beste droom

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
TattooLady52
New user
New user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

beste droom

Bericht door TattooLady52 » 02 nov 2013 21:01

zoals in de topic vertel mij over je beste droom ooit ;)
(Grappig, erotisch maak niet uit :D)
live your own life <3

fabio
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: beste droom

Bericht door fabio » 09 nov 2013 16:52

aah zalig, dromen... :) zo zalig opt moment zelf, maar echt stom als je 's ochtends wakker wordt en je weet dat het een zalige droom was, maar toch weet je niet meer wat je juist gedroomd hebt...
Ik herinner me één droom nog heel goed eigenlijk :p (het was dan ook nog niet zo lang geleden :)
Ik droomde dat ik op school kwam, maar er was maar heel weinig volk... toen ik verder rondliep begreep ik dat er enkel jongens op school waren... dan is er een stukje dat ik me niet goed herinner, maar waar ik een gesprek had met een jongen uit men klas (knappe gast :p )
en toen bleek dat er iets was met alle jongens... ze waren allemaal :homo:
toen ik dat merkte kuste ik die knappe gast van men klas, en tijdens de kus werd ik wakker, en ik herrinerde me heel de droom, ik heb het dan zo snel mogelijk opgeschreven omdat ik dat niet wou vergeten :)
twas zoooo een zalige droom :) :love:
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde

Gesloten