ik vind m'n weg niet

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
miske1983
New user
New user
Geslacht: Vrouw

ik vind m'n weg niet

Bericht door miske1983 » 27 dec 2013 19:18

Ik ben er al een tijdje achter dat ik op z'n minst bi ben, misschien zelfs 100% lesbisch. Ik ben hierover zelfs al eerlijk geweest tegen iedereen die belangrijk in m'n leven is (behalve ouders). Gelukkig heb ik alleen nog maar positieve reacties ontvangen. Je zou zeggen dat niets mijn ontdekkingstocht in het holebimilieu in de weg staat. Toch vind ik er m'n draai niet. Ik ben ondertussen 30 en vind dat het wel wat vooruit mag gaan. Ik heb al gesprekken gehad in het Regenbooghuis in Hasselt en ben al naar een aantal activiteiten geweest. Toch wil het voor de rest niet echt lukken. Als ik mensen leer kennen die beloven me mee op sleeptouw te nemen dan hoor ik uiteindelijk niets meer van hen. Alles op m'n eentje doen is ook heel erg moeilijk omdat ik moeilijk contacten leg. Kan iemand me tips geven?

katrientje
New user
New user

Re: ik vind m'n weg niet

Bericht door katrientje » 27 dec 2013 21:27

ja is idd niet simpel,
ik ben een paar weken geleden met een vriendin naar cdl geweest en
moet eerlijk zeggen dat ik met ogen en mond open heb rond gekeken
hoe gemakkelijk (veel te gemakkelijk) het voor sommige ga ...
denk als je wat 'ouder' zijt dat het wat moeilijker gaat :-)
ik ben ondertussen 28 en heb 3,5j een relatie gehad,
vraag me het ook soms af hoe ik ooit iemand moet gaan leren kennen
maar ik vind dak nog wel wat tijd heb

JustMe
Regular user
Regular user

Bericht door JustMe » 20 jan 2014 19:24

Ik denk dat het inderdaad moeilijker gaat als je al wat 'ouder' bent.. en sommige mensen leggen nu eenmaal ook al makkelijker contacten dan anderen, of durven misschien ook makkelijker ergens alleen naar toe gaan en zien hoe het loopt.. maar ik begrijp hoe je je voelt, want zelf zou ik dat ook niet durven.. Wat mij ook opvalt, (of misschien is dat maar een gevoel) is dat er hier op het forum veel heel jonge mensen zitten, dat maakt het misschien ook extra moeilijk omdat die meestal op een ander punt staan in hun leven..

Ik ben niet de juiste persoon om tips te geven, omdat ik momenteel zelf niet meer weet hoe het allemaal verder moet, maar zou het misschien kunnen dat je gewoon nog niet de juiste mensen ontmoet hebt.. Of misschien kan het ook een optie zijn om je nog aan te sluiten bij een andere holebigroep..

veel sterkte!
Just be you.. Life's too short to be anybody else..

My.prince.is.a.girl
New user
New user

Bericht door My.prince.is.a.girl » 04 feb 2014 22:15

komt goed :)
Some people make your laugh a little louder, your smile a little brighter, and your life a little better. ♥

Luna
New user
New user

Bericht door Luna » 05 feb 2014 18:35

Het is idd. niet gemakkelijk als je al wat ouder bent, maar daarom zeker niet onmogelijk. Ik heb vb. ook veel vrienden gemaakt via een holebi-chat. Je hebt dus zeker ook andere plekken waar je mensen kan leren kennen .

Ik vind het vooral moeilijk om iemand te leren kennen op een fuif, want dan staat iedereen al bij een vriendengroepje en dan kan je ook niet gemakkelijk met elkaar praten :)

Asubuhi
Experienced user
Experienced user

Bericht door Asubuhi » 16 feb 2014 18:17

Ik vind het nu al moeilijk en soms maak ik mij er wel zorgen over dat het er niet makkelijker op lijkt te worden, dus ik lees hier eventjes mee voor tips :)

JustMe
Regular user
Regular user

Bericht door JustMe » 17 feb 2014 19:06

Hej iedereen! :)

ik ga op 08/03 met enkele forummers (o.a. Luna, _viooltje_, en SementalDivino) naar het Rab30-café in gent, zie http://www.roundabout30.be/

hebben jullie geen zin om ook af te komen?
Ideaal om wat nieuwe mensen te leren kennen! :)

liberty
New user
New user

Bericht door liberty » 18 feb 2014 19:13

JustMe schreef:Hej iedereen! :)

ik ga op 08/03 met enkele forummers (o.a. Luna, _viooltje_, en SementalDivino) naar het Rab30-café in gent, zie http://www.roundabout30.be/

hebben jullie geen zin om ook af te komen?
Ideaal om wat nieuwe mensen te leren kennen! :)
Ik wil ook terug wat nieuwe mensen leren kennen. Is voor mij ook altijd wat moeilijker om contacten te leggen, makkelijker voor mij als ik iemand beter ken.
Misschien eens naar Gent afzakken, komen jullie enkel daar samen, of ook dichterbij ? :)

JustMe
Regular user
Regular user

Bericht door JustMe » 19 feb 2014 18:34

Hej Liberty,
ik ben zelf nog niet naar een activiteit geweest van rab30, maar op de site zie je wel wat ze zoal organiseren.. De stap zetten naar zo'n activiteit is nooit makkelijk, maar als je dat samen kan doen met mensen voor wie het ook de eerste keer is, is het misschien toch altijd ietsje makkelijker hé :)

als je komt, mag je mij gerust een pb-tje sturen om te zien hoe we ons daar gaan vinden :)

groetjes!

Gesloten