Mijn verhaal 2

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Just...me

Mijn verhaal 2

Bericht door Just...me » 12 okt 2013 22:19

Voor degenen die mijn eerste verhaal hebben gelezen weten wel wat er aan de hand is.
We zijn nu meer als een half jaar verder en ik voel me nog steeds evenslecht.
Het gaat zelfs nog slechter. Ik beland dieper en dieper in de put.
Ik ben nu een week uit het ziekenhuis (mislukte zelfmoordpoging). Ik sta nu onder permanent toezicht en word zelf als ik slaap niet gerustgelaten.
Ik heb sneden en littekens op mijn armen en het lukt me echt niet meer om deze te verbergen. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen, mijn maag werd leeggepompt en ik werd verzorgt aan mijn polsen en mijn nek..

Ik ben nog steeds niet uit de kast durven komen bij mijn ouders. Ik geef hen wel hints van dat ik op meisjes val, maar ze zullen dit niet snappen tot ik het letterlijk zeg.
Ik ben me de laatste maanden ook meer gaan gedragen als een lesbisch meisje, en vele hebben het nu wel door.
Ik krijg veel slechte commentaar, mensen zeggen tegen me dat ik 'te mooi' ben om op meisjes te vallen. Of dat ik iets nuttigs moet gaan doen en moet gaan nadenken, dat het maar een fase is en dat het nooit iets gaat worden met een meisje. Dat ik me als een meisje moet gedragen en me vrouwlijker moet gaan kleden en nog zoveel meer.
Gelukkig heb ik vrienden die me wel accepteren.
Maar mijn ouders blijven ertegen. Holebi's worden bij mijn thuis slecht gepraat. Al het slechte dat je je kan inbeelden word genoemd, en dat maakt alles nog veel moeilijker..

Na het pesten en het 2 maal verkracht worden is mijn leven 2 grote hel. Ik moet elke week naar een psycholoog omdat ik ptss heb, maar het gaat alleen maar slechter ipv beter.
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Mijn enige optie leek sterven, vande pijn afzijn. Gewoon weg van alles.
Maar zelf daarin heb ik gefaald. Ik weet nietmeer wat ik met mijn leven aanmoet.
Zijn er mss mensen die mij kunnen helpen? Of op zijn minst met me willen praten. Want echt, ik kan het niet meer aan..

El.
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Mijn verhaal 2

Bericht door El. » 12 okt 2013 23:02

hej, ik heb je beide verhalen gelezen. Wat sterk van je dat je dat hier neer schrijft. Echt helpen kan ik helaas niet, maar je mag altijd een pb sturen als je nood hebt aan een babbel. Houd vol! :comfort:
C E S O I R
O N V A
D A N S E R

omnivix
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door omnivix » 13 okt 2013 03:54

straf verhaal, echt waar! Komt me bekend voor, zowel bij mij als bij vrienden. Als je erover wilt praten weet je. Voel je niet gegeneerd maar stuur me gerust een PB hoor ;)
I live, I endure and I go on.
I'am the inevitable and this is just a mere beginning of what has to come

Appelsien17
Regular user
Regular user

Bericht door Appelsien17 » 13 okt 2013 09:41

Hoi,je moogt mij altijd een pb sturen als je wilt praten met iemand
Gr appelsien17

_viooltje_
Regular user
Regular user

Bericht door _viooltje_ » 14 okt 2013 15:11

Veel goede moed! Je bent zeker niet alleen met je problemen!

Is het mogelijk voor jou om eens naar een andere psycholoog te gaan? Als je zegt dat het altijd slechter lijkt te gaan, kun je dat misschien eens proberen. Het kan zijn dat er gewoon geen goede "klik" is tussen jou en je psycholoog, en dan kan iemand anders een grote opluchting én nieuwe moed betekenen.

Als dat helpt, mag je mij ook altijd pb'en! Hou moed!

LadyS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door LadyS » 15 okt 2013 15:03

Ik heb je eerste verhaal niet gelezen, maar ik denk dat ik wel genoeg weet met hetgeen hierboven... Straf verhaal.

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar ik veronderstel nog vrij jong. Je leven is nog niet voorbij, je hebt heel veel slechts meegemaakt, maar denk aan wat goeds er nog voor je ligt, wat er nog komen kan?

Je kan een meisje vinden dat je steunt, je begrijpt, je helpt en vooral: je graag ziet.

Het klinkt echt stom, maar hou moed, hier kom je echt wel sterker uit! Het zal je tekenen, no doubt 'bout that, maar je zal naar de toekomst toe meer de kleine gelukzalige dingen erkennen en koesteren.

En wanneer je je definitief out tegen je ouders en je omgeving, zal dat al zo'n opluchting zijn, omdat je dan jezelf kan zijn. Trek je niks aan van hun reacties, jij bent zo. Jij kan alleen gelukkig zijn als je jezelf kan zijn toch? Als zij jou tegen houden jezelf te zijn, beperken zij jouw geluk.

Dus als dat echt niet lukt, als ze je echt niet -meteen- aanvaarden, zou ik weggaan.

Als je wil praten of hulp nodig hebt, contacteer me gerust.
Ik weet dat ik het gemakkelijk heb met hier gewoon maar neer te typen wat je zou moeten doen, maar het leven heeft meer te bieden dan wat je al hebt meegemaakt en ik wil echt dat je dat weet, dat je dat ervaren kan!

Goeie moed, be strong en dikke knuffel xxx Siri
The best dreams happen when you're awake.

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 15 okt 2013 16:00

Hallo,

Ik heb net je post gelezen, en ik ben sprakeloos. Echt waar. Normaal zeg ik dit niet, maar je mag mij zeker een privébericht sturen als je eens wilt praten. Dat is het minste dat ik kan doen op dit moment. Hopelijk maak je hier gebruik van...

Sterkte nog!

Gesloten