Uitgaan Leuven/ Brussel

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
madubachi
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Uitgaan Leuven/ Brussel

Bericht door madubachi » 22 nov 2013 23:36

Hoi,

ik zou graag mensen ontwmoeten om mee uit te gaan in Brussel of Leuven. Mijn vrienden gaan nooit uit, dus vandaar. Misschien zijn er mensen die in de holebi-wereld uitgaan? :)

Luxuria
New user
New user

Re: Uitgaan Leuven/ Brussel

Bericht door Luxuria » 24 nov 2013 20:33

Ik ken het gevoel zo goed, vrienden die nooit uitgaan zijn een hel als je wel eens van een avondje uit houdt. Ik zit dit semester in het buitenland en daar heb ik nu dus enorm veel geluk mee: allemaal party-animals hier!
Ik kom volgend semester terug naar Leuven. Ik houd absoluut niet van Brussel, maar moest je tegen na de examens van januari nog niemand gevonden hebben om Leuven onveilig te maken kan je me altijd een seintje geven :)
I put my hands up in the air
try to act like I don't care...

liekex3
New user
New user

Bericht door liekex3 » 24 nov 2013 23:28

Mij mag je ook altijd contacteren.
Ik ben de hele week door in Leuven, en kan al eens een uitzondering maken voor het weekend :)

Mijn vrienden gaan wel graag uit, maar meestal op de oude markt, maar ik zou ook liever wat meer naar holebi-fuiven, of café's gaan.

Dus voel je vrij mij een pb'tje te sturen :)

United
New user
New user

Bericht door United » 27 nov 2013 19:24

Hoi!
Ik woon in Brussel en mij mag je ook altijd contacteren moest je eens iets willen doen in de buurt ^_^ Ik heb nu eerlijk gezegd wel steeds minder vrije tijd tot januari en niet echt ervaring met het uitgaan in Brussel, maar daar kan altijd verandering in worden gebracht!
“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."

madubachi
New user
New user

Bericht door madubachi » 04 dec 2013 21:16

liekex3 schreef:Mij mag je ook altijd contacteren.
Ik ben de hele week door in Leuven, en kan al eens een uitzondering maken voor het weekend :)

Mijn vrienden gaan wel graag uit, maar meestal op de oude markt, maar ik zou ook liever wat meer naar holebi-fuiven, of café's gaan.

Dus voel je vrij mij een pb'tje te sturen :)
hey, cool. ja sorry, maar ik kan enkel in het weekend in Leuven, want ik zit op kot

madubachi
New user
New user

Bericht door madubachi » 04 dec 2013 21:17

United schreef:Hoi!
Ik woon in Brussel en mij mag je ook altijd contacteren moest je eens iets willen doen in de buurt ^_^ Ik heb nu eerlijk gezegd wel steeds minder vrije tijd tot januari en niet echt ervaring met het uitgaan in Brussel, maar daar kan altijd verandering in worden gebracht!
ja nu heb ik nog tijd, maar in januari ook niet meer examens enzo
het hoeft niet per se in Brussel te zijn hoor ^^

United
New user
New user

Bericht door United » 05 dec 2013 19:11

madubachi schreef:
United schreef:Hoi!
ja nu heb ik nog tijd, maar in januari ook niet meer examens enzo
het hoeft niet per se in Brussel te zijn hoor ^^
Dat is waar 8) moest je iets weten, mag je het steeds voorstellen :)
“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."

Elke_bxl
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Elke_bxl » 06 dec 2013 06:38

madubachi schreef:ik zou graag mensen ontwmoeten om mee uit te gaan in Brussel of Leuven. Mijn vrienden gaan nooit uit, dus vandaar. Misschien zijn er mensen die in de holebi-wereld uitgaan? :)
Je kan altijd eens bij Basta langskomen :) Wij organiseren activiteiten voor holebi's tot 30 jaar in Brussel. We hebben volgende woensdag onze maandelijkse caféavond in het Regenbooghuis te Brussel en de week erna gaan we naar de kerstmarkt.

We organiseren maandelijkse caféavonden, houden vormingsmomenten, bezoeken andere Brusselse cafés, ... Brussel is een bruisende stad, er is altijd wel iets te doen he :) We gaan ook naar Brusselse fuiven (bv. Velvet69) maar gaan ook in groep naar fuiven in andere steden (Spunk, Insomnia, de klassiekers dus eigenlijk). Er is altijd wel iemand van Basta te vinden die wil uitgaan :)

Kom dus gerust eens af ;)
Transgender and proud of it. Coördinatrice van Basta Brussel

madubachi
New user
New user

Bericht door madubachi » 07 dec 2013 23:06

Elke_bxl schreef:
madubachi schreef:ik zou graag mensen ontwmoeten om mee uit te gaan in Brussel of Leuven. Mijn vrienden gaan nooit uit, dus vandaar. Misschien zijn er mensen die in de holebi-wereld uitgaan? :)
Je kan altijd eens bij Basta langskomen :) Wij organiseren activiteiten voor holebi's tot 30 jaar in Brussel. We hebben volgende woensdag onze maandelijkse caféavond in het Regenbooghuis te Brussel en de week erna gaan we naar de kerstmarkt.

We organiseren maandelijkse caféavonden, houden vormingsmomenten, bezoeken andere Brusselse cafés, ... Brussel is een bruisende stad, er is altijd wel iets te doen he :) We gaan ook naar Brusselse fuiven (bv. Velvet69) maar gaan ook in groep naar fuiven in andere steden (Spunk, Insomnia, de klassiekers dus eigenlijk). Er is altijd wel iemand van Basta te vinden die wil uitgaan :)
zijn jullie woensdag ook overdag open?

madubachi
New user
New user

Bericht door madubachi » 07 dec 2013 23:07

Elke_bxl schreef:

zijn jullie woensdag ook overdag open?

Elke_bxl
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Elke_bxl » 08 dec 2013 06:52

madubachi schreef:zijn jullie woensdag ook overdag open?
Nee helaas niet, dat is niet mogelijk omdat iedereen dan school heeft of op het werk zit. We zijn open vanaf 19u en elke activiteit die we in de week doen is een avondactiviteit tenzij het een grote schoolvakantie is, dan kan er uitzondering zijn :)
Transgender and proud of it. Coördinatrice van Basta Brussel

madubachi
New user
New user

Key West Leuven

Bericht door madubachi » 11 dec 2013 19:25

Ik wil al langer in de Key West in Leuven uitgaan.
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die in Key West of ergens anders voor Holebi's in Leuven uitgaan? in het weekend of kerstvakantie?

madubachi
New user
New user

Uitgaan in Leuven

Bericht door madubachi » 11 dec 2013 21:59

Ik wil al langer in Leuven uitgaan.
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ergens voor Holebi's in Leuven uitgaan? in het weekend of kerstvakantie?

JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door JFK » 12 dec 2013 09:07

Beste madubachi,
Eén oproep om uit te gaan in Leuven is al meer dan voldoende. :wink:
Berichten samengevoegd in een bestaand Leuven-topic dus.
Fluctuat nec mergitur

liekex3
New user
New user

Bericht door liekex3 » 13 dec 2013 00:14

madubachi (sorry als het fout geschreven is)

Check even je PB ivm je mailtje ;)

sarerah
New user
New user

Bericht door sarerah » 21 dec 2013 22:23

ik ben mss wa laat :p ma kzen nieuw :p

Ma ik zit op kot in Leuven en ik zou ook wel eens met andere mensen willen gaan feesten ;p en ken het ondertusse ook wel al ;) maar eerst knalleen voor die examens in januari! :p ma tweede semester duurt ook nog lang genoeg al een chance :)

&of
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door &of » 25 dec 2013 19:57

Hoi

Misschien is onze Inside Out: Just Married-fuif op vrijdag 14 februari dan wel een goed idee om na de examens te doen. Deze valt ook in onze nieuwe startweek met elke dag een andere activiteit. De week op voorhand geven we ook ons maandelijks &of-café op de eerste dinsdag van de maand. Genoeg kans dus om mensen te leren kennen. :)

Voor meer informatie over de startweek hou je best onze kalender in de gaten op www.facebook.com/enof.leuven of http://www.enof.be

Het fuif-evenement vind je nu al online op https://www.facebook.com/events/1400689163506564/
Woon / werk / studeer je in (de buurt van) Leuven?
Neem dan gerust eens een kijkje op onze website of onze Facebook-pagina!

madubachi
New user
New user

Bericht door madubachi » 25 jan 2014 00:06

sarerah schreef:ik ben mss wa laat :p ma kzen nieuw :p

Ma ik zit op kot in Leuven en ik zou ook wel eens met andere mensen willen gaan feesten ;p en ken het ondertusse ook wel al ;) maar eerst knalleen voor die examens in januari! :p ma tweede semester duurt ook nog lang genoeg al een chance :)
hoi
ja sorry ben een tijdje nimeer op het forum geweest en ook examens. Ja ik zou ook graag eens uitgaan in Leuven ^^
heb je fb ofzo voor makkelijker contact (kan je mss doorsturen via prive bericht)

madubachi
New user
New user

Bericht door madubachi » 25 jan 2014 00:20

liekex3 schreef:madubachi (sorry als het fout geschreven is)

Check even je PB ivm je mailtje ;)
huh, ik vind je mail niet :(

Gesloten