Weet niet goed wat ik zou doen, of zelfs of ik iets zou doen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
vinke
New user
New user
Geslacht: Man

Weet niet goed wat ik zou doen, of zelfs of ik iets zou doen

Bericht door vinke » 07 okt 2013 22:13

Mijn eerste keer op zo'n forum,... Wel een beetje spannend :p

Nu, mijn 'probleem',

een aantal maanden geleden leerde ik via Twoo een leuke gast kennen. ik vond hem 'leuk' en hij mij. We zijn toen een babbeltje begonnen, en zijn daarna overgeschakeld naar Facebook. Eens op Facebook bleek dat hij juist uit een nogal nare relatie kwam, en zei hij dat hij geen vriendje meer wou. K heb toen lichtjes geprobeerd om hem van gedachte te veranderen, maar dat werkte denk ik wat averechts, en de gesprekken stopten.
De laatste week begon ik terug wat meer aan hem te denken, en dan, gisteren of eergisteren (kweet nie goe meer wanneer :p) zag ik op Facebook dat hij een status had gepost over een liefje vinde.
Nu weet ik niet goed of ik nog eens een gesprek met hem zou starten, en zoja, hem zou vragen wat hij over mij denkt, of zou vragen om eens iets te drinken of wat te praten...

T is gewoon, ook al ken ik hem niet echt, er is van mijn kant wel een zekere interesse voor hem.

Zou ik hem terug eens aanspreken, gewoon een gesprekje starten, of zou ik hem beter gewoon achterwege laten?

Iemand die me wat raad kan geven hierover? :)

Vinke ;)

Fox is not my name
New user
New user

Re: Weet niet goed wat ik zou doen, of zelfs of ik iets zou

Bericht door Fox is not my name » 08 okt 2013 22:41

Mijn advies: niet zomaar out of the blue zeggen dat je hem wel ziet zitten, je moet er een beetje mee spelen! Hem verleiden, ervoor zorgen dat hij je leuk vindt enzo en hem laten verlangen naar jou..

+ zeker niet via facebook zeggen dat hem leuk vindt! hou dat voor een gesprek wanneer jullie elkaar ontmoeten en na een tweede date ofzo

Dus: ik zou met hem over alledaagse dingen spreken via facebook, hem dan een keer voorstellen samen iets te doen (naar de film, iets gaan drinken) (dus je moet niet zeggen dat het een date is, maar eigenlijk is dat het wel) en hem dan wanneer je hem ziet beetje verleiden.

Je gaat hem niet kunnen overtuigen om een relatie te overwegen, als je het gewoon via facebook vraagt en jullie elkaar zelfs nog niet gezien hebben (of elkaar 1x gezien?)

Wat denk je van mijn advies? :p
What does the Fox say?

vinke
New user
New user

Bericht door vinke » 09 okt 2013 12:49

Nja, t is zo da k et ongeveer zou doen, moest ik hem terug es aanspreke. Beetje small talk :p en dan voorstellen gewoon iets te gaan drinken :)
T ding is wel, we hebben elkaar nog niet gezien, maar wel al gesproken. En kdenk dat hij daaruit ook wel al zal kunnen opmaken hebben da t voor mij iets meer zou mogen worde :p
Dus ja... :p
Maar k denk da k wel iets ga hebben aan t advies ^^
Merci ;)

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 09 okt 2013 16:12

Veel succes en laat ons weten hoe het ging ;)
What does the Fox say?

vinke
New user
New user

Bericht door vinke » 09 okt 2013 16:41

Sure will do n.n

vinke
New user
New user

Bericht door vinke » 22 nov 2013 15:11

Helaas pindakaas, kheb geen chance gehad :/
The search has been started again :p

miyu
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door miyu » 22 nov 2013 21:20

oh, jammer. Maar je kan het met iemand anders opnieuw proberen ;)
Het is niet altijd makkelijk om direct je gevoelens bloot te geven.

Gesloten