dat er thuis problemen zijn e, de bitch
Spoiler! :
die hebben het concept ticket control team duidelijk niet begrepen

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 28 okt 2014 19:17

lenny schreef:
Echo schreef: En ojo, de volgende die zegt: "het openbaar vervoer, 't is toch altijd iets" krijgt een toek op z'n bakkes. Echt waar. Ik vind dat ze dat allemaal heel goed doen, ondanks alle besparingen, slechtgezinde onbeleefde mensen en algemene tegenkanting. Wat meer waardering voor het werk dat die mensen leveren en de omstandigheden waarin ze werken, zou al heel veel kunnen veranderen aan de mentaliteit van de automens die eens gedwongen wordt om de trein te nemen...
2

of andere studenten op de trein:
hé ik moet een boete betalen omdat ik mijn kaartje ben vergeten in te vullen
Ale jong, je kan dat nu toch eens vergeten, maar ik moet direct een boete betalen
Normaal krijg je daarvoor toch niet direct een boete...
Alsof zij nog nooit iets vergeten is
sowieso dat er thuis problemen zijn e, de bitch
Spoiler! :
die hebben het concept ticket control team duidelijk niet begrepen
mijn frustraties: buschauffeurs die doen alsof de weg van hen is. verkeersregels zijn er voor iedereen. zonder kijken links een straat inslaan in een bocht dat je moeilijk tegenliggers kunt zien aan volle snelheid is niet oké.
Onbeschofte onvriendelijke buschauffeurs.
oh wil je eens uitgaan savonds en je auto buiten stad zetten (mobiliteitsplan van termont indachtig enzo) betaal je je blauw aan parking aant station en mag je toch helemaal terugwandelen want de laatste tram is om 11u.
oh of uitgaan in oostende? sorry de nachtbus rijd niet naar uw dorp. ohja en als je hem toch beslist om te nemen: mooi om 2 uur naar uw bedje hé!
of hun fantastische neiging om bij ieder klein prulletje te grijpen naar het stakingswapen ipv het te gebruiken als laatste redmiddel (over het het hele wilde stakingsdebatiek spreek ik me niet uit, dat vind ik iets gecompliceerder)
de hoge ticketprijs. prijs zaventem-oostende(enkel): 23€, daar rij ik 2 keer over en weer voor met men auto
what kind of man loves like this?

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 29 okt 2014 22:41

@ sylvan, sinds 17 okt zijn er ook terug nachtbussen! tot 1u 20.
En als 22 jarige moet je weten dat je tot en met 26 ook de go pass one hebt, van overal naar overal voor slechts 6 of 6.5 euro , is dat geen koopje?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Gesloten