Slices of Life [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Auden
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [5]

Bericht door Auden » 05 mei 2014 18:46

Heligoland schreef:
Edit: Maar uiteraard een gelukkige verjaardag JFK :P
:lol: Ik denk dat je het gemoedstoestandstopic 's moet bekijken.

OT: slices of face in plaats van "life" tijdens het scheren. :blush: Gelukkig kan je de camerafunctie van een smartphone ook als spiegel gebruiken (afgekeken van ervaren gebruikers) om zo genante momenten op het werk en in de toiletten aldaar te vermijden.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

Heligoland
Regular user
Regular user

Bericht door Heligoland » 05 mei 2014 19:05

Haha! Ok dat verklaart veel.
Ik slik mijn woorden weer in en om toch nog iets OT te posten;
Ik ga voor het eerst een maquette lasercutten en dat voelt zo :rock: al ben ik waarschijnlijk één van de weinige in mijn jaar die dat nog nooit gedaan heeft.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 05 mei 2014 19:24

JFK schreef:Altijd handig om te weten welke mensen je niet gelukwensen via Facebook (of andere kanalen) en bij wie dus enige vorm van basisbeleefheid ontbreekt en egocentrisme overheerst.

Weet je ook meteen wat je aan die personen hebt. 8)
#klasseren
Sinds wanneer is reageren of liken op facebook een vorm van basisbeleefdheid?
Degene die er niet tegen kan dat er op bepaalde zaken niet gereageerd wordt, DIE is egocentrisch.

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 05 mei 2014 21:27

Complimenten van de baas krijgen over je uitzonderlijke werkprestaties is altijd fijn.
Ik heb lekker eten in m'n ijskastje. En die ene irritante vogel heeft zich een hele dag niet laten horen, dus ik kan m'n raam terug openzetten om volop te genieten van de andere vogels!

En ik heb dringend nood aan een goed feestje. Maanden geleden.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 05 mei 2014 23:31

Ik ga gewoon eventjes meepikken in dat hele fb gedoe door te zeggen dat ik meestal helemaal niet weet wat ik kan zeggen. Alles wat ik ook zeg heeft geen meerwaarde aan zo'n gevoelens van geluk. Niet enkel dat maar de standaard "proficiaten" enzovoort geven mij een gevoel dat ik er geen moeite in probeer te zetten wat ik eigenlijk wel probeer te doen. Vandaar dat ik dan mensen persoonlijk gelukwens, al is het zo'n jaar later. Wat raar lijkt maar ik vind het normaal.

OT: De lessen zijn bijna gedaan dus ik begin in blokmodus te komen. Het is nogal vreemd maar ik moet eraan wennen want dat gaat mijn leven zijn tot de 25ste. Nu hopen dat ik mijn dagen krijg voor mijn mondelinge examens morgen.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 06 mei 2014 08:46

Heligoland schreef:Haha! Ok dat verklaart veel.
Ik slik mijn woorden weer in.
Hehe. Ter informatie. Mijn verjaardag is zelfs niet eens zichtbaar op FB. Wat kan mij dat wat schelen? :D Mijn verjaardag vier ik echt weken aan een stuk. Met mijn beste vrienden die geen FB nodig hebben om mijn verjaardagsdatum te kennen. :D
lenny schreef:
Sinds wanneer is reageren of liken op facebook een vorm van basisbeleefdheid?
Degene die er niet tegen kan dat er op bepaalde zaken niet gereageerd wordt, DIE is egocentrisch.
Daarom staat er in de post 'en anderen kanalen' bij, beste Lenny. Misschien best eerst eens lezen en je ook eens in een ander inleven vooraleer je reageert. :wink: Sommigen hebben effectief een persoonlijke sms gekregen. Geen zend-ik-door-naar-iedereen-in-mijn-adressen-boek-sms.
Als dan al geen moeite meer doet om iets van reactie te geven.....

Goed ja. Sterk van je dat zoiets je niet zou raken.
Fluctuat nec mergitur

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 06 mei 2014 18:41

IK BEN OP HET NIEEEUWWSS. Op ATV, maar kom.

En onze actie staat in De Standaard en al! :cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2:
Ars Gratia Artis

miss fraise
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 06 mei 2014 21:09

Ik kom mijn thesis echt overal tegen. Echt grappig.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 09 mei 2014 01:52

Naar de webshop van Delhaize en Colruyt gapen, gekke geluidjes maken en hunkeren naar normale voedselprijzen.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 09 mei 2014 02:05

Ik heb eindelijk een bord, vork en mes terug die meer dan een half jaar bij een vriend op kot hebben gelegen.
Welkom terug, mijn beste keukenmaatjes! Nu is de familie Bestek weer compleet. :D Ook de familie Servies is weer herenigd maar helaas niet meer compleet (R.I.P. gesneuvelde borden en tas).
Come quickly, I'm tasting stars!

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 09 mei 2014 14:58

JFK schreef:Altijd handig om te weten welke mensen je niet gelukwensen via Facebook (of andere kanalen) en bij wie dus enige vorm van basisbeleefheid ontbreekt en egocentrisme overheerst.

#klasseren
Ik wens mensen nooit een gelukkige verjaardag via Facebook. Dat vind ik een vreselijk onpersoonlijk medium. Ik bel liever mensen even op, ik schrijf een briefje, of ik geef ze gewoon drie smakkerds als ik ze zie. Maar ik zet nooit iets à la 'hbd x' op een profiel. Dat heeft niets met egocentrisme te maken.

OT: Hoe meer ik in Leuven kom, hoe meer ik ervan begin te houden.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 12 mei 2014 09:16

Ketnetkick schreef:

#klasseren
Ik wens mensen nooit een gelukkige verjaardag via Facebook. Dat vind ik een vreselijk onpersoonlijk medium. Ik bel liever mensen even op, ik schrijf een briefje, of ik geef ze gewoon drie smakkerds als ik ze zie. Maar ik zet nooit iets à la 'hbd x' op een profiel. Dat heeft niets met egocentrisme te maken.
Nogmaals..ik had het niet over een banale verjaardag. :roll:
Soit.

OT.

Door een verstrooidheidsfout gaf ik zaterdagavond Polen via sms punten. :-?
Ja Polen...Deze dames....
Spoiler! :
Afbeelding
:crazy:
Wat een fail van mezelf. :parts:
Spoiler! :
Dank u wel voor de GIF, Stilicho) 8)
Fluctuat nec mergitur

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 12 mei 2014 14:23

De dermatoloog die ik bezocht (met op zijn plaatje "dermatologie en laser" - LASER!!! Dat doet mij denken aan Star Wars enzo) sneed mijn moedervlekje weg en hechtte het met een paar draadjes. Het was de eerste keer dat ik ergens alleen en vrijwillig binnen ging waar ik wist dat ik een pikuur ging krijgen. Ik ben als de dood voor naalden. Ik voelde me volwassen! Niemands hand om in te knijpen enzo. Ik ben een seutje op dat vlak.

En de dermatoloog doet dat allemaal op zijn sloffen. Dat maakt er wel een huiselijke ervaring van zo.

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 12 mei 2014 16:02

Het is weer zover, het is deze tijd van het jaar:

Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 12 mei 2014 18:23

Een van uw lenzen verliezen op uw oog zelf, zonder u te herinneren dat je in uw oog hebt zitten wrijven. Hmmm.... :wtf:

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 12 mei 2014 19:03

Ik mis de Lachende Profeet en Nomeis op dit forum.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 14 mei 2014 19:31

Hond poept op straat. Stoute hond!
Meneer haalt zakje uit. Brave meneer.
Meneer werpt zakje rioolput. Stoute meneer!
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 14 mei 2014 23:05

De vader van mijn dichtste en liefste collega is na een lange strijd tegen kanker overleden. :( :( :(
En het voelt heel grimmig aan om na een crematie nog naar een (halve, waarschijnlijk gedane) pride te vertekken, dus wordt het stil Gent zaterdag i.p.v. bomvol zalig Brussel.
(en stom dat ik nu net in ziekteverlof ben en er veel minder voor haar kan zijn dan anders...)
(en haar vader is ongeveer even oud als mijn vader...)

(en daarnaast ben ik blij dat ik zelf nog leef, vrijdagavond een zot accident gehad aan de Kennedytunnel, geramd door een vrachtwagen (hij had ons niet gezien door zijn blinde hoek) veel rondgedraaid en een paar rijvakken overgestoken, héééél erg hard geschrokken, en op controle bij spoed blijken we allemaal ongedeerd (behalve wat glas in het oog van degene die achter de chauffeur zat). Slooooooooowmotion spinning around and around, en nu nog altijd een beetje alles aan het overdenken. Zo zot dat alles zo snel zou kunnen voorbij zijn. Die wegpolitie onmiddellijk dat we ongelooflijk veel geluk hebben gehad (die mannen worden waarschijnlijk echt hard door wat ze allemaal zien gebeuren, maar dat is echt niet de manier om ons op te beuren). Maar ik sta hier nog sound and safe).
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 14 mei 2014 23:42

Manspersoon schreef:Hond poept op straat. Stoute hond!
Maar ik doe dat ook :( Daarbij waar moet de hond anders zijn behoeftes doen?

OT: AV is gedaan. Ik dacht dat ik geen functie ging hebben maar plots wordt mij gevraagd of ik medewerker wil zijn volgend jaar (functieloos iemand die meehelpt). Ik antwoord positief en plots ben ik weer cursusdienstverantwoordelijke. Ik vermoed dat mijn bestuur van mijn ander kring dit niet gaat apprecieren morgen tijdens hun AV.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 15 mei 2014 00:36

Lawstudent schreef:
Manspersoon schreef:Hond poept op straat. Stoute hond!
Maar ik doe dat ook :( Daarbij waar moet de hond anders zijn behoeftes doen?
Je moet dat wel in de vuilbak gooien he, Lawie. ZO NIET HE.

OT: In de Delhaize kwam ik een vriend van me tegen. "Amai, ge ziet er zo chique uit!" zei hij. "Een beetje Zuid-Frans of zo."
Aan de kassa was ik echter niet zo chique. "Tien euro en vijfenvijftig cent." zei de caissière. Ik nam vrolijk mijn portemonnee (die is goud, wel chique) en zag dat ik geen geld bijhad. En dat mijn bankkaart nog in mijn andere jas zat, die ik uiteraard had thuisgelaten omdat die niet Zuid-Frans genoeg aandeed. "Oei," zei ik. Waarna de caissière medelijden en misschien zelfs een tikkeltje moederliefde in haar ogen toonde. "Kunt ge gewoon niet gauw naar huis en dan terugkomen en dan zal ik het in een zakske steken voor u dan kunt ge dat gewoon oppikken en dan betalen en dan is alles in orde ja alles komt goed echt waar ja oké geen zorgen maken echt ni!"
Ik fietste hard naar huis en nog harder terug naar de Delhaize. Onderweg zag ik the National Beer Drinking Team of America — echt waar. Toen ik weer aankwam in de winkel was mijn Zuid-Franse outfit volledig bezweet en gaf de caissière me een applaus — ook echt waar.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Gesloten