Geen reactie meer na een geslaagde date?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
vorvzie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Geen reactie meer na een geslaagde date?

Bericht door vorvzie » 22 okt 2013 22:37

Ik vind de manier waarop hier toch wat aan 'blame the victim' wordt gedaan er over, maar verder. Hou de eer inderdaad aan jezelf ;)
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Allives
New user
New user

Bericht door Allives » 22 okt 2013 23:21

'k weet niet, maar eigenlijk vind ik maar één ding 'creepy' en dat is dat sommige mensen blijkbaar het fatsoen niet hebben om gewoon duidelijkheid te scheppen met één doodsimpele sms. Ok, het was maar een date, maar dan nog...
Ik zou zelf ook niet aanraden om naar die gast te gaan, maar dan gewoon omdat het een complete verspilling is van tijd en energie en niet omdat je jezelf daarmee als een creep opstelt ofzo. ;)
He who knows, does not speak. He who speaks, does not know.
- Lao Tzu

Leandro

Bericht door Leandro » 23 okt 2013 21:59

[quote="Allives"]'k weet niet, maar eigenlijk vind ik maar één ding 'creepy' en dat is dat sommige mensen blijkbaar het fatsoen niet hebben om gewoon duidelijkheid te scheppen met [i]één[/i] doodsimpele sms. Ok, het was maar een date, maar dan nog...
Ik zou zelf ook niet aanraden om naar die gast te gaan, maar dan gewoon omdat het een complete verspilling is van tijd en energie en niet omdat je jezelf daarmee als een creep opstelt ofzo. ;)[/quote]

Inderdaad, ik hoop dat hij toch zo menselijk is. Hij reageert nog steeds niet op. Niet op een telefoontje, niet op een smsje.

Riceboy
New user
New user

Bericht door Riceboy » 24 okt 2013 10:51

Iemand die niet even kan antwoorden met een sms waar hij een minuut van zijn tijd voor moet gebruiken, die zou ik zelfs al niet meer willen :wink:
Ik zou het proberen uit mijn hoofd te zetten, hij heeft duidelijk geen interesse, en als hij niet het fatsoen heeft om dat even duidelijk te maken zou ik er zelf ook geen tijd meer insteken.
On the whole human beings want to be good, but not too good, and not quite all the time.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 24 okt 2013 11:16

Riceboy schreef:Iemand die niet even kan antwoorden met een sms waar hij een minuut van zijn tijd voor moet gebruiken, die zou ik zelfs al niet meer willen :wink:
²

Dat je even geen tijd hebt om meteen te antwoorden, dat snap ik..Maar zolang op je laten wachten.....
Nee, dat is niet fatsoenlijk en zegt al genoeg over die persoon. Trouwens, niemand heeft tijd over, tijd maak je!
Fluctuat nec mergitur

Leandro

Bericht door Leandro » 24 okt 2013 21:49

Ik weet het.
Toch hoop ik stiekem nog op een reactie.

Leandro

Bericht door Leandro » 25 okt 2013 16:16

En de reactie is er dan toch nog gekomen! :)
En het is niet "ik wil geen contact meer".
De reden van dat hij niets liet weten, begrijp ik ook nog wel.
Ben blij dat ik toch ben blijven aanhouden. Ik moet wel zeggen dat ik hem via facebook heb gecontacteerd.

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 25 okt 2013 17:40

Hopelijk ben je nu gelukkiger en valt er een last van je schouders. Als je over de reden wilt praten, mag dat hier altijd, maar is uiteraard geen verplichting.

Leandro

Bericht door Leandro » 25 okt 2013 20:12

Hij is zijn gsm kwijt, mogelijks ligt die thuis.
Dus heeft hij wel gereageerd op mijn berichtje op facebook.

Nu zien wat het verder geeft.

Gesloten