Bare sex

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Bare sex

Bericht door Springbal » 08 mar 2014 23:45

degekkebelg33 schreef:niet neuken met de risicogroepen dan hahahahaa
hmm dus geen seks met verpleegkundigen, sociaal werkers, agenten, opvoeders, ...
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 09 mar 2014 21:11

Sylvan schreef:
JFK schreef:
Liro schreef:
padzo schreef:Wil je dit doen puur uit nieuwsgierigheid? Ik denk dat het met condoom even goed genieten is.
Meh, vind je dat echt? :-?
Waarom niet? :P
Ik zou zelfs eerder voorkeur geven mét dan zonder. :wink:
ik niet, ik vrij altijd veilig vanwege soa's enzo maar ik vind persoonlijk toch dat zonder beter voelt ><
3
Disco owns the world

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 09 mar 2014 21:24

degekkebelg33 schreef:dat is bullshit gewoon. hetero's kunnen ook aids hiv hepatitus en weet ik het allemaal krijgen, het gaat erom dat je je goed beschermt! Hoe in godsnaam is het mogelijk dat mensen zo dom zijn!
Misschien even kalmeren meneer ;) Wat Vorvie zegt is volledig waar. Homomannen zijn een risicogroep, uit onderzoek blijkt dat bijna 1/10 homomannen HIV heeft. De kans dat je met iemand seks hebt met HIV is dus veel groter. Verder zoals Liro zegt, heb je meer kans op besmetting door anale seks, omdat je via je darmen makkelijk ziekten kan krijgen. Stel het jezelf voor als je eten dat door je darmen gaat en waar je lichaam bepaalde stoffen uit haalt. Dat is hetzelfde voor de ontvanger van sperma.

Verder om te antwoorden op de vraag van de poster, informeer jezelf eerst heel goed, niet enkel over mogelijke ziekten maar ook hoe het in zijn werk gaat. Als de andere te snel naar binnen vooraleer je ontspannen bent, zal dat zeker pijn doen. Laat dat je niet afschrikken :) Verder zou ik zeggen, enjoy ^^
Disco owns the world

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 10 mar 2014 18:16

Liro schreef:
degekkebelg33 schreef:dat is nou de grootste bullshit die ik ook heb gehoord!! Ben jij hier bezig dat je tegen mannensex bent op een gay forum? echt goed bezig, zeker universitair opgeleid? wat een farce dit!!
Ehhh.. ja alle groepen kunnen dat zeker krijgen. Maar als de prevalentie in een groep 10% is (HIV bij homo's) en bij een andere groep veel lager (<1% bij hetero's) lijkt het me logisch dat de kans op overdracht groter is bij groep 1 (gegeven onveilige seks). Die eerste groep is dan dus de 'risicogroep'.
Jij ben het die zegt 'niet met risicogroepen neuken dan' ==> beter enkel met vrouwen neuken want dat is dan minder risico. Om dat te kunnen afleiden hoef je niet universitair voor opgeleid te zijn, lijkt mij.
statistisch gezien lijkt ne lesbo me zelfs het veiligste
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Gesloten