Nog meer frustraties, irritaties en ergernissen!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Coincidence
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Nog meer frustraties, irritaties en ergernissen!

Bericht door Coincidence » 10 jun 2014 19:51

Een niet nader genoemd bedrijf dat mij al sinds vorige week maandag élke weekdag vanaf een anoniem nummer op mijn GSM opbelt om mij, door middel van criminele en bedrieglijke verkooppraktijken, producten aan te smeren die ik helemaal niet moet hebben. Ja ik weet welk bedrijf het is want ze hebben de eerste keer iets op mijn voicemail ingesproken. En enig opzoekwerk op het web heeft mij direct naar een aantal threads op het forum van Testaankoop geleid. Maar los van dat, of hun praktijken nu tegen het criminele aanleunen of niet, vind ik het ronduit onbeschoft, walgelijk en wreed irritant tegelijk dat bedrijven zoals dit, overal waar mogelijk telefoonnummers en gegevens van mogelijk potentiële klanten ronselen om hen vervolgens elke weekdag op te bellen tot er wordt opgenomen zonder dat die mensen daar ooit om gevraagd hebben. Blijkbaar weten ze mijn achternaam ook want ik heb nog nooit met hen gesproken maar aan dat voicemailbericht te horen wisten ze wel wie ik was.
Ik háát zo'n soort verkooppraktijken. Mensen lastigvallen omdat je je producten anders niet verkocht krijgt. Hoe zielig kan je zijn.. Zwaar afschaffen die handel!

En ik vertik het om op te nemen.
Come quickly, I'm tasting stars!

Perdrix
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Perdrix » 10 jun 2014 20:16

mientje schreef:Wat is dat toch met al die impulsieve beslissingen altijd? Ja, ik plan mijn vakantie graag want ik bereid mij graag voor want ik hou niet van verrassingen. Bovendien ben ik het slachtoffer van 'impulsieve beslissers' die altijd hun lief voornemen en de plannen met mij daarvoor in de vuilbak smijten die geen plannen waren omdat ze impulsieve beslissers zijn en ze het op het laatste moment wel zullen zien of hun lief niet toevallig met iets afkomt dat voorgaat op zus/vriendin die geen lief heeft om impulsief mee te doen. Maar als broer/vriendin niet meegaat met mij kan ik wel niet gaan hé, tenzij alleen. 'k Zal ik wel de restjes opvullen wanneer het lief moet werken en daarom niet ter beschikking staat; 'k zal ik wel altijd ter beschikking staan. Ahja, want ik heb geen lief waar ik rekening mee moet houden dus ik heb altijd tijd. :headbang: :headbang: :headbang: :cry2:
²
Al maak ik me soms ook wel schuldig aan de alles op het laatste gat beslissen, maar dat is meestal omdat ik echt niet weet wat ik nu eigenlijk wil. En dat is meteen ook OT.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 11 jun 2014 07:13

Elk uur zien passeren, omdat je om het half uur wakker wordt uit vrees dat je je overslapen hebt
Spoiler! :
*schrikt wakker* nee je hebt je niet overslapen, het is nog niet eens een half uur later :emo: slaap nog maar wat verder... *schrikt wakker* :headbang:

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 11 jun 2014 07:56

lenny schreef:Elk uur zien passeren, omdat je om het half uur wakker wordt uit vrees dat je je overslapen hebt
Spoiler! :
*schrikt wakker* nee je hebt je niet overslapen, het is nog niet eens een half uur later :emo: slaap nog maar wat verder... *schrikt wakker* :headbang:
Zo herkenbaar! (maar dan voor stage van mij)

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 11 jun 2014 10:53

Coincidence schreef:Een niet nader genoemd bedrijf dat mij al sinds vorige week maandag élke weekdag vanaf een anoniem nummer op mijn GSM opbelt om mij, door middel van criminele en bedrieglijke verkooppraktijken, producten aan te smeren die ik helemaal niet moet hebben. Ja ik weet welk bedrijf het is want ze hebben de eerste keer iets op mijn voicemail ingesproken. En enig opzoekwerk op het web heeft mij direct naar een aantal threads op het forum van Testaankoop geleid. Maar los van dat, of hun praktijken nu tegen het criminele aanleunen of niet, vind ik het ronduit onbeschoft, walgelijk en wreed irritant tegelijk dat bedrijven zoals dit, overal waar mogelijk telefoonnummers en gegevens van mogelijk potentiële klanten ronselen om hen vervolgens elke weekdag op te bellen tot er wordt opgenomen zonder dat die mensen daar ooit om gevraagd hebben. Blijkbaar weten ze mijn achternaam ook want ik heb nog nooit met hen gesproken maar aan dat voicemailbericht te horen wisten ze wel wie ik was.
Ik háát zo'n soort verkooppraktijken. Mensen lastigvallen omdat je je producten anders niet verkocht krijgt. Hoe zielig kan je zijn.. Zwaar afschaffen die handel!

En ik vertik het om op te nemen.

Schrijf je in op de bel-me-niet-meer-lijst? (http://www.bel-me-niet-meer.be)
Leef!

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 11 jun 2014 16:23

Lichtsterkte dat in een examenlokaal constant veranderde. Hoofdpijnbezorgend en niet goed voor de concentratie.
En natuurlijk kregen de surveillanten het niet gefixt. Viva el KUL. (-_-)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 11 jun 2014 21:35

Ik wou dat ik sneller bruin werd. Ik begrijp dat ik hiervoor meer in de zon moet zitten, maar toch. Met een thesis te schrijven is dat niet zo handig.

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 12 jun 2014 10:45

Waren beginnen buren altijd te werken in hun huis tijdens den blok? Doen die dat er om of zo? En dan al van 8h deze ochtend hé. De hele tijd een slijpschijf, maar dan ook de hele tijd. Ik zal blij zijn als het middag is, dan zal het een uurtje rustig zijn en kan ik eens een uur studeren zonder oordoppen in.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 12 jun 2014 11:45

Afbeelding
de hele constructie donderde vannacht naar beneden nadat ik erin bleef haken :cry:

het zit me echt niet mee deze week. gelukkig voel ik me nu al beter dan gisteren.

ik heb een urineweginfectie en griep in de buik
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 13 jun 2014 23:57

Het gebrek aan (zowel online als offline) contact is killing my mood.
Spoiler! :
K*tblok
Spoiler! :
En nu moet ik mijn modelbouwschip ook nog aan de kant zetten of ik geraak niet klaar met leren :emo:

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 14 jun 2014 12:54

BiNDing schreef:Het gebrek aan (zowel online als offline) contact is killing my mood.
En je concentratievermogen..
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 15 jun 2014 14:43

3 weken geleden een steentje gehad tussen de koffiebonen van een niet nader genoemde kleine koffiebranderij in Antwerpen. Ze gingen mijn herstelkosten terugbetalen. Vandaag per sms te horen gekregen dat ze dat toch niet gaan doen want hoe kunnen ze nu zeker zijn dat dat door hun koffiebonen is gedaan? (ey shitheads, ik koop wekelijks bij jullie koffiebonen...)

Fucker.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 15 jun 2014 23:45

Soms maak ik me een beetje zorgen over het niveau van de ecologische beweging. Sommige mensen zijn duidelijk niet genoeg geïnformeerd en laten zich nogal plat uit. Dat terwijl men juist daar zou moeten weten hoe belangrijk eerlijke informatie en kanttekeningen zijn.

Verder denk ik dat organisaties zoals Greenpeace of de partij Groen een fout maken door zich tegen GGO's te kanten. Ik hoop maar dat ze het oprecht menen, want als ze het voor hun achterban zouden doen, zijn ze verkeerd bezig.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 17 jun 2014 16:12

Er passeren constant mensen op weg naar het Ghelamco stadion aan mijn kot. Afleiding level 1000000000.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 18 jun 2014 12:31

VOETBALGEKTE! :roll:

Fijn dat we plots allemaal zo trots op ons Belgenlandje zijn (al hebben we echt niet zo goed gespeeld gisteren), maar al die heisa lijkt me echt niet nodig! Misschien ben ik een saaie piet, maar ik kan gewoonweg niet begrijpen dat voor sommige mensen (en dat zijn er meer dan diegenen die het zelf willen toegeven) alles rond het WK draait momenteel. Men zou beter ook eens wat verder kijken en even bezinnen over hoe het daar verder ik het land gaat. Bon, ik geloof dat de organisatie van het WK wel een aantal positieve gevolgen zal hebben voor Brazilië, maar al bij al zijn er daar veel zorgen en problemen. Dat was zo vóór de voetbalgekte en dat zal nadien ook nog zo zijn, maar dat kan de voetbalfans niet veel schelen natuurlijk.!
Oké, het klaaguur is voorbij nu :wink: de examens zijn gedaan, dus verder geen frustraties en irritaties!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 18 jun 2014 22:17

Plaatsvervangende schaamte bij het kijken naar het nieuws.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 18 jun 2014 22:53

Een week gespendeerd aan dingen samen te vatten, vragen op te lossen, extra informatie en actualiteit te verzamelen. En dan vind je ergens diep in je archieven alles terug, veel netter en compacter opgeschreven.

*zucht*

Oh, karma.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 18 jun 2014 23:13

Erasmus.
Maandenlang van het kastje naar de muur worden gestuurd en leven in onzekerheid, ik begin er schoon genoeg van te krijgen... En natuurlijk steekt iedereen de schuld weer op elkaar.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 20 jun 2014 11:05

Net te laat zijn voor een Steam Flash Sale en dus 75% korting missen op het vervolg op je favoriete videospel :(
Hopen dat er het herhaald wordt op het einde van de Summer Sales :bid:

RainbowUnicorn
New user
New user

Bericht door RainbowUnicorn » 20 jun 2014 17:01

om als stereotiep te worden aanzien.
Tijdens een bijscholing wou ik dood graag eens naar buiten (kleine ruimte, veel volk= koppijn) tot mijn hoofdverpleegster zij 'neen nog even wachten, je mag straks roken.'

.. excuzeer, dit is al de 3de x dat een leerkracht/hoofverpleegster dit insinueert, het is niet omdat ik lesbisch ben en niet op en top girly girl ben dat ik rook.
en trouwens van al de lesbische vrouwen die ik ken rookt misschien 2%

Afbeelding

Gesloten