gemengd gevoel

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
^kaat^
New user
New user
Geslacht: Vrouw

gemengd gevoel

Bericht door ^kaat^ » 02 nov 2013 14:11

hi, Ik ben kaatje en ik ben 16 jaar oud. Ik ben al een jaar en 9 maanden samen met een meisje. alles ging perfect goed. maar de laatste maand twijfelt ze heel de tijd door of ze het met mij langer wel nog volhoud omdat ik nogal in een moeilijke situatie zat waar zij me heeft uitgehaald. Ik heb geen flauw idee meer wat ik moet doen ik doe nu iedere seconde dat ik haar hoor mega lief en probeer er alles nog van te maken maar er is puur geen reactie. wat moet ik nu doen?
HELP
living my life like I want to =)
S.T.U.P.I.D= Smart Talented Unique Person In Demand =)

Fox is not my name
New user
New user
Geslacht: Man

Re: gemengd gevoel

Bericht door Fox is not my name » 02 nov 2013 16:25

Hoi

Het is natuurlijk gewoon haar keuze of ze bij je wilt blijven of niet, daar kan je zelf niet veel aan veranderen. Maar wanneer ze jou ook nog graag ziet en het ligt aan "de situatie", kan je dan iets aan "die situatie" veranderen? Of kunnen jullie er in ieder geval over praten, en een manier vinden waardoor "die situatie" geen probleem vormt voor jullie relatie?

Als je ons niet vertelt wat "die situatie" is kunnen we natuurlijk moeilijk advies geven. Wel kan ik gewoon zeggen: ik denk dat het belangrijk is er over te praten en een oplossing proberen te vinden, maar als dat echt niet lukt moet je kunnen aanvaarden dat jullie relatie zou stoppen (hoe moeilijk dat ook is).

Vergelijkbare situatie: je vriend(in) gaat vreemd en ze laat je eigenlijk altijd erg slecht voelen, maar je ziet haar nog graag. Als je haar niet kan overtuigen trouw te zijn en zich anders ten opzichte van jou te gedragen, dan ge je toch ook gewoon weg ook al wil je dat eigenlijk niet? Ik wil maar zeggen: relaties lopen niet altijd zoals we willen dat ze lopen, en in sommige gevallen (door bepaalde "situaties") is dat ook beter dat een relatie beëindigd wordt dan.
Laatst gewijzigd door Fox is not my name op 02 nov 2013 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
What does the Fox say?

^kaat^
New user
New user

Bericht door ^kaat^ » 02 nov 2013 19:39

de situatie is misbruik van vroeger. en dat het nu is opgelost. en bij haar moest gaan inwonen.

Fox is not my name
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Fox is not my name » 02 nov 2013 23:07

oei dan was mijn bericht misschien niet helemaal relevant voor je situatie

veel succes!
What does the Fox say?

^kaat^
New user
New user

Bericht door ^kaat^ » 03 nov 2013 15:03

nja inderdaat... dankje.

Gesloten