Lustobject

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
miyu
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Lustobject

Bericht door miyu » 01 dec 2013 22:51

Hallo,

Ik ben een meisje van 23 jaar, nog steeds vrijgezel, maar wordt door de verkeerde persoon/personen lastig gevallen.
Ik krijg meer en meer het gevoel dat de jongens me zien als een lustobject.
Waarom vragen jullie zich misschien af.
Wel, die ene persoon zag me alleen maar staan wanneer zijn vrienden er niet bij stonden.
De andere heeft reeds een vriendin en woont ermee samen, we zitten in dezelfde sportclub, en bij het afscheid nemen gaf hij mij een kus heel dicht bij de mond. Nadien sprak hij me hierover aan en zei dat hij het wel leuk vond. En ik kreeg nog onder mijn voeten van zijn vriendin ook via fb. Terwijl ik dit helemaal niet tof vond. Zeker niet omdat hij al een vriendin heeft en ik dit niet wil kapot maken.

Ik weet soms niet wat te doen.

Fox is not my name
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Lustobject

Bericht door Fox is not my name » 13 dec 2013 16:25

Gewoon assertief zijn, zeggen dat je dat niet leuk vond die kus en dat hij niet moet denken dat hij je makkelijk in bed kan krijgen ;)

Het is al goed dat je merkt dat hij niet geïnteresseerd is in een relatie maar enkel in seks of iets vluchtigs. Nu moet hij enkel nog doorhebben dat jij daarin niet geïnteresseerd bent!
What does the Fox say?

Gesloten