Ik vraag me af... [10]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017
Geslacht: Man

Re: Ik vraag me af... [10]

Bericht door LumpySpacePrince » 15 jun 2016 20:26

Clover schreef:
Manspersoon schreef:
Clover schreef:... hoe ik me moet voorbereiden voor de verdediging van mijn bachelorproef? Het werk tot vervelens toe lezen, moeilijke begrippen kunnen uitleggen, ...?
Is het niet de bedoeling dat je een presentatie geeft en vervolgens een aantal vragen van het publiek kunt beantwoorden? Je kunt dit maar beter eens aan je promotor, faculteit of medestudent vragen.
Ja, klopt, zo werkt het. Alleen weet ik niet aan welke vragen ik me moet verwachten.
Bij mijn zus waren ze vrij specifiek qua vragen ;) (In de trend van 'op pagina 24 paragraaf 2 schrijf je dat '....' wat bedoel je daarmee?')

Mocht je daar iets aan hebben :lol: Heb 't zelf nog niet moeten doen natuurlijk :p Succes in ieder geval :D
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Clover
Experienced user
Experienced user

Bericht door Clover » 15 jun 2016 22:05

Dries schreef:
Clover schreef:
Manspersoon schreef:
Clover schreef:... hoe ik me moet voorbereiden voor de verdediging van mijn bachelorproef? Het werk tot vervelens toe lezen, moeilijke begrippen kunnen uitleggen, ...?
Is het niet de bedoeling dat je een presentatie geeft en vervolgens een aantal vragen van het publiek kunt beantwoorden? Je kunt dit maar beter eens aan je promotor, faculteit of medestudent vragen.
Ja, klopt, zo werkt het. Alleen weet ik niet aan welke vragen ik me moet verwachten.
Bij mijn zus waren ze vrij specifiek qua vragen ;) (In de trend van 'op pagina 24 paragraaf 2 schrijf je dat '....' wat bedoel je daarmee?')

Mocht je daar iets aan hebben :lol: Heb 't zelf nog niet moeten doen natuurlijk :p Succes in ieder geval :D
Merci :)

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 16 jun 2016 01:49

Misschien kunnen deze tips je helpen: http://www.scriptieprijs.be/hoe-je-je-s ... -overleeft.
Come quickly, I'm tasting stars!

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 16 jun 2016 09:02

... met welk kleur van haar ik dinsdag naar huis kom. (En ik ga eens naar de kapper in West-Vlaanderen gaan, pray for me ;) )

Vooraleer je je afvraagt hoe extreem ... alleszins niet extreem. Het gaat tussen bordeau, aubergine, mijn natuurlijk haarkleur, donkerbruin, donkerbruin met een tintje, heel erg donkerbruin.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 16 jun 2016 20:45

Waarom veel mensen zo onverschillig zijn: totdat er iets in hun eigen omgeving gebeurt, dan piepen de mensen veel minder. Zoveel voedselverspilling in supermarkten, rusthuizen, terwijl er mensen soms sterven van de honger.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

BjarniiV
Regular user
Regular user

Bericht door BjarniiV » 16 jun 2016 20:50

Thor schreef:Waarom veel mensen zo onverschillig zijn: totdat er iets in hun eigen omgeving gebeurt, dan piepen de mensen veel minder. Zoveel voedselverspilling in supermarkten, rusthuizen, terwijl er mensen soms sterven van de honger.
ik heb mijn mening daarover.. en die is: de wereld wordt gewoon geregeerd door corrupte mensen die één kant van de wereld te veel van het goede geven en de andere kant helemaal niks of bijna niks. Het is algemeen geweten dat ze de ''zwarten'' haten... maar dat zou nog geen reden mogen zijn om in de arme landen geen eten of drinkbaar water aan te bieden

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 16 jun 2016 21:27

Florre schreef:ik vraag me af waarom we moe worden en moeten gaan slapen.
Hoe gaaf zou het niet zijn dat we nooit moeten slapen en altijd kunnen verder doen.
Misschien zou je 16u moeten werken voor hetzelfde loon?
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 17 jun 2016 12:41

Waarom mensen zich steeds afvragen van waarom er gayparades nodig zijn, ikzelf zie mij er niet in meelopen. Toch bekijk ik het van deze kant: het gaat om de verworven holebirechten nog eens te benadrukken. Het is alsof je zou zeggen waarom moeten we geschiedenis studeren in het middelbaar. Ik zeg dit naar aanleiding van het ochtendgesprek op radio2 vandaag. Er is nog veel werk om andere landen te overtuigen dat er niets mis is met holebi zijn, want er staan soms zware straffen op om gewoon jezelf te kunnen zijn (doodstraf, gevangenisstraf,...).

Florre
Moderator van het jaar 2017

Bericht door Florre » 17 jun 2016 13:39

vorvzie schreef:
Hoe gaaf zou het niet zijn dat we nooit moeten slapen en altijd kunnen verder doen.
of meer vrije tijd
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

idk

Bericht door idk » 17 jun 2016 14:20

Florre schreef:
vorvzie schreef:
of meer vrije tijd

of gewoon omdat we graag eens een beetje slapen? (Ik toch, een beetje he --> een deel van de dag nergens aan moeten denken en rust hebben)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.

idk

Bericht door idk » 18 jun 2016 16:59

Waarom iedereen naar de voetbal gaat als ze ook tickets konden kopen voor de filmpremière van Finding Dory . ;)

jonathan_ver
New user
New user

Bericht door jonathan_ver » 18 jun 2016 20:38

Ik vraag me dikwijls af hoe andere holebi's denken over Donald Trump. Zeg eens wat vinden jullie van Trump? :)

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 18 jun 2016 21:09

jonathan_ver schreef:Ik vraag me dikwijls af hoe andere holebi's denken over Donald Trump. Zeg eens wat vinden jullie van Trump? :)
Het is toch niet zo interessant om over vuilnis te praten?
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Clover
Experienced user
Experienced user

Bericht door Clover » 18 jun 2016 22:25

Pancake schreef:
jonathan_ver schreef:Ik vraag me dikwijls af hoe andere holebi's denken over Donald Trump. Zeg eens wat vinden jullie van Trump? :)
Het is toch niet zo interessant om over vuilnis te praten?
:roflmao:
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.

BjarniiV
Regular user
Regular user

Bericht door BjarniiV » 18 jun 2016 22:27

Eigenlijk vind ik hem zo zielig dat ik moet lachen door hem. :p
https://www.youtube.com/watch?v=oguvSPdtHQ8 You need to watch this!

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 18 jun 2016 22:35

BjarniiV schreef:
Deze week moest ik ook nog lachen met zijn aardrijkskundige kennis of met degene die zijn speech schreef (want die presidentskandidaten schrijven die zelden zelf)! Hij had wel gelijk op gebied van veiligheidsdiensten in België, daar kunnen we zeker nog van leren van de Amerikanen (na nine eleven). Maar hij heeft wel voor imagoschade gezorgd en ons belachelijk gemaakt in het buitenland.

BjarniiV
Regular user
Regular user

Bericht door BjarniiV » 18 jun 2016 22:39

Thor schreef:
BjarniiV schreef:
Deze week moest ik ook nog lachen met zijn aardrijkskundige kennis of met degene die zijn speech schreef (want die presidentskandidaten schrijven die zelden zelf)! Hij had wel gelijk op gebied van veiligheidsdiensten in België, daar kunnen we zeker nog van leren van de Amerikanen (na nine eleven). Maar hij heeft wel voor imagoschade gezorgd en ons belachelijk gemaakt in het buitenland.
Of toen hij België een stad noemde HAHAHA. HAHA. HA.

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 18 jun 2016 22:41

Maken we hier een apart topic voor aan of gaan we verder weer on topic posten? (Aan jullie de keuze als je hieraan een topic wil wijten :) )

En da's eigenlijk meteen on topic.

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 19 jun 2016 18:58

Wall schreef:Maken we hier een apart topic voor aan of gaan we verder weer on topic posten? (Aan jullie de keuze als je hieraan een topic wil wijten :) )

En da's eigenlijk meteen on topic.
Lijkt me een apart topic waard! :smile: Anders dreig ik hier off-topic te gaan. :angelface:

OT:
Ik vraag me af wat er, na de teamvergadering van dinsdag, zal veranderen aan m'n takenpakket. :wink:
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 19 jun 2016 23:15

Past het niet beter in het Presidentsverkiezingen topic dat er al is dan? :P

OT: ik vraag me af of ik goed voorbereid ben op mijn mondeling examen, stress all the way :oops:
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Gesloten