Slices of Life [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
NeW2
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Slices of Life [5]

Bericht door NeW2 » 30 dec 2013 17:19

Mijn eerste pogingen tot leren leiden tot het luisteren/dansen op Bhangra muziek voor een half uur. Youtube, why you little! :parts:

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 30 dec 2013 22:58

Ik ben te netjes om lang naar foto's op immoweb.be te kijken. Ruim toch op voor je foto's maakt van je appartement... :cry: En zet de vuile vaat weg.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Pancake
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Bericht door Pancake » 31 dec 2013 00:50

Ik en drie vrienden liepen terug naar huis na een feestje, en we liepen gesplitst in twee (dus ik met een andere jongen vanachter, en de andere twee vooraan). Toen begon die ene naast mij te praten over datings en zo, en vroeg hoe daten is als het om twee jongens gaat, waarna de enige van de drie die nog niet wist/weet dat ik homo ben, zich omdraait en lullige/homofobe opmerkingen zit te maken. Toen heb ik toch wijselijk mijn mond gehouden, maar had dat beter niet gedaan.

Ik zou dus eigenlijk niet meer bang mogen zijn, maar ben dat nog wel.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 31 dec 2013 02:04

Ik weet helemaal niet wat ik nu morgenavond (allezja officieel vanavond) eigenlijk ga doen.. Langs de ene kant wil ik gewoon niets doen en lekker thuis zitten, filmpje kijken en genieten van de rust (en het feit dat er dan al zeker geen kater volgt de dag erop).
Maar langs de andere kant vind ik het zo zielig om op oudjaar alleen thuis te zijn en gewoon niks te doen. En om dan op middernacht eenzaam te liggen denken aan iedereen die wél op het nieuwe jaar aan het klinken is en aan het feestvieren is.
Help! :confi:
Come quickly, I'm tasting stars!

Walewein
Experienced user
Experienced user

Bericht door Walewein » 31 dec 2013 11:39

Coincidence schreef:Ik weet helemaal niet wat ik nu morgenavond (allezja officieel vanavond) eigenlijk ga doen.. Langs de ene kant wil ik gewoon niets doen en lekker thuis zitten, filmpje kijken en genieten van de rust (en het feit dat er dan al zeker geen kater volgt de dag erop).
Maar langs de andere kant vind ik het zo zielig om op oudjaar alleen thuis te zijn en gewoon niks te doen. En om dan op middernacht eenzaam te liggen denken aan iedereen die wél op het nieuwe jaar aan het klinken is en aan het feestvieren is.
Help! :confi:
Doe waar je zin in hebt, en neem een beslissing voor jezelf, zonder naar anderen te luisteren. Er zijn geen zielige manieren om het nieuwe jaar te beginnen en enkele uren alleen en in alle rust doorbrengen maakt van je geen paria of een eenzaat. Bovendien hoeft niet alles altijd en overal speciaal te zijn.
blatantlie schreef:wijze walleeraad, daar is iedereen mee gebaat
raskolnikow schreef:Uiteraard is Walewein ne freak. En nog authentiek ook. Niet zo een van die fakers.
Hannes schreef:[Vr 17:39] Hannes.: ik vind uw euri geil walewein

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 01 jan 2014 22:18

kinderknieën schreef:Ik ben te netjes om lang naar foto's op immoweb.be te kijken. Ruim toch op voor je foto's maakt van je appartement... :cry: En zet de vuile vaat weg.
Ja! Bah! Verzet voor één keer je luie reet, je wil je appartement verkopen.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 01 jan 2014 22:28

Stilicho schreef:
kinderknieën schreef:Ik ben te netjes om lang naar foto's op immoweb.be te kijken. Ruim toch op voor je foto's maakt van je appartement... :cry: En zet de vuile vaat weg.
Ja! Bah! Verzet voor één keer je luie reet, je wil je appartement verkopen.
Haha ik weet niet meer of ik het nu in een artikel op de site van de gazet las, of het gewoon op een immowebsite tegenkwam, maar er was dus een man die enkel in ondergoed gekleed, foto's van zijn huis/appartement heeft gemaakt ...en dat kon je dus zien in de weerspiegeling op de ruiten :P

OT:
Vandaag amper gestudeerd en nu heb ik er gemengde gevoelens bij. Morgen er maar weer invliegen :)

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 02 jan 2014 20:37

Context: bij het spelen van Time's Up (het gezellige spel voor de ganse familie waarbij er wordt geraden naar de persoon op het kaartje)
Miss X: "De achternaam van John Wayne uitleggen? Maar leg gewoon een synoniem voor 'wijn' uit, dat is toch hetzelfde?"
Ik: "Als jullie dat uitspreken misschien, maar als ik wijn zeg trekt dat daar in de verste verte niet op."
West-Vlaams, 't is toch zo'n mooi accent.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 02 jan 2014 20:46

Kerst in Lier spenderen en Nieuwjaar als rode kruis vrijwilliger in't Lotto Arena om uiteindelijk te blokken in mijn vertrouwde bib. Ik ben blij na al dat gereis rustig in Brussel te zitten :D
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 02 jan 2014 23:11

Een maand geleden was ik mij aan het klaarmaken voor een avondje uit. Toen ik mijn jeanshemd aantrok dacht ik grappend, "this is the shirt that will get me laid." Instead, it got me a girlfriend. An interesting turn of events, I say.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 03 jan 2014 07:57

Paswoord schreef:Een maand geleden was ik mij aan het klaarmaken voor een avondje uit. Toen ik mijn jeanshemd aantrok dacht ik grappend, "this is the shirt that will get me laid." Instead, it got me a girlfriend. An interesting turn of events, I say.
*forumstormloop naar de winkel voor een jeanshemd*

OT: Een goede vriend die mij twee jaar geleden vroeg hoe hij een meisje moest versieren, vraagt mij nu tips over hoe hij best uit de kast komt.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 03 jan 2014 08:03

Op oudjaar was er iemand bij die we niet kenden en die (rond 22u30 toegekomen) even een bijna volle fles wodka achteroversloeg (witte! puur!) en zat te verkondigen dat hij zo nog wel een paar flessen aan kon, tot hij een uur later (en de rest van de nacht) boven de pot hing. Terwijl er mensen bij waren die véél meer hadden gedronken en verschillende dranken had gemengd, en totaal geen last hadden. Behalve een beetje zattigheid natuurlijk. Maar we zijn 2014 goed gestart en goed begonnen is half gewonnen naar't schijnt :D
Spoiler! :
Het gaat mij trouwens niet om het feit dat hij boven de pot eindigde, maar wel om het stoeven en blazen. Daar kan ik niet tegen. Tss.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 03 jan 2014 17:21

*Doet wax in zijn handen*
*Wrijft welgeteld één minuut met handen in het haar / legt haar in model*
*Kijkt naar handen: handen plakken vol haren*

Dit kan zo toch niet blijven duren? :-?

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 03 jan 2014 18:09

Coincidence schreef:*Doet wax in zijn handen*
*Wrijft welgeteld één minuut met handen in het haar / legt haar in model*
*Kijkt naar handen: handen plakken vol haren*

Dit kan zo toch niet blijven duren? :-?
Als je echt kaal aan het worden bent dan merk je het uiteindelijk wel. :(

OT:
Vandaag zag ik mijn crush hier uit het dorp weer aan de bushalte. Hij keek echt weer enorm veel. Daarna zag ik in de bus dat hij een vriendin heeft. Weet je, dat stoorde mij eigenlijk helemaal niet (geen ironie!). Nog steeds enorm gelukkig. :P

Ik ben er wel nog steeds van overtuigd dat hij jongens (en meisjes) leuk vindt.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 03 jan 2014 22:58

Disco Trut schreef:
Lawstudent schreef:Kerst in Lier spenderen en Nieuwjaar als rode kruis vrijwilliger in't Lotto Arena om uiteindelijk te blokken in mijn vertrouwde bib. Ik ben blij na al dat gereis rustig in Brussel te zitten :D
En jij komt niet eens op bezoek?! Onvergeeflijk! :drama:
Maar, maar, maar ik heb je nummer niet en ik wist pas toen we aan't noordstation waren dat we naar Lier gingen anders had ik zeker iets laten weten :supersad:

OT: mijn blokvrienden zijn er allemaal en ze moeten bijna allemaal tot na mij blijven studeren dus ik ben niet alleen tijdens de blok en examens. Wel droevig noot is dat er enkelen dit jaar afstuderen en gaan werken en 1 persoon haar laatste blok beleefd want in juni heeft ze enkel bachelorproef verdediging. Ik ben blij voor haar maar het is toch ook een beetje triest.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 05 jan 2014 15:46

Mijn mama noemde New Order vandaag ketelmuziek.
Mijn hart bloedt een beetje :drama:

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 05 jan 2014 17:07

Homba schreef:Mijn mama noemde New Order vandaag ketelmuziek.
Iets dat voortkomt uit Joy Division ketelmuziek noemen... Tsk tsk tsk.
Uit protest je bord niet leeg eten vandaag! Dat zal ze leren. :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Bizzbuzz
New user
New user

Bericht door Bizzbuzz » 05 jan 2014 17:38

BiNDing schreef:
Homba schreef:Mijn mama noemde New Order vandaag ketelmuziek.
Iets dat voortkomt uit Joy Division ketelmuziek noemen... Tsk tsk tsk.
Uit protest je bord niet leeg eten vandaag! Dat zal ze leren. :)
En dan zal net je lievelingseten op tafel staan ;)

OT: Dat kat prulde net de onderste lade van mijn bureau open en is er in gaan liggen. Het is dat een wanorde van CD's, kabeltjes, een fototoestel en een verdwaalde USB-stick de ideale ondergrond vormt voor een schoonheidsslaapje, anders zou ik er niets van begrijpen :what:.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 05 jan 2014 21:44

Gisteren is er wel iets heel raar gebeurt. Tot mijn grote ergernis moeten gaan winkelen met mijn ma en broer wanneer ik zou moeten studeren. Rond 16u is er een man van marokaanse afkomst in een drukke nieuwstraat "Allahoe akbar" beginnen te roepen. Zo'n 6 keer. Heel bang geweest voor een moment. Het was plots heel leeg rondom hem en mensen stapten weg over een bom aan het fluisteren. Gelukkig geen paniek en is er niets gebeurt maar toch. Een student is al genoeg gestrest in januari.

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 06 jan 2014 11:50

:greenthing: Hup, tweede trimester kan beginnen!

Gesloten