andere lesbische meisjes vinden

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
dede

Re: andere lesbische meisjes vinden

Bericht door dede » 21 feb 2015 23:46

Appeltje schreef:Zijn er hier toevallig meisjes die in Antwerpen-stad wonen? Of daar in de buurt? :)
Ik ben zelf 21, maar ken eigenlijk niemand die lesbisch of biseksueel is. Ik zou er graag een paar leren kennen :)
Ik ben hier :-)

Ik wil ook zo graag een liefje snif.. maar ik vind het echt zo moeilijk..
modsamenvBerichten samengevoegd - Coincidence

Sunrise
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Sunrise » 06 mar 2015 13:38

potvolkleuren schreef:Precies toch een aantal mensen die op kot zitten in Leuven en nieuwe mensen willen leren kennen :)

Ik zit zelf ook in Leuven, en nieuwe mensen leren kennen mag altijd :D
We kunnen eens allemaal samen afspreken ofzo om iets te gaan drinken of naar de Key west gaan, das ook altijd wel tof! :D
Same here! Ik studeer ook in Leuven :) Iedereen mag mij altijd pb ofzo sturen!

Dubio
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Dubio » 04 apr 2015 17:16

Ik ben stapje voor stapje uit de kast aan het komen als biseksueel (vijf van mijn vrienden weten het al) en ik zou graag andere meisjes leren kennen. Ik zou ook graag eens naar een holebiactiveit zoals het EV café in Antwerpen willen gaan en het zou leuk zijn moest ik al iemand kennen die mee kan gaan.

Mezelf even kort voorgesteld:
Ik studeer verpleegkunde, ben 20 jaar oud (word er 21) en mijn hobby's zijn lezen (Harry Potter, LOTR, de boeken van John Green,...) , schrijven, fotografie (voornamelijk natuurfoto's) en reizen.
Daarnaast ga ik ook graag weg met vrienden.
Mijn lievelingsseries zijn op dit moment Pretty Little Liars, Once Upon a Time en Faking It.

Stuur maar gerust een PB'tje!

niempje
New user
New user

Bericht door niempje » 17 mei 2015 19:43

Hey,
Ik vind dat ook niet zo simpel om iemand te vinden ...
Zou ook graag wat meisjes leren kennen die op meisjes vallen. Ben al een paar keer naar een activiteit geweest van een holebi vereniging, zou wel wat meer kunnen proberen te gaan, maar daarnaast is dat wel moeilijk ...

Stefanie
New user
New user

Bericht door Stefanie » 18 mei 2015 13:17

Ik herken jullie probleem heel hard.

Mijn raad die mij geholpen heeft: ga naar buiten. Ga naar holebifuiven, ga naar activiteiten van vb WJNH. Mijn eerste holebifuif was met een hetero vriendin van mij. Dus ook dat kan! Veel mensen staan ervoor open om je te helpen bij je probleem.
En als er mensen zijn in de buurt van Gent, dan wil ik jullie gerust helpen met jullie zoektocht. (in levende lijve dan nog!)
Stuur mij dan gewoon een privé berichtje. :hug2:

Xx

CABE
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CABE » 23 mei 2015 19:06

Ik zou ook graag een meisje willen leren kennen, maar ik durf nog niet zo goed naar een activiteit gaan, omdat ik nog niet uit de kast ben.
Ook ben ik een beetje bang om alleen te gaan :blush:

lovemusic
New user
New user

Bericht door lovemusic » 24 mei 2015 20:27

Iedereen heeft dat probleem wel.. Maar zoals de andere mensen hier ook zeggen misschien kan je eens naar een holebifuif gaan en zo gaat de bal zeker aan het rollen geraken. Je mag me altijd een berichtje sturen via pb. ;)
groetjes lovemusic

Lovatic
New user
New user

Bericht door Lovatic » 30 mei 2015 13:54

CABE schreef:Ik zou ook graag een meisje willen leren kennen, maar ik durf nog niet zo goed naar een activiteit gaan, omdat ik nog niet uit de kast ben.
Is er echt helemaal niemand waar je het al tegen verteld hebt? Anders kan je aan die persoon vragen om eens mee te gaan!
Love is love.

Lore__
New user
New user

Bericht door Lore__ » 02 jun 2015 10:40

CABE schreef:Ik zou ook graag een meisje willen leren kennen, maar ik durf nog niet zo goed naar een activiteit gaan, omdat ik nog niet uit de kast ben.
Ik zit met hetzelfde probleem ;)
Ik heb me ook nog niet geout en vind het daarom ook niet makkelijk om alleen naar zo'n activiteit te gaan...

Ellen6b
New user
New user

Bericht door Ellen6b » 09 jun 2015 19:55

here the same :wink:
Ik wil eerst vooral mensen leren kennen die bi zijn alleen is niemand in mijn omgeving dat en maakt het dat een beetje moeilijk ;)

emeraldevening
New user
New user

Bericht door emeraldevening » 20 jun 2015 12:52

Iedereen zit hier precies met hetzelfde probleem :)
Ik ook... Net mijn 1e jaar hogeschool achter de rug en had gehoopt wat meer holebi-mensjes te leren kennen ;)
Dat viel dus toch tegen... Ik woon nochtans vlakbij Antwerpen centrum dus mogelijkheden genoeg, alleen geen mensen die meegaan...
Als er mensen willen kennismaken: altijd welkom! :)

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 24 jun 2015 16:23

emeraldevening schreef:Iedereen zit hier precies met hetzelfde probleem :)
Ik ook... Net mijn 1e jaar hogeschool achter de rug en had gehoopt wat meer holebi-mensjes te leren kennen ;)
Dat viel dus toch tegen... Ik woon nochtans vlakbij Antwerpen centrum dus mogelijkheden genoeg, alleen geen mensen die meegaan...
Ik woon in Boom. Niet zo ver van Antwerpen dus, misschien kunnen we eens samen naar een holebifuif gaan. :P

Lauren_
New user
New user

Bericht door Lauren_ » 10 jul 2015 21:22

emeraldevening schreef:Iedereen zit hier precies met hetzelfde probleem :)
Hier helemaal hetzelfde.. Als er nog eens iets te doen is laat je het maar weten! Misschien kunnen we een keertje samen gaan? :)

Eleni
New user
New user

Bericht door Eleni » 15 jul 2015 00:47

Hier nog iemand met hetzelfde probleem :wink:
Ik ken zelf maar 1 homo in mijn omgeving , maar zou bijvoorbeeld nog wel bij een studentenclub (zoals de flamingo's in Antwerpen) willen gaan om eventueel zo meer mensen te leren kennen. Het probleem voor mij is dat ik voor mijn dichtste/beste vrienden wel uit de kast gekomen ben, maar totaal niemand van mijn hogeschoolvrienden weet dit eigenlijk... Vandaar dat ik deze stap nog niet heb durven zetten na mijn 3e jaar Hogeschool

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 19 jul 2015 23:10

hier zen ik! :p
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Igotitfirst
New user
New user

Bericht door Igotitfirst » 03 aug 2015 19:41

Ik herken dit probleem ook wel. Het is niet dat ik niet durf te gaan. Het probleem is meer dat ik niet meteen weet waar er leuke activiteiten zijn in Gent. Zou toch liefst wat meisjes leren kennen van rond mijn eigen leeftijd. Daarnaast is het ook het feit dat ik sowieso niet alleen wil gaan( is een beetje zielig denk ik dan). Heb wel een aantal vrienden vertelt dat ik op vrouwen val, maar geen idee of ze ook zouden zien zitten om naar events mee te gaan.

WalkingOnSunshine
New user
New user

Bericht door WalkingOnSunshine » 07 aug 2015 12:29

Vanaf volgend jaar studerend in Gent, en nog van niets wetend ;) Hoewel ik me heb laten vertellen dat de Blandijn de holebicampus is.. :p

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 08 aug 2015 10:34

Uiteraard zelfde probleem.. Uitgaan doe ik al bijna nooit, omdat ik bang ben om er zielig alleen te staan. Ook is er niet veel te doen in mijn buurt (aalst)

cpke
New user
New user

Bericht door cpke » 28 aug 2015 23:16

Allemaal herkenbare problemen. Als je geen andere lesbische vriendinnen in je vriendengroep hebt. Moet je zowat alleen uitgaan. En dat is niet echt ideaal, je lijkt al snel wat verloren tussen de rest ofzo. Ik woon in Antwerpen, dus er valt vanalles te doen. Maar heb niet echt volk om mee te gaan.

WalkingOnSunshine
New user
New user

Bericht door WalkingOnSunshine » 29 aug 2015 21:13

Igotitfirst schreef:Ik herken dit probleem ook wel. Het is niet dat ik niet durf te gaan. Het probleem is meer dat ik niet meteen weet waar er leuke activiteiten zijn in Gent. Zou toch liefst wat meisjes leren kennen van rond mijn eigen leeftijd. Daarnaast is het ook het feit dat ik sowieso niet alleen wil gaan( is een beetje zielig denk ik dan). Heb wel een aantal vrienden vertelt dat ik op vrouwen val, maar geen idee of ze ook zouden zien zitten om naar events mee te gaan.
Check je pms!

Gesloten