Valentijn

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Elena
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Valentijn

Bericht door Elena » 10 feb 2014 20:37

hey,

Een tijdje geleden heb ik iets gehad met een meisje die een vriendin had. Dit heeft ongeveer 5 maanden geduurd. Uiteindelijk is dit vrij fout afgelopen wat ook wel te verwachten was. Ik zie ze nog altijd graag en een paar weken terug heb ik ze op een feestje gezien na ze 1 maand niet gezien te hebben. Ze vertelde dat het al een aantal weken gedaan was met haar vriendin. Maar dat ze niet de persoon is die stabiel genoeg is voor mij. Ik hou voor de moment nog altijd afstand van haar maar denk nog wel constant aan haar. Vorige week kwam het impulsieve idee om haar voor valentijn een roos te sturen. Ik vraag mij nu af of dit een goed idee is of niet?

Elena

Reindeer
New user
New user

Re: Valentijn

Bericht door Reindeer » 11 feb 2014 13:57

Hangt er vanaf, heb je het gevoel dat de deur nog op een kier staat? Zo ja, dan vind ik dat je elke kans moet grijpen en misschien dan bv. een roos sturen voor valentijn. Als ze echter al verschillende malen duidelijk laten verstaan heeft dat het nooit meer wat zal worden dan kun je het maar beter laten voor wat het is. Dit kan voor jezelf heel vervelend zijn om weer het deksel op de neus te krijgen en zeker ook voor de persoon in kwestie die misschien dan eerder iets zal hebben van 'laat die mij nu nooit met rust?!'
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

Elena
New user
New user

Bericht door Elena » 11 feb 2014 16:01

Ze zoekt onrechtstreeks wel contact met me door bijvoorbeeld onverwacht op een feestje te verschijnen waar ik ook zal zijn. Ze komt niet echt van uit de buurt (Antwerpen). Vroeger kwam ze amper tot bijna nooit in Antwerpen en nu ineens wel. Ik heb uiteindelijk wel de beslissing genomen om de roos te sturen. Het is nu vooral afwachten hoe zij reageert.

Elena

sail
New user
New user

Bericht door sail » 13 feb 2014 07:46

alvast succes ^^

Nancy_1989
New user
New user

Bericht door Nancy_1989 » 13 feb 2014 19:17

zal het alleen moeten vieren :( ...en daarom ga ik mijn familie in de watten leggen :D

Gesloten