To rim or not to rim, that's (not) the question

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
malteser

To rim or not to rim, that's (not) the question

Bericht door malteser » 05 feb 2014 23:43

Beste forumgenoten,

het is zover, ik heb een relatie! God save the king! Wie had ooit gedacht dat ik anderhalf jaar samen zou kunnen zijn met 1 en dezelfde jongen. En het is nog eens geweldig ook. We praten, lachen, praten, hebben seks, en ga zo maar verder.

Maar uiteraard ben ik niet hier gekomen om dit te vertellen. Nee, ons seksleven is geweldig, maar er is toch 1 iets wat ik jammer vindt dat hij niet doet: rimmen! Ik wil het doen, vind het leuk om te doen, maar hij vindt dit niet zo proper (na doorvragen blijkt dat dit niets te maken heeft met mijn persoonlijke hygiëne, waar hij wel tevreden over is :-).

Vertel eens, beste forumgenoten, wat kan ik doen om hem duidelijk te maken dat rimmen niet het einde van de wereld is?

Manspersoon
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: To rim or not to rim, that's (not) the question

Bericht door Manspersoon » 06 feb 2014 13:23

Niets.

Ik kan er best inkomen dat hij het niet zit zitten om te rimmen, hoe graag hij je ook ziet. Push hem dan ook niet. Er zijn genoeg andere dingen die je nog kan doen.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

malteser

Bericht door malteser » 07 feb 2014 14:25

Groot gelijk. Pushen is dan ook net hetgeen ik niet wil doen. Daarom mijn post: ik was op zoek naar wat leuke tips, must-do's en must-don't's. Om het allemaal wat aangenamer te maken... Iemand?

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 08 feb 2014 22:36

Ik ben er eigenlijk ook niet voor. Dus ik begrijp hem wel. Misschien net na een douche is hij te overtuigen? Maar op het eerste zicht zou ik ook geen fan zijn. Wat zijn eigenlijk de risico's van rimmen?
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 09 feb 2014 23:16

vertel hem dat seks altijd wel een beetje vuil is en doe het in de douche. properder kan niet. wil hij echt niet dan zul je er helaas moeten mee leren leven.
risico's is de overdracht van de soorten hepatitis, syfillis en verschillende soorten bacteriën.
what kind of man loves like this?

degekkebelg33
New user
New user

Bericht door degekkebelg33 » 13 feb 2014 16:04

ik heb het ook eens geprobeerd bij me partner maar misschien zit het tussen me oren maar het smaakt niet lekker!! ik vind het zalig als het gedaan word bij me maar om te doen jakkie! dus doen we het gewoon geheel niet
een dag niet gepoept is een dag niet geleefd :-):-):-):-)

JackyGevaert

Bericht door JackyGevaert » 18 feb 2014 07:11

Mijn vriend en ik zijn al 3 en een halve maand samen en we hebben wel al eens gepraat over rimmen. Ik vond het maar vies. Op een dag was ik zijn rug aan het masseren en gaf er zoentjes op. Normaal gaat mn mond weer naar boven als ik net boven zn poep kom, maar ik was toch nieuwsgierig naar hoe dat nu was. Ik heb dan zn broek uitgetrokken en het toch maar gedaan :p behalve van het haar vond ik het niet slecht. Hij leek ervan te genieten dus deed ik maar door. Ik wist niet echt hoe het moest want ik had nergens erovrr gelezen, mr mn ventje vond het goed dus ik was blij :D
Dat was mijn eerste rim-ervaring. Hopelijk hebben mensen hier iets aan

degekkebelg33
New user
New user

Bericht door degekkebelg33 » 18 feb 2014 15:52

krijg daar toch geen ideeen bij hoor, en zeker geen idee van yes ga het nog eens proberen gatver!!
een dag niet gepoept is een dag niet geleefd :-):-):-):-)

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 22 feb 2014 18:19

Sylvan schreef: risico's is de overdracht van de soorten hepatitis, syfillis en verschillende soorten bacteriën.
Je vergeet de diertjes nog.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 27 feb 2014 16:12

Darmflora, maar doorgaans met een goede douche is die zooi wel weg, mensen met smetvrees kunnen nog eventueel isobethadine wash gebruiken (okay ook niet 100% goed voor uw commensalen daar, maar kom). En gaan met die banaan, allez niet de banaan maar ge snapt het wel.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 27 feb 2014 18:19

Springbal schreef:Darmflora, maar doorgaans met een goede douche is die zooi wel weg, mensen met smetvrees kunnen nog eventueel isobethadine wash gebruiken (okay ook niet 100% goed voor uw commensalen daar, maar kom). En gaan met die banaan, allez niet de banaan maar ge snapt het wel.
en als ze nu willen gaan met een banaan?

OT: natuurlijk bij een (anale) douche geld ook weer: overdaad schaad
what kind of man loves like this?

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 28 feb 2014 21:08

Sylvan schreef:
Springbal schreef:Darmflora, maar doorgaans met een goede douche is die zooi wel weg, mensen met smetvrees kunnen nog eventueel isobethadine wash gebruiken (okay ook niet 100% goed voor uw commensalen daar, maar kom). En gaan met die banaan, allez niet de banaan maar ge snapt het wel.
1) en als ze nu willen gaan met een banaan?

2) OT: natuurlijk bij een (anale) douche geld ook weer: overdaad schaad
1) moet kunnen
2) idd moet het nog is opzoeken maar dan ga je op den duur u darmen bijna afhankelijk maken van klysma's om af te gaan, maar dan spreken we van dagelijks gebruik of zo gedurende lange lange tijd
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

CK-CA
New user
New user

Bericht door CK-CA » 15 mar 2014 17:35

Ik zou het ook niet kunnen. Misschien je vriend aanraden om handschoenen aan te doen?
Zo van die plastieke handschoenen..

Ik vind anaal al helemaal vies. Zelfs mét condoom.
Laat staan rimmen :D

En als hij het echt niet wil doen.. Dan is dat maar zo (:
Veel succes nog!

Sal
New user
New user

Bericht door Sal » 16 mar 2014 14:24

Zoals iedereen hier al wilt aangeven. Iedereen heeft zijn voorkeuren.
Maar iedereen heeft ook zijn grenzen.
Ik zou zeggen respecteer deze grenzen, praat erover maar push vooral niet!
Het kan alleen maar narigheid teweegbrengen.
Een persoon heeft zo zijn redenen om dingen als "not done" te zien.
Net zoals jij die waarschijnlijk ook hebt.

Dus de clue van het verhaal is heb respect voor elkaar op alle vlak.
En geef elkaar de tijd en ruimte!
"When you possess light within, you see it externally." ~ Anais Nin

Afbeelding

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 17 mar 2014 15:43

CK-CA schreef:Ik zou het ook niet kunnen. Misschien je vriend aanraden om handschoenen aan te doen?
Zo van die plastieke handschoenen..
Handschoenen? Hmm, aangezien beflapjes multy purpose zijn een beflapje gebruiken, of een condoom openknippen. Maar dan moeten we eerst mss ne lesbo vragen naar ervaringen met beflapjes (en als het niet lukt en je hebt een overschot aan beflapjes, je kan die katapultgewijs wegschieten, dus plezier gegarandeerd, eender hoe)

Sal
New user
New user

Bericht door Sal » 17 mar 2014 21:48

Springbal schreef:
CK-CA schreef:(en als het niet lukt en je hebt een overschot aan beflapjes, je kan die katapultgewijs wegschieten, dus plezier gegarandeerd, eender hoe)
Ik denk dat ik dringend es naar de winkel moet! Time for a little experiment?
"When you possess light within, you see it externally." ~ Anais Nin

Afbeelding

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 18 mar 2014 08:23

Gewoon goed wassen op voorhand (samen douchen is altijd fijn!) en hem daarna zelf eens laten genieten van een goeie rimbeurt. Als hij overtuigd is hoe fijn hij het zelf vindt, zal hij jou in de toekomst misschien ook zelf dat genot willen schenken...
Laatst gewijzigd door Echo op 18 mar 2014 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

plaizier
New user
New user

Bericht door plaizier » 18 mar 2014 14:02

malteser schreef:Beste forumgenoten,

het is zover, ik heb een relatie! God save the king! Wie had ooit gedacht dat ik anderhalf jaar samen zou kunnen zijn met 1 en dezelfde jongen. En het is nog eens geweldig ook. We praten, lachen, praten, hebben seks, en ga zo maar verder.

Maar uiteraard ben ik niet hier gekomen om dit te vertellen. Nee, ons seksleven is geweldig, maar er is toch 1 iets wat ik jammer vindt dat hij niet doet: rimmen! Ik wil het doen, vind het leuk om te doen, maar hij vindt dit niet zo proper (na doorvragen blijkt dat dit niets te maken heeft met mijn persoonlijke hygiëne, waar hij wel tevreden over is :-).

Vertel eens, beste forumgenoten, wat kan ik doen om hem duidelijk te maken dat rimmen niet het einde van de wereld is?
Ja sorry hoor, maar ik geef hem groot gelijk... Mij zul je ook nooit overtuigen om het te doen... Dus ik zou er maar rekening mee houden dat je vriend daar ook geen zin in heeft.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 18 mar 2014 19:08

plaizier schreef: Ja sorry hoor, maar ik geef hem groot gelijk... Mij zul je ook nooit overtuigen om het te doen... Dus ik zou er maar rekening mee houden dat je vriend daar ook geen zin in heeft.
Geen persoonlijke aanval, maar als we 't even wat "opentrekken", als ze dan aan mij komen vragen "wat kan ik doen om mijn kind leren knolselder te eten" "niets, ik geef het groot gelijk want ik houd daar ook niet van". Volgens mij is seks nog altijd leuk, omdat het af en toe een trial and error is (daar is dat wel leuk, in wetenschap iets minder). 't Is niet om dat iemand iets niet

Dus probeer stapsgewijs, ook waarom en al. En als 't dan nog mislukt, kan je samen naar iets anders zoeken wat jullie beiden leuk vinden.

Sal schreef:
Springbal schreef:
CK-CA schreef:(en als het niet lukt en je hebt een overschot aan beflapjes, je kan die katapultgewijs wegschieten, dus plezier gegarandeerd, eender hoe)
Ik denk dat ik dringend es naar de winkel moet! Time for a little experiment?
Google and webshops are there to serve and please :)

Jonathan (19j)
New user
New user

Bericht door Jonathan (19j) » 22 mar 2014 20:29

Hoewel mijn vriend dat bij mij deed en ik dat best prettig vond,
maar om dat zelf te doen... Ik vond dat maar vies. Kweenie tis gelijk iets dat tussen de oren zit zeker?

Gesloten