Help, ik geraak er niet uit !

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
#TheBlueLion
New user
New user
Geslacht: Man

Help, ik geraak er niet uit !

Bericht door #TheBlueLion » 30 okt 2013 17:17

Hey iedereen,

Al een tijdje weet ik dat ik opgewonden geraak door jongens..
Alleen heb ik het er niet met mijn gezin over gehad..
Enkel ben ik stapelverliefd op een meisje :(
Ook van haar geraak ik opgewonden, moieiijke situatie :(
Ik verlang wel steeds naar de liefde die ik van haar kan krijgen het samen zijn,...
Dus zou ik niet wachten met het te vertellen tot ik meer zekerheid heb?
Wat denken jullie?

Groetjes
Remind ALWAYS the rule of three ;)

Cleotje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Help, ik geraak er niet uit !

Bericht door Cleotje » 31 okt 2013 18:56

Hye!

Je hoeft jezelf niet zo in een vakje te steken. Het kan best zijn dat je homo bent en toch eens gevoelens krijgt voor een meisje? Maak je er maar geen zorgen in en zie gewoon wat de toekomst brengt! Geniet gewoon van de tijd met haar, de rest volgt wel nog! :)
Stuur me gerust eens een berichtje als je wilt praten!

groetjes

Abbysam007
New user
New user

Bericht door Abbysam007 » 13 dec 2013 11:05

hey allemaal
ik ben Fientje en ik heb het moeilijk om tegen mijn ouders te zeggen dat ik lesbisch ben omda ik ni weet hoe ze gaan reageren. hebben jullie mss tips voor mij?

Fluostift
Regular user
Regular user

Bericht door Fluostift » 11 jan 2014 13:08

Abbysam007 schreef:hey allemaal
ik ben Fientje en ik heb het moeilijk om tegen mijn ouders te zeggen dat ik lesbisch ben omda ik ni weet hoe ze gaan reageren. hebben jullie mss tips voor mij?

Eerst voor jezelf uitmaken of dit echt is wat je voelt. Nadien kun je stilletjes aan je voorbereiden om uit de kast te komen. Alles stap voor stap en het goede moment afwachten, eigenlijk zijn er nooit geen goede momenten voor, en geen angst hebben voor de reactie van mensen. Laat je ook zeker niet afschrikken als mensen eerst negatief reageren, veel mensen zien het niet aankomen en reageren eerst heftig en nadien vaak heel positief.

Succes!

hannooke
New user
New user

Bericht door hannooke » 12 jan 2014 10:45

Gewoon jezelf blijven, natuurlijk is het altijd spannend om tegen je ouders dat te zeggen. Dit is 1 van de moeilijkste stappen in je leven tot nu toe. Niet bang zijn dat ze misschien zullen anders reageren dan je verwacht. Reageren ze slecht zoals dat bij mij was, na een tijdje gaat dit voorbij. Ze accepteren het altijd. Tenslotte ben je hun eigen kind. Gewoon in jezelf geloven!
When you walk away, I count the steps that you take

luna1
New user
New user

Bericht door luna1 » 15 apr 2014 10:34

hallo fientje .
ik weet hoe je je voelt ik ben zelf nog niet uit de kast gekomen . ik heb het ge zegt tegen man ma dat ik lesbies ben .
en dat was heel moeilijke .
ik hoop dat het je lukt fien .
groetjes Luna
hallo ik ben een toffe en zotte meid .
ik maak graag veel plezier .
ik hoop dat ik veel nieuwe vrienden kan maken en misschien iets meer .

Gesloten