Slices of Life [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Bart_D
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [5]

Bericht door Bart_D » 13 jul 2014 00:29

Mijn pa weet 'het' eindelijk en reageerde positief!
Wat een pak van mijn hart! :D
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 13 jul 2014 00:49

Bart_D schreef:Mijn pa weet 'het' eindelijk en reageerde positief!
Wat een pak van mijn hart! :D
:party: Moet een hele opluchting zijn, proficiat!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 13 jul 2014 11:54

Amigo schreef:Ian Thorpe die uit de kast komt. Leuk.
Ik heb het altijd al geweten/gehoopt. :lovesigh: Na Sydney 2000 had ik zelfs een poster van hem op mijn kamer hangen.

Ik hoop dat de moeilijke periode in zijn leven onlangs niets te maken heeft met (de aanvaarding van) zijn geaardheid.
maar ik vrees ervoor. :-?
Telefunken schreef:De politieagente van het bureau op de Quinten Matsyslei die er op stond dat ik een nummertje nam, ook al was ik de enige aan de balie.

Ge mot e nummerke pakkeu.
Ja, maar ik ben hier alleen...
Ge zult toch e nummerke moete pakkeu zenne mannekeuh
*Maakt aanstalten om een nummertje te nemen*
Jo, tis al goe
Haha; Je hebt die toch wel de Grumpy Cat-blik gegeven?

Ik had hetzelfde ook nog eens voorgehad in de Post in Gent. :roll:
Het is voor de statistieken, meneer!
Fluctuat nec mergitur

Bart_D
Regular user
Regular user

Bericht door Bart_D » 14 jul 2014 00:49

Voor de eerste keer in mijn leven een weekje vakantie, weg van het werk! :woot:
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.

LED1995
Min19-begeleider
Min19-begeleider
Geslacht: Vrouw

Bericht door LED1995 » 14 jul 2014 23:47

Donderdagavond lag ik in m'n bed, hoor ik plots gekrabbel op m'n kamer. Eerst dacht ik nog dat het misschien de kat was, maar dat kon niet want dan had ik ze wel gezien toen ik ging slapen. Kwam het dan van buiten? Uiteindelijk besloot ik dan maar mijn ogen open te doen. Zat er toch wel geen vleermuis in mijn kamer rond te vliegen zeker :o :wtf: .
Spoiler! :
Die moet dan in de dag toch zijn binnengekomen en wakker geworden zijn omdat het donker werd. Ik had ze alleszins niet zien zitten.
Ben je jonger dan 19 of net 19 geworden? Dan is Min19 iets voor jou!

Amor omnia vincit!

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 15 jul 2014 00:10

LED1995 schreef:Donderdagavond lag ik in m'n bed, hoor ik plots gekrabbel op m'n kamer. Eerst dacht ik nog dat het misschien de kat was, maar dat kon niet want dan had ik ze wel gezien toen ik ging slapen. Kwam het dan van buiten? Uiteindelijk besloot ik dan maar mijn ogen open te doen. Zat er toch wel geen vleermuis in mijn kamer rond te vliegen zeker :o :wtf: .
Spoiler! :
Die moet dan in de dag toch zijn binnengekomen en wakker geworden zijn omdat het donker werd. Ik had ze alleszins niet zien zitten.
OMG. Dat moet wel even verschieten zijn! Batman die boven je hoofd flappert..
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 15 jul 2014 12:06

Zaterdagmiddag was er een poging tot inbraak bij ons thuis. Gelukkig zijn ze niet binnengeraakt.
Maar toch...Het geeft een enorm raar en eng gevoel. :-?
Fluctuat nec mergitur

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 15 jul 2014 23:25

Mijn tolerantie schiet gigantisch de hoogte in wat haar betreft. Dat is ok. Wat ik daarstraks te weten kwam, is iets minder ok.
Maar ze is wel zo eerlijk om het te vertellen. En ze weet heus wel wat ze doet, toch?
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 16 jul 2014 21:06

De afgelopen week was eigenlijk één grote, geweldige slice of life. Zeer onverwacht en een beetje last minute toch maar besloten om mee te gaan als extra leiding op een AKABE scoutskamp – een scouts voor leden met een handicap of beperking. De eerste twee dagen was het soms nog een beetje onwennig opkijken naar mijn medeleiding hoe zij het deden; ik had immers nog geen enkele ervaring met leiding geven op een (scouts)kamp, laat staan met het begeleiden van mensen met een handicap. Maar daarna begon het wel een beetje los te lopen. De vriendschap en liefde die je van die gastjes krijgt is enorm! Ze kwamen al op de eerste dag direct naar me toe en het was alsof zij me al jaren kenden, ook al was ik voor hen nog een nieuw gezicht. Ze accepteren je direct, wie of hoe je ook bent, en je krijgt er enorm veel voldoening van.

Eerlijk is eerlijk, na een week ben je doodmoe – zowel fysiek als mentaal – en doet het deugd van terug thuis te zijn. Maar het was een geweldige ervaring en het doet echt iets met je! Het heeft me ook laten nadenken over mezelf en waar ik zelf sta. Het is een echte aanrader om te doen! Ik heb er enorm van genoten en het was leuk om te horen dat ik het goed deed. Ook de hele leiding was één toffe ploeg. Ik Heb al zin om volgend jaar weer mee te gaan.
Come quickly, I'm tasting stars!

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 17 jul 2014 21:35

Ik zat op een terras in de A-stad, waar een vrouw van middelbare leeftijd met haar twee vriendinnen aan het 'babbelen' was. Het kwam er op neer dat ze een monoloog van twee uur afstak, waarbij we onder andere leerden dat ze 'een iejel sosjoal mengs' is, 'ne fan van Dejvid Bawie', en 'van biene ajgeluk iejel klajn ies, ienzoam en allieën'. Vast iemand die denkt dat ze AN spreekt.

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 18 jul 2014 23:01

Voor het eerst een Google Glass in het wild gezien. Ne rooie, in Gent, op de neus van een twentysomething, die het streelde (om te scrollen, hoop ik).

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 18 jul 2014 23:45

Rikkie (één van mijn twee egeltjes die elke avond op mijn terras verschijnen) beet net in mijn teen.

Ik ben egelvoer.
Ars Gratia Artis

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 19 jul 2014 02:49

Ik wilde nog naar buiten. Dus ik neem de tram richting centrum om vb een ijsje te eten en sfeer op te snuiven (Gentse feesten), kom ik op den tram vrienden tegen die me prompt uitnodigen om mee te gaan naar een housewarming. Zo geschiedde, maar 's avonds laat rijden er geen trams meer (toch niet in mijn richting), dus ik ga te voet naar huis en kom nog vrienden tegen. Karma?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 19 jul 2014 09:19

Een bevalling - van 2 mama's dan nog - en een doodgeboren kindje op 2 dagen tijd. Ik weet niet zo goed hoe ik me daarbij moet voelen. :-?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 19 jul 2014 12:14

Het zusje vandaag geholpen met het ontharen der benen *proudface*
Wij naar de winkel, strips of creme of strips of creme of ..., dan toch maar strips meegenomen.
Halverwege het middeleeuwse martelen, genaamd waxen, gaf mijn zusje er de brui aan (ik moest de strips er wel aftrekken. Het had iets beulerigs), dus moesten we terug naar de winkel voor ontharingscreme.

Nu blijkt dat ik best talent heb om met ontharingscreme benen te ontharen :yeahimcool: (al is dat nu ook niet zo moeilijk, dat ontharen met creme :p )
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Laynee
**BANNED**

Bericht door Laynee » 21 jul 2014 20:12

Ik ben op (zieken)bezoek geweest bij m'n nicht, tevens beste vriendin. We zijn samen opgegroeid. Ze is de enige die me voor 100% begrijpt en vice versa. Ze is jong en heeft borstkanker. Hopelijk geneest ze snel.

http://www.youtube.com/watch?v=ZM8xWuLIvrw
Go with the flow.

Reindeer
New user
New user

Bericht door Reindeer » 21 jul 2014 20:27

Ik keek vanavond naar Catfish. Een beter bewijs dan dat uiterlijk er WEL toe doet is er niet.
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 21 jul 2014 23:21

Vandaag het Nationaal Defilé bijgewoond in Brussel. :cheerleader:
Ars Gratia Artis

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 22 jul 2014 09:14

Stilicho schreef:Ik zat op een terras in de A-stad, waar een vrouw van middelbare leeftijd met haar twee vriendinnen aan het 'babbelen' was. Het kwam er op neer dat ze een monoloog van twee uur afstak, waarbij we onder andere leerden dat ze 'een iejel sosjoal mengs' is, 'ne fan van Dejvid Bawie', en 'van biene ajgeluk iejel klajn ies, ienzoam en allieën'. Vast iemand die denkt dat ze AN spreekt.
Toen stief je toch wel een beetje?
:-? :supersad:

OT.

Terugtrapremfietsen zijn een uitvinding van de duivel. :cry: Ik voelde mij precies een idioot op wielen. Gekke toeren uitgehaald, moet uitwijken, remmen met de voeten (zoals vroeger als kind 8), het verschil niet meer kennen tussen rechts en links omdat ik zodanig bezig was met die fiets...
Het moet grappig geweest zijn. :lol:
Fluctuat nec mergitur

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 27 jul 2014 18:54

Een berichtje op m'n voicemail voor m'n verjaardag van een vriend uit Frankrijk. Hoewel hij drie minuten heeft volgezeverd vond ik het toch superattent van hem en apprecieer ik het echt. Met als gevolg dat ik een beetje last heb van Erasmuswee vandaag :)
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Gesloten