Nog meer frustraties, irritaties en ergernissen!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Sylvan
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Nog meer frustraties, irritaties en ergernissen!

Bericht door Sylvan » 20 jun 2014 18:38

RainbowUnicorn schreef:om als stereotiep te worden aanzien.
Tijdens een bijscholing wou ik dood graag eens naar buiten (kleine ruimte, veel volk= koppijn) tot mijn hoofdverpleegster zij 'neen nog even wachten, je mag straks roken.'

.. excuzeer, dit is al de 3de x dat een leerkracht/hoofverpleegster dit insinueert, het is niet omdat ik lesbisch ben en niet op en top girly girl ben dat ik rook.
en trouwens van al de lesbische vrouwen die ik ken rookt misschien 2%
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1446478/
http://link.springer.com/article/10.102 ... .69#page-1
http://europepmc.org/abstract/MED/12734037
http://www.ajpmonline.org/article/S0749 ... c=y=?cc=y=
is het nog een sterotiep als het waar is? lesbische vrouwen zouden zo'n 70% meer kans hebben om rokers te zijn dan heterovrouwen. Same voor homomannnen trouwens.

OT: ze hebben men favoriet merk glijmiddel niet meer in het kruidvat :cry2:
KY jelly, vond ik goed omdat het een goeie hoeveelheid/prijs verhouding had, niet rook en het is medisch glijmiddel dwz: steriel tot het geopend werd.
nu is het van die fancy durex brol. duur, en de helft van men geld gaat naar de designers van het fancy verpakingsje :/ en zoveel seksshops zijn er hier nu ook niet om achter deftig glijmiddel te lopen. dan maar vaseline hé *zucht*

en dan nog het feit dat er 6% btw gerekend word op condooms en 21% op glijmiddel
pijnloze seks is blijkbaar niet noodzakelijk volgens de wet. dan maar speeksel. of kzal het hierbij houden :wank:

ps: de absurditeit van BTW: http://www.standaard.be/cnt/dmf20121113_020
what kind of man loves like this?

RainbowUnicorn
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door RainbowUnicorn » 20 jun 2014 19:27

Sylvan schreef:
RainbowUnicorn schreef:om als stereotiep te worden aanzien.
Tijdens een bijscholing wou ik dood graag eens naar buiten (kleine ruimte, veel volk= koppijn) tot mijn hoofdverpleegster zij 'neen nog even wachten, je mag straks roken.'

.. excuzeer, dit is al de 3de x dat een leerkracht/hoofverpleegster dit insinueert, het is niet omdat ik lesbisch ben en niet op en top girly girl ben dat ik rook.
en trouwens van al de lesbische vrouwen die ik ken rookt misschien 2%
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1446478/
http://link.springer.com/article/10.102 ... .69#page-1
http://europepmc.org/abstract/MED/12734037
http://www.ajpmonline.org/article/S0749 ... c=y=?cc=y=
is het nog een sterotiep als het waar is? lesbische vrouwen zouden zo'n 70% meer kans hebben om rokers te zijn dan heterovrouwen. Same voor homomannnen trouwens.

het mag nu waar zijn maar warom gaan mensen er van uit omda ik lesbisch ben dat ik rook ?!? ik had een leerkracht en die zei tegen mij '... en hoeveel rook gij op een dag' totaal uit het niets zomaar

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 23 jun 2014 13:15

Sylvan schreef:OT: ze hebben men favoriet merk glijmiddel niet meer in het kruidvat :cry2: [...] dan maar vaseline hé *zucht*
Via 't internet kopen anders?
Voor de toevallige passanten:

combineer een condoom NOOIT met vaseline.
Vaseline als glijmiddel gebruiken in combinatie met een latex- of rubbercondoom is geen goed idee.
Het is een residu van bepaalde aardolieën. Glijmiddelen op basis van olie zoals (massageolie, babyolie, vaseline, ...) tasten de latex aan waardoor het condoom poreus wordt en sneller scheurt.

Polyurethaan condooms daarentegen zijn wel bestand tegen deze glijmiddelen op oliebasis.

OT: een muggenbeet op de wijsvinger, wat voor een plek is dat nu

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 23 jun 2014 14:48

Hmm, de blik van de prof was toch weer dat niet. Ik hoop ZO ZO hard dat ik erdoor ben, want ik kan gewoon niet beter dan hetgeen ik presteerde tenzij ik mij echt kapotwerk.

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 25 jun 2014 13:22

Het beloofde al een ontzettend spannende zomer te worden, en toen verstuurde KUL een mailtje: "Het zoeksysteem van de Universiteitsbibliotheek KU Leuven Limo zal van vrijdag 11 juli tot dinsdag 5 augustus 2014 slechts gedeeltelijk toegankelijk zijn."

Fok! Ok, dat is de druppel. Ik ga m'n werk van deze zomer moeten afzeggen, omdat dan achteraf allemaal in te mogen halen. FUCK!

Waar is mijn cassette met waardeloze oppepmantra's à la "alles komt altijd goed"-bullshit.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 25 jun 2014 13:28

Mirza schreef:Het beloofde al een ontzettend spannende zomer te worden, en toen verstuurde KUL een mailtje: "Het zoeksysteem van de Universiteitsbibliotheek KU Leuven Limo zal van vrijdag 11 juli tot dinsdag 5 augustus 2014 slechts gedeeltelijk toegankelijk zijn."

Fok! Ok, dat is de druppel. Ik ga m'n werk van deze zomer moeten afzeggen, omdat dan achteraf allemaal in te mogen halen. FUCK!

Waar is mijn cassette met waardeloze oppepmantra's à la "alles komt altijd goed"-bullshit.
Alles komt altijd goed. :comfort: :hugs:
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 25 jun 2014 13:58

Mirza schreef:Het beloofde al een ontzettend spannende zomer te worden, en toen verstuurde KUL een mailtje: "Het zoeksysteem van de Universiteitsbibliotheek KU Leuven Limo zal van vrijdag 11 juli tot dinsdag 5 augustus 2014 slechts gedeeltelijk toegankelijk zijn."

Proberen via de universiteitsbibliotheek van Brussel/Antwerpen/Gent? Ik dacht dat het wel 10 euro was voor een lidkaart, maar als student zal dat waarschijnlijk minder zijn. En in Gent mag je altijd bij mij blijven crashen :wink: (al weet ik niet zeker of de bib ook tijdens de Gentse Feesten sluit...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 25 jun 2014 18:46

Bijna 50 pond op Amazon voor een boekje van ocharme 200 bladzijden. En ik zou het zo verdomd graag lezen.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 27 jun 2014 00:29

Met een snurkende walrus op de kamer liggen terwijl je een eenpersoonskamer beloofd was. Bedankt. Echt.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 27 jun 2014 12:18

Fuck dees! Nu ben ik kwaad. Het bedrijf kan en wenst geen toestemming te geven voor die tentoonstelling over hun geschiedenis. Zij moeten daar geen toestemming voor geven, ze moeten gewoon meewerken verdomme! Ik begin me echt af te vragen of die iets te verbergen hebben. Het duiveltje in mij is nu nog meer vastberaden om er mee verder te gaan.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 27 jun 2014 13:45

Wat ik verwachtte, is gebeurd.
:emo:

En dan nog die moeder van mij die me niet gerust laat.

WAT EEN KUTPERIODE SEG!
:evil:
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Laynee
**BANNED**

Bericht door Laynee » 28 jun 2014 12:30

Schrijvers die niet gelezen willen worden... :roll:

... kunnen gewoonweg niet schrijven. :mrgreen:
Go with the flow.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 28 jun 2014 14:32

De ontzettende bemoedigende woorden van mijn klastitularis na mijn laatste examen (toevallig mondeling van zijn vak): "Je bent lui. Je mist zin in diepgang. Werk daar volgend jaar aan."

Op mijn rapport: "Mooie resultaten, maar je komt vaak jong en onzeker over (bla bla)".

Pardon meneer, wat heeft u tegen mij?! Ik ben NIET jong, NIET onzeker, en mis WEL zin in diepgang, omdat uw vak niemand interesseert en ongelooflijk saai is! Gelukkig nooit meer les van hem! NOOIT! :fire: :greenthing: :cheerleader2: :balloons:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 29 jun 2014 14:43

Pancake schreef:De ontzettende bemoedigende woorden van mijn klastitularis na mijn laatste examen (toevallig mondeling van zijn vak): "Je bent lui. Je mist zin in diepgang. Werk daar volgend jaar aan."

Op mijn rapport: "Mooie resultaten, maar je komt vaak jong en onzeker over (bla bla)".

Pardon meneer, wat heeft u tegen mij?! Ik ben NIET jong, NIET onzeker, en mis WEL zin in diepgang, omdat uw vak niemand interesseert en ongelooflijk saai is! Gelukkig nooit meer les van hem! NOOIT! :fire: :greenthing: :cheerleader2: :balloons:
Fantastisch, leerkrachten die denken dat ze een leerling beter kennen dan een leerling zichzelf kent. :mrgreen:

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 29 jun 2014 21:43

Peanut schreef:
Pancake schreef:De ontzettende bemoedigende woorden van mijn klastitularis na mijn laatste examen (toevallig mondeling van zijn vak): "Je bent lui. Je mist zin in diepgang. Werk daar volgend jaar aan."

Fantastisch, leerkrachten die denken dat ze een leerling beter kennen dan een leerling zichzelf kent. :mrgreen:
Het is niet omdat ik hem vier jaar (!) lang als leerkracht gehad heb, dat hij het recht heeft mij te beledigen. Het is misschien niet zo erg bedoeld, maar het idee dat na al die jaren hij me als lui beschouwt, doet toch wel pijn. Ach ja, na vier jaar heb ik hetzelfde gedacht van hem als na de eerste dag les van hem, en dat gedacht is misschien nog negatiever dan zijn beeld van mij :
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 jun 2014 09:22

Er bestaan enorm veel simpele dozen en marginalen op deze wereld.
En ze hebben blijkbaar nog enorm veel aantrek ook. :roll:
Fluctuat nec mergitur

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 01 jul 2014 15:11

Dronken gisterenavond iemand van mijn voorgaande opleiding beloofd dat ik haar wingman ga zijn vanavond op een feestje van het conservatorium in de singel.
Ugh. Kwil gewoon in mijn zetel zitten en niet naar voetbal kijken. :(

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 02 jul 2014 21:53

een fourier (kookouder voor de niet-WVL'ers maar dat hoeft niet per sé een ouder te zijn) heeft op het laatste nippertje afgezegd (zoiets toch, eerder geld slaan uit ons kamp dus mag ze nu thuisblijven de geldwolvin) nu nog wanhopig op zoek naar een derde fourier.
what kind of man loves like this?

Senpai
New user
New user

Bericht door Senpai » 04 jul 2014 00:08

Na een jaar hard werken geen tweede zit,
maar we zetten week 2 van de vakantie met keelpijn pff
:cry2:

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 04 jul 2014 01:49

Ik heb geen echte problemen in het leven dus creëer ik blijkbaar maar first world problems:

Mezelf en Facebook. Ik, de afgelopen dagen: Facebook deactiveren, Facebook activeren, Facebook deactiveren, Facebook activeren. Precies een pubermeisje van 16 jaar oud (dat te veel naar Katy Perry luistert). Enerzijds irriteert de site me anderzijds mis ik de communicatie mogelijkheden wanneer ik er niet opzit.

En ik schaam me ook een beetje voor deze post.Het is een oefening in idiotie. Maarja.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Gesloten