Voor ALTIJD id kast?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
lenny
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Re: Voor ALTIJD id kast?

Bericht door lenny » 23 jan 2014 17:10

weetikveel schreef:Jongen van 16 jaar, weet dat homo zijn alleen om seks draait want alle andere dingen kan je even goed van een vrouw krijgen
:wtf:
Die 'andere dingen' kan je misschien wel krijgen van een vrouw, maar daarom voelt dat voor jou nog niet hetzelfde. Ik mag met BiNDing exact dezelfde dingen doen als ik doe met mijn beste vriendin, toch voelt dat totaal anders. Dat is niet enkel omdat ik een relatie heb met BiNDing, maar ook gewoon omdat bv op restaurant gaan met een jongen voor mij compleet anders aanvoelt dan op restaurant gaan met een meisje.
Het is niet omdat je dezelfde dingen kan doen met een jongen of een meisje, dat het daarom hetzelfde aanvoelt. Daarom kan je ook onmogelijk stellen dat omdat je exact hetzelfde kan doen, daarom die relatie evenwaardig is. Het gevoel dat je er zelf bij hebt is hier een heel belangrijke factor.

Vergelijk twee relaties met mensen van hetzelfde geslacht. Je vind in elke relatie met die mensen exact dezelfde 'andere dingen' terug. Toch zal er een verschil zijn tussen de twee personen, die ervoor zal zorgen dat je je beter voelt bij de ene dan de andere.
Trek nu deze lijn door naar een relatie met een jongen en een met een meisje. Deze zullen ondanks dat je dezelfde 'andere dingen' terugvindt, je nooit eenzelfde gevoel geven.

Het is niet omdat je homoseksueel bent dat je geen perfect normaal leven kan leiden...
Ikzelf heb een perfect normaal en aangenaam leven.

Homo zijn draait niet alleen om seks. In elke relatie is het heel belangrijk om rekening te houden met het gevoel dat je hebt bij die persoon. Het is voor jezelf belangrijk een onderscheid te maken tussen een goede vriendschappelijke relatie waar je die 'andere dingen' ook perfect in kan terugvinden, en een echte relatie met die persoon die je net dat ietsje meer goed doet voelen.
Bij bepaalde personen speelt geslacht geen rol bij dit gevoel, en bij andere is dit juist een belangrijke factor.

fabio
Regular user
Regular user

Bericht door fabio » 23 jan 2014 17:16

weetikveel schreef:waarom? hoe merken mensen dat ze homo zijn? in de puberteit nee? je leert je lichaam kennen. en op welke vraag antwoord je dat je homo bent? "wat is je seksuele voorkeur"?"

Ik zeg niet dat ik tegen homo's ben, ik zeg alleen dat zolang je seks kan hebben met mannen je even goed een relatie met een vrouw kan hebben

want je merkt dat je homo bent omdat je je er seksueel door aangetrokken voelt, of wat nog misschien? aan wat merk je het nog? zeg het mij???

mvg
even voor de duidelijkheid: het woord sekse betekend ook geslacht, dus als iemand vraagt: wat is je seksuele voorkeur, dan vraagt die eigenlijk: op welk geslacht wordt je VERLIEFD.
en dat is een kernwoord, het gaat hier over liefde, en wie denkt of beweerd dat liefde enkel en alleen over seks gaat is dom, kortzichtig en kan beter wachten met een uitspraak te doen eer je al eens echt verliefd bent geweest. homoseksualiteit is niet enkel voor seks, het gaat over liefdeen voor wie je die liefde voelt... stop met de mensen hier onzeker te maken, want het is echt gewoon walgelijk wat je zegt!
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde

simonke
New user
New user

Bericht door simonke » 23 jan 2014 17:17

weetikveel schreef:Jongen van 16 jaar, weet dat homo zijn alleen om seks draait want alle andere dingen kan je even goed van een vrouw krijgen dus waarom dan geen hetero relatie en gewoon af en toe eens een one night stand of een darkroom das lekker geil je bent je kwak kwijt en kan voor de rest helemaal een normaal en aangenaam leven leiden
je ziet maar man
Veel plezier met je rot leven, waar het alleen om seks draait.
weetikveel schreef:waarom? hoe merken mensen dat ze homo zijn? in de puberteit nee? je leert je lichaam kennen. en op welke vraag antwoord je dat je homo bent? "wat is je seksuele voorkeur"?"

Ik zeg niet dat ik tegen homo's ben, ik zeg alleen dat zolang je seks kan hebben met mannen je even goed een relatie met een vrouw kan hebben

want je merkt dat je homo bent omdat je je er seksueel door aangetrokken voelt, of wat nog misschien? aan wat merk je het nog? zeg het mij???

mvg
Omdat je op iemand verliefd wordt en dat toevallig een jongen is? Je kan een relatie hebben met een vrouw terwijl je seks hebt met onbekende mannen? Dat slaat echt nergens op. Je bedriegt er een vrouw mee die oprecht verliefd is en daarnaast ga je gewoon seks hebben met onbekenden. Walgelijk.

Als homo zijn alleen om seks draait, dan draait hetero zijn ook evengoed alleen om seks. Dus kan een hetero jongen ook evengoed een relatie aangaan met een jongen en ondertussen seks hebben met een meisje. Slaat nergens op. Jij wil gewoon hetero zijn omdat dat de norm is. Er is ook geen enkele reden waarom je je het leven zo moeilijk zou maken. Hou het leven makkelijk: als je je tot jongens aangetrokken voelt, dan ga je een relatie aan met een jongen, niet met een meisje. Wat maakt het uit dat het merendeel van de bevolking om het andere geslacht valt? Daarom moet je dat toch niet gaan na apen? Als jij nu eenmaal op hetzelfde geslacht valt, dan is dat zo. Probeer dat gwn niet te veranderen of te omzeilen, daar is geen enkele reden voor.
Laatst gewijzigd door simonke op 23 jan 2014 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 23 jan 2014 17:21

simonke schreef: Als homo zijn alleen om seks draait, dan draait hetero zijn ook evengoed alleen om seks. Dus kan een hetero jongen ook evengoed een relatie aangaan met een jongen en ondertussen seks hebben met een meisje. Slaat nergens op. Jij wil gewoon hetero zijn omdat dat de norm is. Er is ook geen enkele reden waarom je je het leven zo moeilijk zou maken. Hou het leven makkelijk: als je je tot jongens aangetrokken voelt, dan ga je een relatie aan met een jongen, niet met een meisje.
:adore:

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 23 jan 2014 17:27

lenny schreef:
Spoiler! :
weetikveel schreef:Jongen van 16 jaar, weet dat homo zijn alleen om seks draait want alle andere dingen kan je even goed van een vrouw krijgen
:wtf:
Die 'andere dingen' kan je misschien wel krijgen van een vrouw, maar daarom voelt dat voor jou nog niet hetzelfde. Ik mag met BiNDing exact dezelfde dingen doen als ik doe met mijn beste vriendin, toch voelt dat totaal anders. Dat is niet enkel omdat ik een relatie heb met BiNDing, maar ook gewoon omdat bv op restaurant gaan met een jongen voor mij compleet anders aanvoelt dan op restaurant gaan met een meisje.
Het is niet omdat je dezelfde dingen kan doen met een jongen of een meisje, dat het daarom hetzelfde aanvoelt. Daarom kan je ook onmogelijk stellen dat omdat je exact hetzelfde kan doen, daarom die relatie evenwaardig is. Het gevoel dat je er zelf bij hebt is hier een heel belangrijke factor.

Vergelijk twee relaties met mensen van hetzelfde geslacht. Je vind in elke relatie met die mensen exact dezelfde 'andere dingen' terug. Toch zal er een verschil zijn tussen de twee personen, die ervoor zal zorgen dat je je beter voelt bij de ene dan de andere.
Trek nu deze lijn door naar een relatie met een jongen en een met een meisje. Deze zullen ondanks dat je dezelfde 'andere dingen' terugvindt, je nooit eenzelfde gevoel geven.

Het is niet omdat je homoseksueel bent dat je geen perfect normaal leven kan leiden...
Ikzelf heb een perfect normaal en aangenaam leven.

Homo zijn draait niet alleen om seks. In elke relatie is het heel belangrijk om rekening te houden met het gevoel dat je hebt bij die persoon. Het is voor jezelf belangrijk een onderscheid te maken tussen een goede vriendschappelijke relatie waar je die 'andere dingen' ook perfect in kan terugvinden, en een echte relatie met die persoon die je net dat ietsje meer goed doet voelen.
Bij bepaalde personen speelt geslacht geen rol bij dit gevoel, en bij andere is dit juist een belangrijke factor.
Simonke schreef:
Spoiler! :
Als homo zijn alleen om seks draait, dan draait hetero zijn ook evengoed alleen om seks. Dus kan een hetero jongen ook evengoed een relatie aangaan met een jongen en ondertussen seks hebben met een meisje. Slaat nergens op. Jij wil gewoon hetero zijn omdat dat de norm is. Er is ook geen enkele reden waarom je je het leven zo moeilijk zou maken. Hou het leven makkelijk: als je je tot jongens aangetrokken voelt, dan ga je een relatie aan met een jongen, niet met een meisje.
My thoughts exactly.

Gezien de grote hoeveelheid anonieme plaatsers, ga ik hier een extra oogje in het zeil houden. Geen verwijt of waarschuwing, wel een voorzorgsmaatregel.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

vraagje

Bericht door vraagje » 23 jan 2014 19:27

dag forummers, ik heb niks met dit topicje te maken maar heb een vraagje: zijn jullie profiel foto's jullie echte? Want het zijn echt mooi jongens hier :D zoals simoneke enzo hohohehe x

fabio
Regular user
Regular user

Bericht door fabio » 23 jan 2014 21:49

vraagje schreef:dag forummers, ik heb niks met dit topicje te maken maar heb een vraagje: zijn jullie profiel foto's jullie echte? Want het zijn echt mooi jongens hier :D zoals simoneke enzo hohohehe x
Das idd wel vrij off-topic... Maar ik kan je alvast laten weten dat die van mij geplukt is van het internet...helaas ben ik dus geen een van die 2 knappe gasten op mijn profielfoto...
PS die van Simonke is idd echt wel mooi :-)
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.

Oscar Wilde

me12

Bericht door me12 » 23 jan 2014 23:18

dankjewel voor alle reacties hier! xxx

xPrecious
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door xPrecious » 24 jan 2014 20:14

Hoi me12,

Ik vind het ten eerste best jammer dat je een anonieme gebruiker bent .. anders zou ik gezegd hebben dat je me altijd een berichtje mag sturen .. :)

Eerlijk, op je vraag, of je ooit als hetero door het leven kan gaan omdat je het niet accepteert? Ik denk niet dat dat kan. Ik heb heel je topic doorlezen en oké, ik ben misschien één van de jongsten die hier reageert met mijn 15 jaar, maar toch wil ik mijn zegje doen. Waarom zou je, zoals eerder al werd gezegd, je eigen gevoelens onderdrukken om hetero te zijn? Wat is het belang van je leven dan? Is dat niet dat je gelukkig moet zijn en trots op wie en wat je bent? Of er nu dingen fout gaan of niet, het komt altijd wel op zijn pootjes terecht, ook je gedachten en gevoelens. Laat het bezinken, een maand, een jaar, zolang jij het nodig hebt en kom er dan op terug. Na zo'n 'pauze' was ik zeker van wat ik ben en kon ik het accepteren. Het is zoals het is en ik ben trots op wie ik geworden ben.

Keep on smiling! It makes life so much better!
"What does love mean?" "Do you love yourself?" "No." "Then it will be difficult to love another."

me12
New user
New user

Bericht door me12 » 25 jan 2014 00:00

dankjwel, heb ondertussen een account aangemaakt ;), xxxx

padzo
Regular user
Regular user

Bericht door padzo » 25 jan 2014 11:46

simonke schreef:Als homo zijn alleen om seks draait, dan draait hetero zijn ook evengoed alleen om seks. Dus kan een hetero jongen ook evengoed een relatie aangaan met een jongen en ondertussen seks hebben met een meisje. Slaat nergens op. Jij wil gewoon hetero zijn omdat dat de norm is. Er is ook geen enkele reden waarom je je het leven zo moeilijk zou maken. Hou het leven makkelijk: als je je tot jongens aangetrokken voelt, dan ga je een relatie aan met een jongen, niet met een meisje. Wat maakt het uit dat het merendeel van de bevolking om het andere geslacht valt? Daarom moet je dat toch niet gaan na apen? Als jij nu eenmaal op hetzelfde geslacht valt, dan is dat zo. Probeer dat gwn niet te veranderen of te omzeilen, daar is geen enkele reden voor.
even zeggen dat ik simonke ook in het echt ken en hij niet van het type is dat zich snel opwindt en boos maakt, dus ik zou maar eens heel goed bezinnen! :adore:

Daarnaast. Als jullie zulk een rot leven willen leiden, wat jullie recht is en waarvan ik de achterliggende reden ook wel enigszins kan snappen, is dat jullie (zij het spijtige) zaak. Wat ik-nogmaals- niet snap, is dat jullie hier komen, en duidelijk NIEMAND helpen. Jullie hebben geen profiel, om toch maar zeker niet aan andere identiteitsconforme zaken kunnen gelinkt worden. Als jullie dit echt menen en hier komen om jullie zelf boven iedereen uit te heven, staan wij sterk genoeg, en weten wij genoeg over het leven om dat te counteren. Of anders zijn jullie -ongetwijfeld blanke, heteroseksuele en mannelijke- internettrolen, wat dit alles nog intriester zou maken.

Ik zou in elk geval goed bezinnen over wat ik bezig ben.

:rock: aan iedereen die het wel goed meent, en om op positieve noot te eindige want al dat negativisme is echt voor niets nodig.

me12
New user
New user

Bericht door me12 » 25 jan 2014 12:44

padzo schreef:
simonke schreef:Als homo zijn alleen om seks draait, dan draait hetero zijn ook evengoed alleen om seks. Dus kan een hetero jongen ook evengoed een relatie aangaan met een jongen en ondertussen seks hebben met een meisje. Slaat nergens op. Jij wil gewoon hetero zijn omdat dat de norm is. Er is ook geen enkele reden waarom je je het leven zo moeilijk zou maken. Hou het leven makkelijk: als je je tot jongens aangetrokken voelt, dan ga je een relatie aan met een jongen, niet met een meisje. Wat maakt het uit dat het merendeel van de bevolking om het andere geslacht valt? Daarom moet je dat toch niet gaan na apen? Als jij nu eenmaal op hetzelfde geslacht valt, dan is dat zo. Probeer dat gwn niet te veranderen of te omzeilen, daar is geen enkele reden voor.
even zeggen dat ik simonke ook in het echt ken en hij niet van het type is dat zich snel opwindt en boos maakt, dus ik zou maar eens heel goed bezinnen! :adore:

Daarnaast. Als jullie zulk een rot leven willen leiden, wat jullie recht is en waarvan ik de achterliggende reden ook wel enigszins kan snappen, is dat jullie (zij het spijtige) zaak. Wat ik-nogmaals- niet snap, is dat jullie hier komen, en duidelijk NIEMAND helpen. Jullie hebben geen profiel, om toch maar zeker niet aan andere identiteitsconforme zaken kunnen gelinkt worden. Als jullie dit echt menen en hier komen om jullie zelf boven iedereen uit te heven, staan wij sterk genoeg, en weten wij genoeg over het leven om dat te counteren. Of anders zijn jullie -ongetwijfeld blanke, heteroseksuele en mannelijke- internettrolen, wat dit alles nog intriester zou maken.

Ik zou in elk geval goed bezinnen over wat ik bezig ben.

:rock: aan iedereen die het wel goed meent, en om op positieve noot te eindige want al dat negativisme is echt voor niets nodig.
Dankjwel iedereen !!! <3

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 25 jan 2014 13:48

24j schreef:dag Me12,

ik ben een jongen van 24 jaren jong en heb een iets wat andere visie dan de meesten op dit forum. Namelijk: ik geloof dat je homo zijn kan genezen. En hoe? er in geloven! Relaties met meisjes aangaan, je binden, alleen de positieve dingen ervan inzien en niet aan je homoseksualiteit denken.

Ik ben nu 24 jaar en was er op mijn 15jaar achter gekomen dat ik homo was, maar echt homo niet bi. Had het er heel lastig mee en heb op een bepaald moment beslist (rond 18jaar) om gewoon hetero te worden zoals jij het beschrijft.

Ik ga dit niet ontkennen, het is zéér lastig en vergt veel descipline en zal, ondanks je bent "genezen" héél af en toe even niet goed voelen maar heb er zeker en vast geen spijt van dat ik ervoor had gekozen om hetero te worden. Er komt misschien binnenkort een kindje en ben heel gelukkig met men vriendin. En na een lange tijd ga je de dingen die je in zo'n relatie mist niet echt meer missen en je telkens wat beter beginnen voelen in je huidige situatie!

denk hier eens over na ;)

Ben benieuwd naar jouw keuze!!!
Wat een zever! Ik ken verschillende mensen die net als jij al die jaren ontkent hebben dat ze homo zijn en rond hun veertigste beslissen ze dan toch nog om hun vrouw en kinderen in de steek te laten voor een man.

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 25 jan 2014 13:51

Er is niks mis met de tijd te nemen om het eerst allemaal voor jezelf te aanvaarden dat je homo bent. Neem daar gerust je tijd voor. En als je daar klaar mee bent, dan zal het zeggen tegen vrienden en ouders wel meevallen. En als je het niet kan zeggen, kan je het ook nog neerschrijven. Zo heb ik het in ieder geval gedaan omdat ik het niet gezegd kreeg. Als je wilt mag je altijd een PM sturen.

Reindeer
New user
New user

Bericht door Reindeer » 25 jan 2014 16:58

24j schreef:neen, ben en was een echte homo.
En voel me op seksueel vlak vooral zeker niet echt aangetrokken tot mijn vrouw.
Maar, in later stadia zal je zien dat relaties hier niet om draaien en dat al de rest, mits wat inspanningen van beide kanten even goed de andere elementen door een vrouw kunnen worden gegeven...

Je zal wel zien
succes
:what:

Ik noem dat niet 'homoseksualiteit genezen'. Ik noem dat gewoon gevoelens onderdrukken en content zijn met wat er op je pad komt. Ik geloof heel goed dat je nu misschien gelukkig bent omdat je een gezinnetje kan vormen 'huisje, tuintje, boompje, kindje..'. Alles gaat veel makkelijker als je als hetero door het leven kan. Toch stel ik mij de vraag of je voor heel je leven zo gelukkig zal zijn alsof je beweerd.
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

fabio
Regular user
Regular user

Bericht door fabio » 25 jan 2014 20:06

Reindeer schreef:
Maar, in later stadia zal je zien dat relaties hier niet om draaien en dat al de rest, mits wat inspanningen van beide kanten even goed de andere elementen door een vrouw kunnen worden gegeven...

Je zal wel zien
succes

Ik noem dat niet 'homoseksualiteit genezen'. Ik noem dat gewoon gevoelens onderdrukken en content zijn met wat er op je pad komt. Ik geloof heel goed dat je nu misschien gelukkig bent omdat je een gezinnetje kan vormen 'huisje, tuintje, boompje, kindje..'. Alles gaat veel makkelijker als je als hetero door het leven kan. Toch stel ik mij de vraag of je voor heel je leven zo gelukkig zal zijn alsof je beweerd.
:adore:

Oscar Wilde

Krisman
Regular user
Regular user

Bericht door Krisman » 26 jan 2014 10:48

Reindeer schreef:

Je zal wel zien
succes

Go Reindeer!

The_more_loving_one

Bericht door The_more_loving_one » 28 jan 2014 20:27

Ik volg dit forum al langer en sinds kort dit topic en moet zeggen dat het mij zelf wat beangstigt wat ik hier boven lees... Ben zelf 25j en worstel enorm met mijn geaardheid sinds paar jaar, maar ongeveer gelijktijdig relatie met vriendin die ik graag zie. Het probleem is dat ik er zelf verre van uit ben wat ik nu "ben" (weet wel, hokjes ...), maar de eenzaamheid die je in zo'n situaties vaak overvalt kan echt alle uitzicht wegnemen. Met wie praat je daar dan over? Voor mij is het niet echt een keuze om zo te zijn en je hebt het gevoel nergens "bij" te horen
(wou me wel registreren, maar om een of andere reden krijg ik geen activeringsmail: door forum update?)

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 29 jan 2014 08:34

*
Laatst gewijzigd door Auden op 11 apr 2014 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

JustMe
Regular user
Regular user

Bericht door JustMe » 29 jan 2014 19:52

Auden schreef:
The_more_loving_one schreef:Ik volg dit forum al langer en sinds kort dit topic en moet zeggen dat het mij zelf wat beangstigt wat ik hier boven lees... Ben zelf 25j en worstel enorm met mijn geaardheid sinds paar jaar, maar ongeveer gelijktijdig relatie met vriendin die ik graag zie. Het probleem is dat ik er zelf verre van uit ben wat ik nu "ben" (weet wel, hokjes ...), maar de eenzaamheid die je in zo'n situaties vaak overvalt kan echt alle uitzicht wegnemen. Met wie praat je daar dan over? Voor mij is het niet echt een keuze om zo te zijn en je hebt het gevoel nergens "bij" te horen
(wou me wel registreren, maar om een of andere reden krijg ik geen activeringsmail: door forum update?)
Dit was ik (registratieprobleem opgelost)
Dit herken ik zelf ook.. hoewel het wel een beetje anders ligt, omdat ik diep vanbinnen wel weet wie ik ben, maar ik durf/kan er (nog) niet voor uitkomen.. Is er niemand die je in vertrouwen kan nemen? Een goede vriend of vriendin misschien? Of eens gaan praten met een hulpverlener? dat kan je helpen om een klaardere kijk op alles te krijgen.. de eenzaamheid waar je over spreekt, voel ik ook heel erg.. ik ben nu wel al op een punt gekomen dat ik enkele mensen in vertrouwen heb genomen, en ook op dit forum vind ik wel steun, maar uiteindelijk draag je alle pijn en verdriet wel alleen, en dat kan héél moeilijk zijn..

hopelijk vind je hier op het forum wat steun. Je mag me ook altijd een berichtje sturen als je wil..

Veel sterkte!
Just be you.. Life's too short to be anybody else..

Gesloten