Slices of Life [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Stilicho
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [5]

Bericht door Stilicho » 11 apr 2014 10:20

kinderknieën schreef:Ik kocht een go-pass omdat ik mijn campuskaart niet meer mag gebruiken (wegens oud en volgens de NMBS rijk genoeg om echte tickets te betalen, was het maar waar). Nu voel ik me tijdens elke treinrit als een heroïnesmokkelaar. Ongeveer. Zo met een angstig zweetdruppeltje aan mijn voorhoofd en zenuwachtige stuiptrekkingen enzo.
Ik zou daar ook mee wegkomen, maar ik durf het niet want ik werd ooit gecontroleerd door iemand van de 'speciale brigade' en die vroeg van iedereen met een go-pass de identiteitskaart. :(

Auden
Experienced user
Experienced user

Slices of Life [5]

Bericht door Auden » 11 apr 2014 11:04

kinderknieën schreef:Ik kocht een go-pass omdat ik mijn campuskaart niet meer mag gebruiken (wegens oud en volgens de NMBS rijk genoeg om echte tickets te betalen, was het maar waar). Nu voel ik me tijdens elke treinrit als een heroïnesmokkelaar. Ongeveer. Zo met een angstig zweetdruppeltje aan mijn voorhoofd en zenuwachtige stuiptrekkingen enzo.
Ik zou mezelf meteen verraden, ook al heb ik het excuus dat ik nog maar net de leeftijdgrens overschreden heb :ibi:
Ik zou een slechte smokkelaar zijn, want ik word al zenuwachtig en dus verdacht bij een routinecontrole op luchthavens.
Een schelletje leven van al even geleden: in de VS moest ik tot drie keer toe herbeginnen bij de digitale vingerafdrukopname zodat de TSA-beambte het op zijn heupen kreeg. Na de gebruikelijke vragen over de aard en doel van mijn verblijf, zei-ie droogweg: "You don't need to be nervous because if I had suspected anything, you wouldn't be at this checkpoint anymore." Geruststellend.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

Heligoland
Regular user
Regular user

Bericht door Heligoland » 11 apr 2014 11:26

Om dezelfde reden rijd ik niet zwart op tram en bus. (ik lijk één van de weinige te zijn in Gent) Die euro is het me waard om niet bij iedere halte schichtig om me heen te moeten kijken.
OT: Verslaafd geraakt aan 2048 in een week die productief had moeten zijn.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 11 apr 2014 11:54

BiNDing schreef:Bleinen op de handjes door in de tuin van de buurman te werken :(
Spoiler! :
Ik moet echt 'ns leren nee te zeggen...
Afbeelding
Tip: hopen dat je eelt krijgt op die plaatsen, dan heb je geen last meer van blaren, of toch veel minder 8)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 11 apr 2014 13:04

Auden schreef:
Ik zou mezelf meteen verraden, ook al heb ik het excuus dat ik nog maar net de leeftijdgrens overschreden heb :ibi:
Ik zou een slechte smokkelaar zijn, want ik word al zenuwachtig en dus verdacht bij een routinecontrole op luchthavens.
Een schelletje leven van al even geleden: in de VS moest ik tot drie keer toe herbeginnen bij de digitale vingerafdrukopname zodat de TSA-beambte het op zijn heupen kreeg. Na de gebruikelijke vragen over de aard en doel van mijn verblijf, zei-ie droogweg: "You don't need to be nervous because if I had suspected anything, you wouldn't be at this checkpoint anymore." Geruststellend.
Een 3 jaar oude slice of life dan:
Toen we met het vliegtuig van Italië terug naar huis gingen begon er een alarmpje te piepen toen ik bij de veiligheidscontrole door zo'n poortje moest lopen, ook al had ik al mijn metalen voorwerpen (sleutels, horloge, broeksriem, bril, gsm,...) in een bakje gelegd dat op een loopband door zo'n scanner ging. Ik werd direct aangesproken door een norse Italiaanse veiligheidsagent dat ik mijn armen moest spreiden zodat die mij kon fouilleren. Blijkbaar was dat nog niet genoeg dus moest ik meekomen naar een aparte voetscanner, waarbij je eerst je linker- en daarna je rechterschoen op de scanner plaatst. Linker was ok maar bij de rechter begon het te piepen. Hup, die man werd nog onvriendelijker dan die al was: "Die voet daar terug op!" riep die zowat in een mengeling van gebrekkig Engels en Italiaans. Begon dat ding wééral te piepen, en ik bijna te trillen van de angst. En die gast alleen maar brutaler. :P Dus dan een derde keer scannen en toen was ook de rechtervoet in orde. En dan was het ineens kei vriendelijk met een overdreven brede - kweetniet hoe valse - glimlach op zijn gezicht: "You can go." :lol:
Come quickly, I'm tasting stars!

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 11 apr 2014 15:29

Springbal schreef:ik ga deze zomer op kamp met in de monitorenploeg twee militanten van voorpost en lijstleden van het VB. Ik kan er niet aan doen, maar ik ben al mega bevooroordeeld nog van voor ik die twee in 't echt gezien of gesproken heb.
Dat wordt interessant... Nu, aangezien het met het RK is, is neutraliteit wel op z'n plaats en afdwingbaar, lijkt mij. Het zou weliswaar wél hilarisch zijn mochten er OPA-kindjes meegaan. Verbaast mij dat die door de screening van de hoofdzetel geraakt zijn, aangezien dat toch een serieuze clash met een groot deel van de doelgroep is.

OT: ik vertrek straks op skireis met mijn co-hoofdmoni en nog een paar kampmensen. Wég schaamte, welkom slechte manieren.
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 12 apr 2014 10:52

mial schreef:
Springbal schreef:ik ga deze zomer op kamp met in de monitorenploeg twee militanten van voorpost en lijstleden van het VB. Ik kan er niet aan doen, maar ik ben al mega bevooroordeeld nog van voor ik die twee in 't echt gezien of gesproken heb.
Dat wordt interessant... Nu, aangezien het met het RK is, is neutraliteit wel op z'n plaats en afdwingbaar, lijkt mij. Het zou weliswaar wél hilarisch zijn mochten er OPA-kindjes meegaan. Verbaast mij dat die door de screening van de hoofdzetel geraakt zijn, aangezien dat toch een serieuze clash met een groot deel van de doelgroep is.
Wel, een van hen is effectief al een tijdlang RK Vrijwilliger blijkt, maar kom afwachten en maar hopen dat ie mijn mikpunt stickers op de kampmap niet te offensief vindt :twisted:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 14 apr 2014 11:46

Twintigers in midlife crisis. Fijn gezelschap.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door mientje » 14 apr 2014 14:17

Ik kwam gisteren bij oma en opa. Oma zat te fietsen op een hometrainer. Op de salontafel lag 50 tinten grijs. Op de radio was het net Smells like teen spirit. Een beetje later zei opa dat ze naar een Sexpo gingen volgende week. Dat bleek gewoon de afkorting voor senioren-expo. Ik vraag me toch af in welke fase mijn grootoudjes zitten? Seniorenpuberteit?

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 14 apr 2014 19:42

Stilicho schreef:
Ik zou daar ook mee wegkomen, maar ik durf het niet want ik werd ooit gecontroleerd door iemand van de 'speciale brigade' en die vroeg van iedereen met een go-pass de identiteitskaart. :(
Een vriend van mij had nog een rit over op z'n Go-Pass, en ging die twee dagen na zijn verjaardag nog opgebruiken. En hij had controle, en een boete. Voor die twee dagen.

Ik ben ook een mietje als het op zwartrijden aankomt. Vroeger kon ik dat precies beter. Nu betaal ik liever dan dat ik de hele rit op m'n ongemak zit...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 14 apr 2014 22:43

Echo schreef:
Stilicho schreef:
Een vriend van mij had nog een rit over op z'n Go-Pass, en ging die twee dagen na zijn verjaardag nog opgebruiken. En hij had controle, en een boete. Voor die twee dagen.

Ik ben ook een mietje als het op zwartrijden aankomt. Vroeger kon ik dat precies beter. Nu betaal ik liever dan dat ik de hele rit op m'n ongemak zit...
Wij zijn zo'n conformisten. 8)

Vandaag was het echt aprils weer: een aangenaam zonnetje, stortregens, kermis in de hel, dikke hagelbollen, donkergrijze wolken, dan weer zon. Saai was het nooit.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 15 apr 2014 09:21

Homoseksualiteit zit echt in de familie. Bij vrienden, twee neven van de vriendin die ik ken zijn homo's en een nicht lesbisch en dat zijn degene waar ik het zelf van weet :-o.
Laatst gewijzigd door vorvzie op 16 apr 2014 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 16 apr 2014 09:54

Geen treinen tussen Brugge en Oostende deze ochtend wegens 'een aanrijding tussen een persoon op de sporen en een trein' . (we weten allemaal wat dat wil zeggen. :cry: :-? :( )

Hoe dan ook...De NMBS heeft alles prachtig opgevangen met meteen een vervangbus. Uiteindelijk maar een vijf minuutjes te laat op werk.Chapeau.
Als de NMBS eens iets goed regelt, dan mag dat ook gezegd worden, vind ik.
Fluctuat nec mergitur

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 16 apr 2014 10:06

JFK schreef:Geen treinen tussen Brugge en Oostende deze ochtend wegens 'een aanrijding tussen een persoon op de sporen en een trein' . (we weten allemaal wat dat wil zeggen. :cry: :-? :( )

Hoe dan ook...De NMBS heeft alles prachtig opgevangen met meteen een vervangbus. Uiteindelijk maar een vijf minuutjes te laat op werk.Chapeau.
Als de NMBS eens iets goed regelt, dan mag dat ook gezegd worden, vind ik.
Het was eens niet tussen Gent en Brugge.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

jolien2808
Regular user
Regular user

Bericht door jolien2808 » 16 apr 2014 12:17

Het is iets wat een tweetal jaren geleden 'begonnen is' om het zo te noemen xp
Naar de pizzahut gaan eten en dan beginnen met de vriendin: Zeg zou die ook niet lesbisch zijn.
En dan hetzelfde scenario als je met een andere vriendin gaat.
Dan komt plots één van de vriendinnen haar tegen op een foto van Think of Spunk ik weet het niet meer juist.
Het dan wat laten rusten of hoe men dat ook wil benoemen.

Om dan nu een maand geleden haar weer te zien op Think, niets durven zeggen tegen haar aangezien zij er met vrienden is en ikzelf er ook met vrienden was. Het gevoel dat het raar zou zijn en stuff.
Dan gaan we toch gewoon de week er op in de pizzahut eten in de 'hoop' haar daar nog eens te zien. xp Zonder resultaat.

Met als conclusie: dat ik mij nu weer afvraag wat haar naam is en zo. Maar haar niet meer terug vind op de foto's die ik vind van Think xp
En zo gaat het leven weer verder xp
*Love is a friendship on fire*

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 16 apr 2014 13:32

Het wordt (door een andere homo) schizofreen genoemd dat ik als homo bij 't Rode Kruis zit. Sjeezes

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 16 apr 2014 17:12

Avondeten op een bergtop met zicht op de Westkust, d'r zijn weinig dingen die eraan kunnen tippen :)
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 17 apr 2014 08:58

Mijn IPod Nano Red is aangekomen.
Spoiler! :
Afbeelding
Spoiler! :
(ja ..Telefunken..Rood! En niet roze. :mrgreen: )
:cheerleader2:

Nu kan ik eindelijk terug naar de fitness zonder die veel te grote en zware IPhone te moeten meenemen.
Fluctuat nec mergitur

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 17 apr 2014 17:16

Ik bakte ter ere van mijn verjaardag een taart. De eerste keer ooit en het was zo'n voorgebakken taart dus eigenlijk moest ik dat gewoon in oven steken (ja, dat telt als bakken). Ik sloeg erin het brandalarm te laten afgaan. Fail.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 17 apr 2014 18:07

Daarnet in de Delhaize een van de klanten voor mij aan de kassa: "Pfff, onleesbare kaart. Allez! Wat kan dat ding dan niet lezen?!"
(Dat was al zo van: eeeuh ja, de chip misschien??)
Waarna ik ze direct tegen de kassadame hoorde zeggen: "Aahn, ik heb ze er ondersteboven ingestoken." :lol:
Come quickly, I'm tasting stars!

Gesloten