Slices of Life [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
lenny
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [5]

Bericht door lenny » 17 apr 2014 18:28

Coincidence schreef:Daarnet in de Delhaize een van de klanten voor mij aan de kassa: "Pfff, onleesbare kaart. Allez! Wat kan dat ding dan niet lezen?!"
(Dat was al zo van: eeeuh ja, de chip misschien??)
Waarna ik ze direct tegen de kassadame hoorde zeggen: "Aahn, ik heb ze er ondersteboven ingestoken." :lol:
classic...
Spoiler! :
het is al beter dan het willen betalen met identiteits- of siskaart

Paswoord
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Paswoord » 18 apr 2014 10:24

Ik heb gisteren overheerlijke veggie spaghetti bolognaise gemaakt waarvan mijn liefje nu de overschot mee heeft naar het werk ^.^ Vanochtend draaide ze zich om naar mij en fluisterde nog half slaperig 'goeiemorgen,' zo triviaal maar zo lief. Ik hou van mijn chica.

Nog gisteren: eerste focusgroep gehouden bij het bedrijf waar we een project voor doen, die allerlei lekkers hadden voorzien. Nog 3 focusgroepen te gaan, dit gaat zo slecht zijn voor mijn lijn.
Spoiler! :
Who am I kidding, I don't give a fuck. BRING ON THE SWEETS!
Laatst gewijzigd door Paswoord op 18 apr 2014 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 18 apr 2014 10:44

JFK schreef:
Spoiler! :
(ja ..Telefunken..Rood! En niet roze. :mrgreen: )
You say potato...

OT:
Gisteren door Brussel gewandeld. En -oh god- wat hou ik van Brussel. :lovesigh:
Ook voor de eerste keer aan de Congreskolom geweest:
Afbeelding
Ars Gratia Artis

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 18 apr 2014 10:58

Gasquet schreef:Ik bakte ter ere van mijn verjaardag een taart. De eerste keer ooit en het was zo'n voorgebakken taart dus eigenlijk moest ik dat gewoon in oven steken (ja, dat telt als bakken). Ik sloeg erin het brandalarm te laten afgaan. Fail.
Gasquet = The Perfect Housewife.
:yeahimcool:
Telefunken schreef: OT:
Gisteren door Brussel gewandeld. En -oh god- wat hou ik van Brussel. :lovesigh:
Ook voor de eerste keer aan de Congreskolom geweest:
De Congreskolom! 19de eeuwse Grandeur :lovesigh: :ahem: :love:

En het station BXL-Congres dan...Ook zo'n mooi typisch Belgisch/Brussels voorbeeld in het stadsbeeld. :D

OT.

Feestweekend voor mij !! 8)
Ja;..Ik zie het al liggen!! Daar.

:DJ:
Fluctuat nec mergitur

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 18 apr 2014 13:09

Liefste dagboek,

Karma u bent geweldig, sinds gisterenavond geniet ik nog steeds na.

Verder,
god ik vind dit een prachtig 'iets' (speech, muziek,.. hoe je het ook wilt noemen)
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 20 apr 2014 15:21

Zondag is rustig een beetje schilderen met een mooi, ontspannend liedje op de achtergrond.
Spoiler! :
Spoiler! :
:lovesigh:
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 23 apr 2014 15:37

Ik wist niet goed of het nu meer in het "wat vond je vandaag hilarisch" topic zou passen, vanwege de ongelooflijke domheid of in een minder positief topic, dus dan post ik het hier maar.

"De groenen schatten dat 60 à 70.000 Belgen meer dan een miljoen euro bezitten. Ik geloof daar niets van. Ik ben burgemeester van Lubbeek: meer dan de helft van de inwoners heeft zo’n bedrag staan. En dat is alleen nog maar Lubbeek. Wie drie generaties goed heeft gewerkt, geen zotte dingen heeft gedaan, en hier of daar een erfenis kreeg, komt snel aan een miljoen."

Uit: http://www.veto.be/jg40/veto4021/afloss ... -jong-n-va

Wat zegt dat, volgens zijn eigen redenering, over zijn vader?

De belastingen willen verlagen, ook voor de echte grootverdieners, die verhoudingsgewijs nochtans al minder betalen. (Nog meer) vrijspel voor belastingontduikers onder de grote bedrijven, geen belasting op beurswinsten. Tegen een vermogenskadaster zijn om dan te kunnen lachen met een veel te lage schatting van het aantal miljonairs in België. En toch zagen over financiën die er zogezegd niet meer zijn/Griekenland aan de Schelde en continu aanvallen plegen tegen de steunpilaren van sociale zekerheid en welvaartsstaat. Systemen waar die vele miljonairs ongetwijfeld ook veel aan te danken hebben, maar waar de niet-miljonairs onder ons sneller genoodzaakt zijn om er gebruik van te maken.
Er zijn ongeveer 17 werkzoekenden voor één job, maar wel vakbonden behandelen als een pest, de werkloosheidsuitkeringen stérk beperken in tijd, wachtuitkeringen afschaffen, minimumlonen naar omlaag, pensioenen afzwakken.. Voorstander van mini-jobs, na een grote stijging van werkende armen in Duitsland nu ook in België? De overheidsuitgaven bevriezen. Als we dan toch een Griekenland aan de Schelde zijn, sta me toe de volgende vergelijking te maken. In het echte Griekenland heeft dat soort austerity beleid een ware sociale slachting veroorzaakt en het land tot ontwikkelingsland gedegradeerd waar generaties nog de gevolgen van zullen ondervinden, zelfs de EU of het IMF ontkennen dat ondertussen niet meer. De oplossing zien in intensieve begeleiding, een systeem dat nu al niet blijkt te werken, en stages. Onbetaald dus, werklozen op luchtdieet. (Eén keer raden wat voor soort werk deze stages inhouden. Werk waarvoor vroeger iemand aangenomen en betaald werd, inderdaad. Dat betekent voor deze vroegere werknemers onder een n-va-beleid dus een combinatie van hallo werkloosheid, vaarwel uitkering, hoera wondermiddel nutteloze begeleiding en onbetaalde stages.) Vooral geen engagement vragen van de bedrijven, gewoon loonlasten verlagen. Na een dozijn achterpoortjes waarlangs bedrijven hun belastingen kunnen vermijden, die de partij doodzwijgt, van die "hoge" loonlasten het symbool van pesterij maken. GDF Suez, Ford, AB Inbev, ExxonMobil, Arcelor Mittal en vriendjes zijn erg dankbaar.

Wat een sterke sociale partij.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 23 apr 2014 16:43

Omdat de diepvries is blijven openstaan zal ik op twee dagen tijd vier keer spinazie eten.

Afbeelding

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 24 apr 2014 00:09

Ik was gisteren getuige van verkeersagressie. Als in: kwaaie chauffeur die woest uitstapt in de file, andere chauffeur zijn deur opentrekt en daar begint op in te slaan. Als in: tot andere chauffeurs zijn uitgestapt om hem er met 5 (!!!) af te trekken en te kalmeren. Als in: Here Jezus ik ben blij dat ik mijn deur altijd op slot doe in Brussel. Heftig.

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 24 apr 2014 12:09

Ik ben een maquette aan het maken uit kurk, het ziet er nu al goed uit! 8)
:cheerleader2: nachtwerkblijheid
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 30 apr 2014 15:34

Wortels.

Reindeer
New user
New user

Bericht door Reindeer » 01 mei 2014 13:47

En we hebben een nieuwe hobby.. 'Postrcrossing' en schrijven naar 'penpals', back to the old times.. 8)
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

Charlotte93
New user
New user

Bericht door Charlotte93 » 01 mei 2014 14:41

Ik moet eigenlijk studeren, maar ik vind iedere seconde een ander ding om te doen dat interessanter is.
Everything that kills me makes me feel alive

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 02 mei 2014 12:45

Charlotte93 schreef:Ik moet eigenlijk studeren, maar ik vind iedere seconde een ander ding om te doen dat interessanter is.
Same here!

Gisteren deed ik een Harry Potter filmmarathon.
Serieus wat uren kwijt die ik beter in mijn studeren kon steken. :roll:
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 03 mei 2014 18:21

Eerste keer afhaalchinees, eerste cursus van het semester netjes samengevat en morgen voor het eerst multi-pitchen met mijn nieuw speelgoed. If I die, it was nice.

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 04 mei 2014 11:10

Binnen een kwartier moet ik bellen naar mijn lector Engels voor de opdracht 'telefoneren'.
Ik voel me precies een salesbureau dat onmogelijke dingen tracht te verkopen in ruil voor goede punten.

Man man, wat haat ik telefoneren.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 04 mei 2014 16:16

Het afval voor de kippen in de gft gooien en dat voor gft aan kippen geven. Vreemd genoeg hebben ze genoten van de koffiefilters, want alles van gftafval was weg. Heb ik geen brave kipjes. :wtf:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 05 mei 2014 11:00

Altijd handig om te weten welke mensen je niet gelukwensen via Facebook (of andere kanalen) en bij wie dus enige vorm van basisbeleefheid ontbreekt en egocentrisme overheerst.

Weet je ook meteen wat je aan die personen hebt. 8)
#klasseren
Fluctuat nec mergitur

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 05 mei 2014 17:37

@ JFK. Proficiat :party:

On Topique: Dilemma dilemma vandaag. Ik had dus vandaag vijf lesblokken van anderhalf uur, waarvan vier allemaal Touroperating. Mijn docent is een hele sympathieke man, overigens ook gay en niet onknap, maar zeuuuurrreeeennn dat die doet :headbang:
Ik ben dus maar naar het lesblok net voor en net na de middagpauze geweest, de helft dus van wat ik eigenlijk moest zien. Stout he.

Heligoland
Regular user
Regular user

Bericht door Heligoland » 05 mei 2014 18:17

JFK schreef:Altijd handig om te weten welke mensen je niet gelukwensen via Facebook (of andere kanalen) en bij wie dus enige vorm van basisbeleefheid ontbreekt en egocentrisme overheerst.

Weet je ook meteen wat je aan die personen hebt. 8)
#klasseren
Ik veronderstel dat het over verjaardagswensen op facebook gaat. Ik wist niet dat mensen daar zoveel belang aan hechten. Natuurlijk laat ik mijn beste vrienden wel iets weten als ik ze die dag niet gezien heb, maar zelf hecht ik niet zoveel belang aan wie er allemaal iets post. Laat staan dat ik ga controleren wie dat niet gedaan heeft...

Voor mij is het belangrijk om mijn verjaardag te kunnen vieren met de juiste mensen. Of de rest nu niets schrijft of dat wel doet met een standaardboodschap, is dat zo'n groot verschil? Ik apprecieer het wel hoor maar het is geen must.
Zoals je al kan raden ben ik er zelf redelijk nonchalant in, als mensen mij daarvoor scheef gaan bekijken dan zou ik ook haast zeggen #klasseren.

Edit: Maar uiteraard een gelukkige verjaardag JFK :P

Gesloten