homosauna met partner

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
beneensbenieuwd

homosauna met partner

Bericht door beneensbenieuwd » 02 dec 2013 12:27

Dag iedereen,

Ik ben te weten gekomen dat mijn partner even voordat me elkaar kenden af en toe naar een homosauna ging. Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar denk dat het misschien eens leuk zou kunnen zijn om samen eens een dergelijke sauna te bezoeken, maar dan enkel om met ons twee een leuke tijd te hebben. Ik heb helemaal niet de behoefte om met andere mannen rond te futselen. Kunnen jullie een sauna aanbevelen die hygiënische prive-ruimtes heeft waar privé nog steeds enkel met zijn tweetjes betekent?

Alvast bedankt!

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: homosauna met partner

Bericht door Springbal » 03 dec 2013 22:17

Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

padzo
Regular user
Regular user

Bericht door padzo » 24 dec 2013 07:25

Als je gewoon voor de sauna gaat, zou ik een gewone sauna aanraden. Meestal vind je daar sowieso heel wat openminded mensen die niet opkijken van een homokoppel. Maar sowieso komen daar ook gewoon vrienden. Ik zou wel wat sauna's kunnen opnoemen, maar denk dat je dat beter zelf opzoekt om iets naar smaak te vinden.

gaysauna's heten natuurlijk zo omwille van een reden. Daar is het oogpunt, we moeten eerlijk zijn, seks. Je doet natuurlijk wat je wil, maar ik zie het punt niet echt om daar met je lief te gaan. Tenzij je natuurlijk elke keer je in een sauna stapt extreem opgewonden raakt. Wat er ook is aan zo'n sauna, mijn oma woont vlakbij eentje, is dat die grotendeels zijn weggemoffeld in een gewoon huis (althans die in gent dus). Grootse dingen zou ik niet verwachten.

warmewafel
New user
New user

Bericht door warmewafel » 28 dec 2013 01:40

Ik ben ooit eens met mijn vriend naar de spades geweest in Gent, zodat ik me een beeld kon vormen van wat het was. Het was helemaal niets voor mij, maar voor jou misschien wel natuurlijk.

Hoewel daar nog ander volk rondliep (was wel erg rustig toen), voelde ik mij niet bepaald bekeken door de rest, en had ik geen schrik om betast te worden door anderen of zo. Ik en mijn vriend waren daar veruit de jongsten, dus had schrik dat ik meer "aandacht" ging krijgen. Het was wel vrij duidelijk dat het daar voor iedereen rond de seks draaide, en minder rond ontspannen van de sauna genieten.

Het was daar wel erg hygiënisch, en er waren ook privé ruimtes voorzien waar je je kon terugtrekken met je partner, al waren er ook openbare ruimtes om je gang te gaan.

Als je eerder naar een sauna wilt voor de sauna, zou ik je net zoals padzo ook een gewone sauna aanbevelen. Ik was naïef genoeg om te denken dat het daar wel onschuldig zou zijn, maar dat was dus niet zo :p

hopelijk ben je iets met mijn ervaring ;)

Jootje
New user
New user

Bericht door Jootje » 30 dec 2013 13:54

Ik vind het eerder persoonlijk. Ikzelf heb weinig zin om met meiden in een sauna te zitten.
En uiteraard het is en blijft een homo sauna, seks speelt er dus een rol maar ik vind dat je evengoed gewoon lekker naar de sauna kunt gaan zonder de behoefte aan seks. En je hebt er prive cabines, ik weet niet of een gewone sauna dit ook heeft.
Ik prefereer nog altijd de homo sauna.

Sal
New user
New user

Bericht door Sal » 05 jan 2014 13:24

Wel ik geniet altijd in Sauna Nautilus (Vlaamse ardennen).
Redelijke open sfeer, mooi ingericht, voor lekker te ontspannen en totaal niet duur.
Met buiten zwembad en jacuzzi's.
En boven hebben ze natuurlijk de ruimtes waar de magie gebeurd.
En waar ze ook afzonderlijke kamers hebben die kunnen afgesloten worden.
Dan heb je al die "potten" kijkers niet.

Je kan natuurlijk ook gaan om alleen te relaxen en dan blijf je gewoon beneden of ga je buiten eens een kijkje nemen.
"When you possess light within, you see it externally." ~ Anais Nin

Afbeelding

degekkebelg33
New user
New user

Bericht door degekkebelg33 » 13 feb 2014 16:00

Ik en mijn man gaat ongeveer 2x in de maand naar Kouros sauna in Schoten. een heerlijke sauna lmetr prive en gemengde hojes voor veel heet en schoon plezier. Supergezellig niet te groot en erg bereikbaar! Aanrader, zo houden wij ons sexleven nog spannend na bijna 12 jaar!!
een dag niet gepoept is een dag niet geleefd :-):-):-):-)

Sighos
New user
New user

Bericht door Sighos » 15 apr 2014 18:48

HOi allen,

Ik zou vanavond eigenlijk naar de Spades willen gaan, maar alleen is maar alleen voor de eerste keer.
Ik ben wel wat mollig, courtesy obliged me to say this.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 16 apr 2014 09:05

Gewoon doen. :wink:

Niet iedereen is daar een fotomodel hoor. :D
Fluctuat nec mergitur

Sal
New user