Ik vraag me af... [10]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Hades
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Ik vraag me af... [10]

Bericht door Hades » 21 jun 2014 12:30

JFK schreef:
Hades schreef:Ik vraag me af waar het Franse drankje in België ter beschikking zou zijn! Heerlijk zoet licht bier, maar heb het voorlopig alleen in Frankrijk gevonden :(

:what:

Dat ze dat maar in Frankrijk houden dan. :P Gaat hier voor geen meter verkopen ook. Waarom zou het ook?
Omdat dat veel te lekker is tiens! Niet bitter en lang niet te zoet, in tegenstelling tot de meeste frisdranken.
Kastanjecrème is trouwens nog zo een product (wel weer zoet), of in de vorm van kastanjemousse, gewoon hemels :p Franse keuken primeert nog 8)

Homba
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Homba » 25 jun 2014 15:30

... hoe het zit met de sociale codes op LinkedIn.
Is het done om te connecten met iemand met wie je hoogstens vijf minuten hebt gesproken als die persoon interessant lijkt voor je professionele leven of met een docent? En hoeveel mensen vragen ooit aan een connectie om bij een andere connectie te worden geïntroduceerd?

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Ik vraag me af... [10]

Bericht door Paswoord » 25 jun 2014 16:26

^ Ik doe dat. In het begin was ik ook wel wat lakser in wie ik als connectie aanvaardde, bijvoorbeeld mensen uit het middelbaar die ik wel van ziens kende maar nooit echt had gesproken. Nu voeg ik zelf / aanvaard ik enkel mensen die voor mijn professioneel leven interessant zijn, of die misschien zelf gewoon goeie connecties hebben. Een goede tip is dan denk ik wel om je bericht te personaliseren, als je die persoon toevoegt. Misschien weet die immers niet meer dat je ermee gepraat hebt. Geïntroduceerd worden via linkedin vind ik zelf nogal mechanisch, ik zou dan eerder de 'tussenschakel' persoonlijk aanspreken over wat zijn relatie is met die persoon die je interessant lijkt en kijken of die je kan voorstellen.

(Het leverde mij een stage op bij de Verenigde Naties, lang leve de 6 degrees of separation!)

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 28 jun 2014 14:35

... of inschrijving bij de Unief (Gent in mijn geval) altijd mogelijk is gedurende de inschrijvingsperiode, ongeacht de datum. Kan je je dus bijvoorbeeld in september inschrijven (bij de unief Gent loopt de inschrijving dus tot 16 september, of ergens daarrond) en nog zeker zijn dat je een plaats krijgt?
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 30 jun 2014 13:46

Pancake schreef:... of inschrijving bij de Unief (Gent in mijn geval) altijd mogelijk is gedurende de inschrijvingsperiode, ongeacht de datum. Kan je je dus bijvoorbeeld in september inschrijven (bij de unief Gent loopt de inschrijving dus tot 16 september, of ergens daarrond) en nog zeker zijn dat je een plaats krijgt?
Ik denk niet dat er een inschrijvingsstop is aan de UGent, dus volgens mij kun je je perfect nog inschrijven in september!

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 01 jul 2014 16:09

of ik mijn thesis zou opsturen naar het bedrijf die niet wou - en nog altijd niet wilt- meewerken. Ik gun ze het verdorie niet (ook al kunnen ze het online bekijken als ze dat weten), maar misschien haalt het hen toch nog over de streep?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 02 jul 2014 09:30

Loesbloem schreef:
Pancake schreef:... of inschrijving bij de Unief (Gent in mijn geval) altijd mogelijk is gedurende de inschrijvingsperiode, ongeacht de datum. Kan je je dus bijvoorbeeld in september inschrijven (bij de unief Gent loopt de inschrijving dus tot 16 september, of ergens daarrond) en nog zeker zijn dat je een plaats krijgt?
Ik denk niet dat er een inschrijvingsstop is aan de UGent, dus volgens mij kun je je perfect nog inschrijven in september!
Splendid :d
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Senpai
New user
New user

Bericht door Senpai » 03 jul 2014 23:56

Hoe ik de vakantie ga doorkomen.
Nu al slaat de verveling toe ...
Misschien toch een goed moment om Bleach opnieuw te kijken of een andere goede anime.
Suggesties?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 04 jul 2014 00:04

Senpai schreef:Hoe ik de vakantie ga doorkomen.
Nu al slaat de verveling toe ...
Misschien toch een goed moment om Bleach opnieuw te kijken of een andere goede anime.
Suggesties?
Spoiler! :
Toradora!
Fairy Tail
Zero no Tsukaima (S1, S2 en S3)
Seitokai Yakuindomo
Jormungand
Afro Samurai
Angel Beats
Ao no Exorcist
Bakuman (S1, S2 en S3)
Kokoro Connect
Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Waka ga Nai
Sekaiichi Hatsukoi (S1 en S2)
Death Note
Gintama (als je van kort, krachtig en onnozel houdt)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 04 jul 2014 00:21

Of er hier nog mensen wakker zijn momenteel? :p

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 04 jul 2014 03:13

ik ben nu wakker.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 04 jul 2014 17:50

Altijd als ik naar films over zombies of moordenaars kijk, beeld ik me in hoe ik zelf in die situatie zou reageren. Zou ik er dan goed aan doen om naar films met meer waarschijnlijkere problemen te kijken?
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 05 jul 2014 23:11

Hoe ik later ooit de strijk in mijn huishouden deftig voor elkaar ga kunnen krijgen. :hmm: 5 minuten strijken voor één T-shirt – wat dan nog het gemakkelijkste is dat er maar is, dat moet toch echt wel vlotter.
Spoiler! :
Misschien ligt het wel aan het feit dat ik nog maar amper iets heb gestreken in mijn leven.. :whistle:
Come quickly, I'm tasting stars!

RainbowUnicorn
New user
New user

Bericht door RainbowUnicorn » 05 jul 2014 23:37

.... Wanneer en waar de volgende Pride dag is ?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 08 jul 2014 14:14

RainbowUnicorn schreef:.... Wanneer en waar de volgende Pride dag is ?
De volgende Belgian Pride is zaterdag 16 mei 2015

:DJ:
Fluctuat nec mergitur

RainbowUnicorn
New user
New user

Bericht door RainbowUnicorn » 09 jul 2014 15:26

JFK schreef:
RainbowUnicorn schreef:.... Wanneer en waar de volgende Pride dag is ?
De volgende Belgian Pride is zaterdag 16 mei 2015

:DJ:

Oooh :( nog zo lang !

Centurion
New user
New user

Bericht door Centurion » 09 jul 2014 16:08

:whistle: vraagteken opgelost !
Laatst gewijzigd door Centurion op 10 jul 2014 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Aim for the world.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 10 jul 2014 14:52

...waarom ik niet in Zuid-Frankrijk woon. :(

St-Tropez ofzo.

DAAR IS ER TENMINSTE ZON !!!
:angry:
Fluctuat nec mergitur

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 12 jul 2014 21:17

JFK schreef:...waarom ik niet in Zuid-Frankrijk woon. :(

St-Tropez ofzo.

Ik vraag mij dat ook wel vaak af, evenveel uit zon-overwegingen als uit mentaliteitsoverwegingen!
Ik kom net terug van Nice, daar was er zon ja! (Maar ook daar was de zomer niet zoals andere jaren).

OT: of hongergevoel bij een dieet sneller verdwijnt als je sport of actief bezig bent?

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 13 jul 2014 08:01

redwings schreef:
JFK schreef:...waarom ik niet in Zuid-Frankrijk woon. :(

St-Tropez ofzo.

Ik vraag mij dat ook wel vaak af, evenveel uit zon-overwegingen als uit mentaliteitsoverwegingen!
Ik kom net terug van Nice, daar was er zon ja! (Maar ook daar was de zomer niet zoals andere jaren).

OT: of hongergevoel bij een dieet sneller verdwijnt als je sport of actief bezig bent?
Ik vrees eigenlijk net het omgekeerde, aangezien je meer calorieën verbruikt, zal je lichaam er ook meer willen. Je moet technieken vinden om je lichaam te laten denken dat het voldoende calorieën krijgt zonder ze ook effectief te eten. Bijvoorbeeld door hopen sla te eten of ander gezond spul waar er weinig inzitten maar waar de honger wel van over gaat. Trager eten helpt ook om dat hongergevoel weg te krijgen met minder voedsel. meer tips

Gesloten