Bang voor de reacties

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Haesje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bang voor de reacties

Bericht door Haesje » 12 okt 2013 14:24

Hallo

ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik voel me heel vaak aangetrokken tot meisjes, jongens vind ik wel leuk, maar dan denk ik meer met mijn hoofd terwijl het bij meisjes met mijn hart is. Vroeger probeerde ik het te verdringen omdat ik mezelf nooit met een meisje zag maar nu heb ik het ongeveer geaccepteerd. Maar het voor jezelf accepteren en het tegen iedereen vertellen, is toch nog een groot verschil. Want ik weet bijvoorbeeld dat een van mijn beste vriendinnen radicaal tegen homoseksualiteit is. Maar moet ik het dan voor eeuwig voor me houden? Of bestaat er een kans dat het onze vriendschap het redt? Hoe deden jullie dit? Waren de reacties over het algemeen oké? Want ik denk niet dat iemand dit van mij verwacht omdat ik er redelijk hetero uitzie.
En hoe kom je te weten of iemand ook iets voor meisjes voelt?

Haesje

TattooLady52
New user
New user
Contacteer:

Re: Bang voor de reacties

Bericht door TattooLady52 » 12 okt 2013 16:44

hallo,
ik ben ook zoals jij ik kan het ook niet vertellen tegen mijn bestte vriendin bang hoor reactie... kijk eerst voor jezelf uit of je echt wel lesbisch bent of toch weer niet als je heer 100 % zeker van bent kan je met haar praten en zeggen van ok ik ben zo maar da wil niet zeggen dat ik ben verandert
er zijn zoveel meisjes die eer uitzien als hetero maar die het niet zijn
sommige leggen het er dik op sommige dan weer niet gewoon op je gevoel afgaan is de boodschap ;)
live your own life <3

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 12 okt 2013 17:39

Mss kan je haar eens vragen wat ze er van zou vinden moest één van haar beste vrienden/vriendinen homo/lesbisch/biseksueel zijn. Misschien dat ze dn milder wordt.

Haesje
New user
New user

Bericht door Haesje » 12 okt 2013 18:06

Kat schreef:Mss kan je haar eens vragen wat ze er van zou vinden moest één van haar beste vrienden/vriendinen homo/lesbisch/biseksueel zijn. Misschien dat ze dn milder wordt.
Dat kan ik wel proberen :) maar ik vrees dat dat niet zo heel veel gaat veranderen, want ze is zo opgevoed. Haar ouders prenten haar de hele tijd in dat het verkeerd is. Ze is ook best wel heel katholiek.

Doll
New user
New user

Bericht door Doll » 13 okt 2013 11:46

Hey,

Ik persoonlijk heb het tegen iedereen gezegd of ze het nu leuk vinden of niet. Het is belangrijk dat JIJ u kan oute tegen iedereen en zorgeloos kunt leven, en als die vriendin u laat vallen dan is het duidelijk geen echte vriendin.

Wees maar egoïstisch op dat vlak denk aan wat jij wilt, want als je het voor uzelf blijft houden ga je ongelukkig worden omdat je niet uzelf kan zijn
Spoiler! :
Nosy little fucker aren't you

El.
New user
New user

Bericht door El. » 13 okt 2013 15:29

Wat Doll zegt lijkt misschien een beetje hard maar ze heeft er wel gelijk in.
Jij kunt je geaardheid niet veranderen om jullie vriendschap te redden
zij kan, als ze echt om jullie vriendschap geeft, wel haar mening tegenover holebi's herzien.
Geef haar wel best wat tijd om er mee te leren omgaan, als ze zoals je zegt zo is opgevoed zal ze waarschijnlijk niet meteen reageren zoals je zou willen. Maar het is niet omdat haar eerste reactie niet goed is, dat dat daarom meteen het einde van jullie vriendschap moet beteken. Het zal waarschijnlijk van beide kanten een beetje begrip vragen.
C E S O I R
O N V A
D A N S E R

Haesje
New user
New user

Bericht door Haesje » 13 okt 2013 19:44

Dank jullie wel :)
Dit is inderdaad misschien wel het beste om te doen. Want zo is het echt niet meer lang vol te houden. Hopelijk redt onze vriendschap het.

Gesloten