Hallo ;)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Appeloes
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Hallo ;)

Bericht door Appeloes » 06 jan 2014 23:59

Hallo iedereen ;)

Ik hang al een tijdje rond op dit forum, maar ik heb me zonet pas geregistreerd. (Het voelt toch een beetje raar, hihi!)

Ik ben dus een meisje van 18 jaar en ik studeer in Leuven.

Dat ik meer geïnteresseerd ben in meisjes is voor mezelf na al die jaren wel duidelijk. Ik heb er ook echt geen probleem mee, aangezien ik meisjes over het algemeen toch knapper vind dan jongens ;) (Niet persoonlijk opvatten hé jongens/mannen :D jullie mogen er ook echt wel wezen!)

Wat het wel vervelender maakt, (en ik heb gemerkt dat er verschillende meisjes met dat probleem zitten hier op het forum,) is dat je het echt niet kan zien aan mij. Ik ben een 'typisch' meisje en niemand zou dus ook maar vermoeden dat er wel eens een kans zou kunnen bestaan dat ik niet geïnteresseerd ben in jongens. Hierdoor (ik hoop toch dat het om deze reden is :D ) krijg ik enkel aandacht van jongens, en hoewel dat ook fijn kan zijn, heb ik er niet veel aan. Aangezien ik ook enkel geïnteresseerd ben in andere meisje-meisjes, is het onmogelijk om 'iemand bij wie ik een kans zou kunnen maken' te spotten! :)

Ik heb geen zin om het aan mensen te vertellen, vooraleer ik zeker weet dat dit echt is wat ik wil, en daarom zou ik graag eens naar een activiteit komen, maar er zijn twee dingen die me tegenhouden. Enerzijds ben ik bang om er alleen maar stereotypetjes aan te treffen (waar ik zeker niets op tegen heb, maar hen kan ik ook op een veel subtielere manier op straat herkennen :) ) en anderzijds durf ik er zeker niet alleen naartoe.

Dit hele 'verhaal' is zowat de reden waarom ik hier een account heb aangemaakt, en ik hoop dan ook nieuwe mensen te leren kennen (die eventueel met hetzelfde probleempje zitten), met wie ik, wie weet, eens samen naar een activiteit kan gaan?! :D

Dankjewel voor het lezen en ik hoop dat ik niet te veel van jullie tijd heb verspild! ;)

Appeloes x

mei_meisje
I have no life
I have no life

Re: Hallo ;)

Bericht door mei_meisje » 07 jan 2014 00:11

Welkom!

Er zijn nog mensen die er zo totaal niet uitzien :D
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Indie
New user
New user

Bericht door Indie » 07 jan 2014 00:37

Heej! Welkom op het forum.

Wel, ik zit met exact hetzelfde probleem :)
Zelf zie ik er hetero uit en daarbij trek ik ook alleen maar jongens aan, maar mijn voorkeur ligt bij vrouwelijke meisjes :)
Ik zou misschien ook eens een keer naar een holebi activiteit willen gaan, maar om zo alleen te gaan houd me een beetje tegen. Dus misschien wil ik wel eens een keer met je meegaan.

ElSol
New user
New user

Bericht door ElSol » 07 jan 2014 14:37

Welgekomen op het forum!!

Same here!! Zie er erg vrouwelijk uit & val op 'vrouwelijke types' om het (spijtig genoeg) zo stereotiep uit te drukken. :) Ben ooit naar een holebi-activiteit geweest, lange tijd geleden & wil eigenlijk wel eens terug naar een activiteit ofzo gaan.

dolfijn2807
New user
New user

Bericht door dolfijn2807 » 07 jan 2014 17:38

welkom!
als je er met iemand over wilt praten, stuur mij gerust een pb!

en ja idd zelf durf ik oook niet alleen naar zo'n holebi fuif te gaan ofzo, dusja ik probeer hier net zo goed ook maar contacten aan te maken ;)

LED1995
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door LED1995 » 07 jan 2014 19:38

Hey en :welkom:

Het is inderdaad zeer vervelend als je niet weet of het meisje waar je op verliefd bent ook op meisjes valt, zeker als ze het aan jou ook niet kunnen zien. Dat 'probleem' heb ik dus ook.

Ik denk wel niet dat je enkel de 'stereotypen' zal vinden op een activiteit. Waarschijnlijk lijkt het dat zij gewoon meer vertegenwoordigd zijn omdat je ze er makkelijker uit kan halen.
De eerste keer dat ik naar een activiteit van wjnh ging kende ik ook niemand en dat viel zeer goed mee! Je maakt echt direct nieuwe vrienden. Maar naar een fuif ofzo ben ik ook nog niet geweest om dezelfde reden, dat ik ook niet alleen durf te gaan.

Als je eens wilt babbelen, stuur gerust een berichtje :)
Ben je jonger dan 19 of net 19 geworden? Dan is Min19 iets voor jou!

Amor omnia vincit!

Sophie
New user
New user

Bericht door Sophie » 08 jan 2014 18:22

Heey :)

Klinkt me bekend in de oren allemaal :p
Bij mij zou je op het eerste zicht ook niet zeggen dat ik op meisjes val.
Ga in Leuven eens naar een holebifuif?
Zo'n activiteit is ook een goed idee en ik begrijp het wel dat je er niet alleen naartoe durft te gaan, maar iedereen op het forum is zo lief dus op de activiteiten zal dat ook wel zo zijn ;-) Voor je het weet heb je er een hele groep vrienden bij en wie weet misschien wel een vriendin ;-)

Veel succes!!
I don't need it to be easy, I need it to be worth it

Appeloes
New user
New user

Bericht door Appeloes » 08 jan 2014 23:15

Hallo!

Echt dankjewel allemaal op te reageren!
Zo te zien zitten hier toch heel wat meisjes met dat 'probleempje', maar dat had ik wel verwacht. :) Maar leuk dat jullie het nog eens bevestigen!

Ik heb helemaal geen schrik dat de mensen op de activiteiten niet lief gaan zijn, of dat ik er geen vrienden zou maken, maar ik vind het voor mezelf toch nog wat raar dat ik ook 'één van hen ben', en er alleen naartoe gaan maakt het voor mijzelf alleen nog wat meer 'awkward' ;)

Appeloes x

xPrecious
New user
New user

Bericht door xPrecious » 09 jan 2014 19:31

Hoi!

Ik voel me ook geroepen om even te reageren!
Welkom op het forum en inderdaad, ik heb ook deels dat probleem. Nu ja, eerder omdat ik ook nog in het middelbaar zit, maar opzich ben ik op sommige momenten best meisje-meisje. Op andere momenten kan ik mij dan weer voordoen als een een jongensachtig meisje :)
Als je wilt praten of zo, voel je vrij om me een berichtje te sturen!
"What does love mean?" "Do you love yourself?" "No." "Then it will be difficult to love another."

jayfrn
New user
New user

Bericht door jayfrn » 09 jan 2014 23:01

Leuk om te zien dat ik niet de enige ben met dit soort 'probleem'. :p
Zelf heb ik geen vrienden die holebi zijn, dus ben ik niet in contact met meisjes die op hetzelfde geslacht vallen. Zelf kleed ik me soms vrouwelijk, maar meestal kleed ik me wat jongens-achtig aan :)

Ik durf ook niet echt mee te doen aan een activiteit, gewoon omdat ik er helemaal alleen naartoe moet gaan. Dat is waarschijnlijk de drempel die ik moet overwinnen, wat makkelijker gezegd is dan gedaan. :/

We zullen wel zien wat de toekomst brengt ;)

Appeloes
New user
New user

Bericht door Appeloes » 09 jan 2014 23:04

jayfrn schreef: Ik durf ook niet echt mee te doen aan een activiteit, gewoon omdat ik er helemaal alleen naartoe moet gaan. Dat is waarschijnlijk de drempel die ik moet overwinnen, wat makkelijker gezegd is dan gedaan. :/
Er zijn blijkbaar meerdere meisjes met dat probleem hier, dus we moeten gewoon eens allemaal samen gaan :D

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 09 jan 2014 23:09

Ik heb dat ook hoor. Stom hé, want ze bijten daar waarschijnlijk niet... ;-)

Appeloes
New user
New user

Bericht door Appeloes » 09 jan 2014 23:19

Loesbloem schreef:Ik heb dat ook hoor. Stom hé, want ze bijten daar waarschijnlijk niet... ;-)
Ik wou gewoon eventjes zeggen: leuke naam :D

Maar ja, inderdaad.. daarom hoop ik hier mensen te leren kennen om eens samen te gaan ;)

_viooltje_
Regular user
Regular user

Bericht door _viooltje_ » 09 jan 2014 23:26

Welkom!

En qua activiteit: gewoon doen! Je moet er misschien een half uurtje zenuwen voor over hebben, maar dan ben je vertrokken :-) (lijkt mij toch). Echt, een half uurtje, wat is dat in een mensenleven... (ok ok, misschien een uur of een dag, maar dan nog ;-) )

Appeloes
New user
New user

Bericht door Appeloes » 09 jan 2014 23:42

_viooltje_ schreef:Welkom!

En qua activiteit: gewoon doen! Je moet er misschien een half uurtje zenuwen voor over hebben, maar dan ben je vertrokken :-) (lijkt mij toch). Echt, een half uurtje, wat is dat in een mensenleven... (ok ok, misschien een uur of een dag, maar dan nog ;-) )
Dankjewel!

En haha, ja misschien wel, maar ik denk dat de kans dat ik mij omdraai om terug naar huis te gaan omdat ik denk dat het toch niets voor mij is, vele groter is als ik alleen ga ;)

Gesloten