Frustraties, irritaties en ergernissen [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [6]

Bericht door Hoemmoes » 22 jan 2014 22:45

Mijn "mutshaar": het ligt wat plat en wordt sneller vettig. Soms denk ik er uit te zien als een platgestampt papiertje :)
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

BiNDing
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door BiNDing » 22 jan 2014 23:04

Om het op zijn Leuvens te zeggen: "Alleen ne film kijke zuigt gekapt de balle."
Ik ontdek maar weer 'ns dat ik daar alleen niet veel aan vind. Eender welke film. Poging tot ontspanning: fail. Terug naar de boeken dan maar.
Spoiler! :
Huppa, dubbele frustratie, irritatie, ergernis
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 23 jan 2014 13:06

Lang geleden dat ik zo'n onproductieve dag heb gehad. Hup! Concentratie!
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Laysiv
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Laysiv » 23 jan 2014 18:05

Merci om mijn kans om een diploma te halen in rook te doen opgaan, mevrouw.

Uhu, schuld bij ons leggen. Ja, ik versta het.
Nee, ik versta het eigenlijk niet.

Een verwijzing naar één van de zovele dingen waarbij de schuld bij mij zou liggen volgens u:
Sponsorcontract aanpassing verstuurd op 7/12 voor goedkeuring van hogerop te krijgen, want zelf naar deze persoon mailen mag niet van u, mevrouw.
Op 26/12 stuur ik u een nieuwe mail om nog steeds die goedkeuring te krijgen.
We zijn vandaag 23/1 en ik wacht nog steeds op die goedkeuring, die ik zelf niet mag navragen en dat U zou regelen.

Uhu, ik versta het dat ik moet buizen, want de schuld ligt totaaaaal bij mij dat er niets in orde is.

Ik wring haar nek om.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 23 jan 2014 19:49

BiNDing schreef:Om het op zijn Leuvens te zeggen: "Alleen ne film kijke zuigt gekapt de balle."
Ik ontdek maar weer 'ns dat ik daar alleen niet veel aan vind. Eender welke film.
Oh ik heb dat ook zo hard. Momenteel is dat geen frustratie van me, maar soms wel, dus dat is half on-topic eh.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 23 jan 2014 22:31

Mensen die doen alsof er niets aan de hand is, terwijl ik heel goed weet dat het wel zo is. Het zegt veel over hen en onze vriendschapsrelatie.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 24 jan 2014 07:47

Zitk al efkes te wachten op ne mail van de vdab voor een afspraak, hebk hem dan eindelijk, ik open die en ja hoor, uit alle datums in de nabije toekomst die mogelijk zijn kiezen ze er just mijn verjaardag uit :evil:
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 25 jan 2014 13:01

Dan ga je speciaal achter afhaalchinees mag je toch nog naar je kot omdat er geen bestek bijzit. Uurgh. Van 'tijdswinst' gesproken.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

padzo
Regular user
Regular user

Bericht door padzo » 25 jan 2014 17:51

Dat ik me altijd 2 maal moet inloggen op het forum, de eerste keer word ik steeds en systematisch automatisch terug afgemeld...

Hopelijk met de nieuwe site van de baan...

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 25 jan 2014 17:57

Eindelijk het pakketje van het thuisfront gekregen, maar desondanks zorgvuldige aanwijzingen zijn ze er toch in geslaagd om de verkeerde boeken op te sturen. :roll:
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 25 jan 2014 18:18

padzo schreef:Dat ik me altijd 2 maal moet inloggen op het forum, de eerste keer word ik steeds en systematisch automatisch terug afgemeld...

Dat is een gekend probleem
Spoiler! :
En sinds ik ios 7 heb staan op ipad wil het forum me niet aangemeld houden, bovendien word ik nog eens te pas en te onpas afgemeld

United
New user
New user

Bericht door United » 25 jan 2014 22:02

Hraaah ik kan het soms zo krijgen van Itunes! Wegens een mislukte update werkt het programma niet meer en kan ik het herinstalleren waardoor alles wrs terug opnieuw ingesteld moet worden :supersad:
“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 25 jan 2014 22:43

United schreef:Hraaah ik kan het soms zo krijgen van Itunes! Wegens een mislukte update werkt het programma niet meer en kan ik het herinstalleren waardoor alles wrs terug opnieuw ingesteld moet worden :supersad:
:comfort:

United
New user
New user

Bericht door United » 25 jan 2014 22:56

Paswoord schreef:
United schreef:Hraaah ik kan het soms zo krijgen van Itunes! Wegens een mislukte update werkt het programma niet meer en kan ik het herinstalleren waardoor alles wrs terug opnieuw ingesteld moet worden :supersad:
:comfort:
Aouh You so sweet! :hugs:
“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."

_viooltje_
Regular user
Regular user

Bericht door _viooltje_ » 25 jan 2014 23:57

padzo schreef:Dat ik me altijd 2 maal moet inloggen op het forum, de eerste keer word ik steeds en systematisch automatisch terug afgemeld...

Ik had dat vroeger ook... maar het is opgelost door naar weljongniethetero.be te surfen in plaats van wjnh.be. Wie weet, misschien helpt het iemand.

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 26 jan 2014 13:20

Groepswerken met amateurs. Je definitieve versie van jouw deel niet zelf opslaan wanneer je het op het online platform post. Goed wetende dat dat platform 13 januari definitief afgesloten zou worden. En daar twee dagen voor de examenvoordracht bij uit komen. Serieus?

Een heel semester problemen. Kindjes-dramaspelletjes, soms letterlijk moeten voorzeggen hoe ze een artikel moesten lezen want ze zagen er niets in, zoektermen moeten aanreiken opdat ze iets zouden vinden, rechtstreeks zinnen halen uit die artikels (zonder dat aan te geven) en op z'n google's vertalen, subjectief taalgebruik, niet houden aan in groep gemaakte afspraken, te weinig bronnen gebruiken, constant hetzelfde woordgebruik,..

En het ergst van al is dat ze veel van die dingen nog niet eens met opzet doen. Geen eerstejaars. Hoe kan zoiets?

EDIT: Zonet een email ontvangen van de prof waarin staat te lezen "Uiteraard houd ik er voor de presentatie rekening mee dat jullie de site niet konden consulteren, indien je het werk niet anderszins hebt bewaard."
Wat? Hoe fout is dit? Moest ik die prof zijn ik zou zeggen dat iedereen morgen een volledige kopie van zijn onderdeel moet meebrengen. Degene die dat niet kunnen voorleggen verliezen een derde van de punten. Ik vind het vriendelijk van mezelf dat ik niet zeg de helft.

EDIT 2: Ik zal ten laatste morgenochtend tegen 10u weten of ik een half uur later examen zal hebben. De prof is zelfs zo meegaand dat hij het examen wil verzetten tot het online platform terug toegankelijk is voor ons, waarvoor hij anderen moet kunnen aanspreken. Eén van de vele gelijkaardige reacties: "hahaha hij wilt ze vrijdag doen, too bad da er dan 3 van de 4 groepsleden ni zijn!".

Derde bachelorstudenten die zelfs nog niet zo ver kunnen nadenken om de eindversie van hun onderdeel van een groepswerk als examenvorm, zelf op te slaan. Lees die zin nog maar eens.
De arrogantie om die verantwoordelijkheid af te schuiven op de prof.
Wanneer die prof zich in bochten wringt om het hen toch niet te moeilijk te maken - kerel serieus, waarom - is het nog niet goed. Alsof onze proffen al niet overwerkt genoeg zijn.

Wat een klucht. Dit is toch hallucinant? Ik ben blij dat ik geen lief heb. Ze zou afzien. Gisteren, vandaag, morgen en misschien nog wat langer.
Laatst gewijzigd door Mirza op 26 jan 2014 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

Reindeer
New user
New user

Bericht door Reindeer » 26 jan 2014 16:48

Oppervlakkige mensen die mij pb'en en die enkel moeten weten of ik qua regio/leeftijd/interesses in hun kraam pas, GELIEVE MIJ GERUST TE LATEN.

Pas op, ik leer graag mensen kennen en het is leuk als je qua regio, leeftijd en interesses raakvlakken hebt. Maar asjeblieft, een deftig gesprek om elkaar te leren kennen is zooooveel belangrijker. *zucht*

Gelukkig zijn er ook die wel de tijd nemen om echt te praten. ;)
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 27 jan 2014 22:41

De uitdrukking 'ons Belgenlandje'.

Nope.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 28 jan 2014 09:20

Gisteren twee Lasne-types, genre Leah Thys en haar moeder, met hun gigantische paraplu op de Waterloolaan die weigerden een beetje uit te wijken en zo mijn plooiparaplu en ik plette en bijna naar de z*¨k hielpen in de gietende regen.

Djezus. Maak toch wat plaats..Het troittor is niet van u alleen hoor. :wank:

Gelukkig kwam mijn luide 'mais enfin !!' en bijhorende boze blik en :roll: wel goed aan. 8)
Fluctuat nec mergitur

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 28 jan 2014 14:23

Deze ochtend (stiekem eigenlijk al middag) dacht ik: hoera, hoera, een dagje voor mezelf! Nu kan ik eindelijk eens mijn kamer uitkuisen, want het is weer een stort. Gezellig met wat muziek op.

Niet dus. Kom ik beneden, ligt er daar dus een lijstje. Ugh, ik haat die to do lijstjes. Als ik de dag voordien zeg dat ik twee dingen ga doen, moet mijn mama natuurlijk een lijstje leggen met vier dingen op. IK WOU DUS MIJN KAMER OPRUIMEN. Niet dus. :headbang:

En iemand noemde mij deze middag "mevrouw". Zo oud ben ik heus nog niet, hoor. :roll:

Gesloten