Tips ?!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
SingingInTheRain
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Tips ?!

Bericht door SingingInTheRain » 12 okt 2013 20:12

Hai,

Ik vrees dat ik verliefd op iemand wordt, maar ik kan het me niet permeteren.
Ik weet nu al dat het nooit iets wordt, dus heeft er iemand tips om het te negeren, 'begraven' , te laten verdwijnen ? Ik vond het juist goed dat ik niet meer depri was en nu zelfzeker en blij ben. Ik wou happy single blijven zonder de complicaties van liefde en verliefdheid. Misschien gaat het over of is het 'vals' alarm.
XOXO sitar

El.
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Tips ?!

Bericht door El. » 13 okt 2013 15:38

Het is (helaas) onmogelijk om je om je gevoelens te negeren of te begraven.
Probeer ze te aanvaarden, want door ze te willen onderdrukken gaan die gevoelens alleen maar meer aan je knagen. :wink:
C E S O I R
O N V A
D A N S E R

SingingInTheRain
Regular user
Regular user

Bericht door SingingInTheRain » 13 okt 2013 20:35

ik begrijp dat, maar ik ben bang dat alles terug als ervoor wordt.
Het ging juist goed. :s

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 14 okt 2013 19:46

SingingInTheRain schreef:ik begrijp dat, maar ik ben bang dat alles terug als ervoor wordt.
Het ging juist goed. :s
concentreer je nu gewoon op het feit dat je je de laatste tijd goed voelt, hou dat gewoon vast! dat betekent dat je deze keer zo'n verliefdheid beter gaat kunnen plaatsen en er beter mee om zal kunnen gaan dan wanneer je je minder goed voelde.
What does the Fox say?

Zathura
Regular user
Regular user

Bericht door Zathura » 14 okt 2013 19:55

Ik vrees ervoor dat je geduldig gaat moeten zijn. Het gaat uiteindelijk wel over als er niet op je gevoelens wordt ingespeeld.
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Kleerkastkast » 15 okt 2013 15:22

Hey,

Ik kan enkel de personen hierboven gelijk geven. Was het maar zo makkelijk dat je je gevoelens en gedachten kon negeren en uit je hersenen kon verwijderen. Ikzelf heb ook verscheidene keren geprobeerd om een bepaald iemand te vergeten. Telkens als je dan ook zelf begint te geloven dat het voorbij is, zie je die persoon en besef je dat het allemaal een illusie was. Jezelf dwingen iemand te vergeten, of jezelf dwingen om geen gevoelens te hebben voor iemand, is in mijn ogen dus ook onmogelijk ;)

Ik zou zeggen, geniet er van, zolang het nog kan. In mijn ogen kan je het best laten verlopen zoals het verloopt. Uiteindelijk kan je er toch niets aan veranderen...

SingingInTheRain
Regular user
Regular user

Bericht door SingingInTheRain » 15 okt 2013 17:30

Het is heel lief dat jullie tips gaven, maar had juist ontdekt dat het maar kalverliefde was, geen 'echte' gevoelens. Ik kan dus weer happy single/emotioneel een steen op vlak van verliefdheid.
Toch hartelijk bedankt ;)

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 17 okt 2013 12:58

SingingInTheRain schreef:Het is heel lief dat jullie tips gaven, maar had juist ontdekt dat het maar kalverliefde was, geen 'echte' gevoelens. Ik kan dus weer happy single/emotioneel een steen op vlak van verliefdheid.
Toch hartelijk bedankt ;)
hehe zoals wij hadden voorspeld ^^

het goede is: bij elke volgende verliefdheid/relatie ga je je eigen gevoelens beter kunnen plaatsen, al kunnen die gevoelens ook wel intenser worden
What does the Fox say?

Gesloten