Overspel

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Dabke
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Overspel

Bericht door Dabke » 23 jan 2014 10:58

Ik weet met mezelf geen blijf.
Relatie is gedaan door overspel.
Ik heb haar vegeven maar ze begreep ni dat ik wilde dat ze die persoon nooit meer zag.
Ze heeft gekoze voor haar.
Hoe ga je hiermee om?
Een goede vriend van me helpt me redelijk.
Maar verklaarde zijn liefde en dit geeft alleen nog meer verwarring.
Ik weet niet meer wat ik wil. Want ik ga nog kapot van verdriet.
Maar ik weet niet of ik een relatie met een jongen zou kunnen beginne.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Wat deden jullie?

Zathura
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Overspel

Bericht door Zathura » 23 jan 2014 17:24

Ik denk niet dat het op dit moment een goed idee is om een relatie te beginnen met iemand anders. Als het goed is, zou je normaal gezien nog gevoelens voor je ex moeten hebben en als je nu met die jongen samen zou gaan, dan doe je dat eerder omdat je je alleen en verdrietig voelt.

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, dus ik weet niet of ik goede tips kan geven. Ik zou in eerste instantie jezelf omgeven met vrienden als je het gevoel hebt dat je je alleen voelt. Natuurlijk kan het zijn dat het ook even deugd doet om alleen te zijn, dat moet je voor jezelf uitmaken. Ik wens je veel succes verder.
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.

Fluostift
Regular user
Regular user

Bericht door Fluostift » 24 jan 2014 22:39

Zelf al iets gelijkaardigs meegemaakt, enkel net niet bedrogen. Het enigste dat ik je kan aanraden is om jezelf tijd te gunnen om dit alles te verwerken en dan rustig alles terug recht te trekken in je eigen leven. Doorgaan is de bedoeling en jij kunt het!

Fejamie
New user
New user

Bericht door Fejamie » 03 feb 2014 19:39

Hey

Ooit heb ik een relatie gehad waarin ik mijn toenmalige vriendin meermaals bedrog vergaf. Dit bleek allemaal ten niet gedaan wanneer ze uiteindelijk ook koos voor iemand anders.
De enige raad die ik je kan meegeven, wegens eigen ervaringen, is om de persoon in kwestie te vermijden als ze je nog te veel pijn doet. Ik heb haar toegelaten in mijn leven en bleef op hoop leven en dat zorgde er voor dat ik nog meer afzag.

Tip 1: Geef jezelf voldoende tijd, ookal duurt dit maanden, om te recupereren van het verdriet en alles terug op een rijtje te krijgen.

Tip 2: Geef jezelf vooral NIET de schuld van wat er gebeurd is, dat is het laatste wat je mag gaan doen.

Tip 3: omring jezelf met mensen, vrienden, kennissen, die je gedachten kunnen verzetten en je leuke momenten kunnen geven waardoor je stilaan jezelf weer kan accepteren als "blij" zijn!

Tip 4: Don't ever give up and don't ever stop believing in the good :)!

Wat betreft die jongen, om je eigen hartje te beschermen zou ik het in jouw plaats niet proberen. Het is nog te vroeg na de breuk en je hoofd is nog in de war van al de emoties die je doorgaat.
Geef je zelf voldoende tijd en rust om te bekomen van dit alles!

xx

Gesloten