Frustraties, irritaties en ergernissen [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Zathura
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [6]

Bericht door Zathura » 06 jan 2014 16:28

Meh, de moed kwam dan eindelijk eens vanuit het niets gevallen om het te vertellen, kreeg ik de kans niet eens. Het was echt weer zo'n moment van: "Nu is het een goed moment en ik ben er klaar voor", maar ik weet niet of ik dat gevoel nog terug ga krijgen. Het is nu al veel minder geworden... Argh!
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 07 jan 2014 01:14

Tijd voor mijn halfjaarlijkse service request bij HP om mijn laptop te herstellen. Met wat geluk is het iemand met een "fuck-it" attitude die mijn aanvraag als eerste ontvangt en volledig goedkeurt, en is hij vanaf het begin volledig hersteld, en moet ik niet een maand lang bellen en mailen om hun interpretatie van de garantie/service regels bij te sturen.

Ik snap dat HP massaal mensen op straat moet zetten. Geen enkel merk is bij mij de laatste 5 jaar zo zwaar in achting gedaald, samen met de kwaliteit van hun producten.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 07 jan 2014 08:58

Kut van een onderbuurvrouw die zelfs niet wil luisteren van zodra ik de woorden "hond" en "blaffen" "het stoort me toch" aanhaal. Zo'n beest heeft op z'n minst een tuin nodig, niet een appartement en twee keer op een dag gaan wandelen aan een leiband. (en een hondenschool!)
Moest ze vriendelijk geweest zijn, dan waren er nog mogelijkheden geweest, maar nu heeft ze het vlaggen, zelden iemand zo gepikeerd zien reageren op een simpele opmerking.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 07 jan 2014 11:56

De PMD-vuilzakken die bovenaan bij het stukje waar dat lint in zit, bijna helemaal afscheuren als je ze uit de vuilbak wil halen of zelfs maar gewoon dicht knoopt. Vuilzakken zijn al gigantisch duur, en dan nog zo'n flutkwaliteit van zakken?! :what:
Come quickly, I'm tasting stars!

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Aap in een Potje » 07 jan 2014 11:57

Altijd hetzelfde liedje. Ik word er ellendig van! Altijd moet ze erover beginnen, en maar niet willen inzien dat zowel ik als de beste vriendin H ervan afzien. Niet willen eh! Constant klagen, H dit, H dat. En ik moet mijn mond maar houden want anders krijg ik de volle laag. En dan krijg ik sms van H wat ze eigenlijk verkeerd doet want zij snapt er natuurlijk ook niets meer van. Ma mensen: IK OOK NIET! Als jullie ambras hebben, laat mij er buiten want ik niet alleen ik ga eraan kapot. Zowel jij zelf als H ook. Make up your mind!!!

+ Aangezien we de laatste tijd heel weinig slapen, zijn we niet meer wakker te krijgen als we dan uiteindelijk effectief in slaap sukkelen. Zelfs niet door 2 wekkers. Waaronder ene van pacman, die echt luid en heel irritant is. We moeten er echt iets aan doen want zo gaat het niet.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 07 jan 2014 15:46

De Brusseldiscussie. Niet omdat ze niet nodig is maar omdat ik vrees dat het weer een steekvlamdiscussie gaat worden. Enkele "provocerende" opiniestukken die gretig verspreid en becommentarieerd worden op de sociale media en oproepen om 'nu eindelijk iets te veranderen' en vier dagen later zijn beleidsmakers het weer vergeten. Ik geloof niet dat de politieke klasse in België en Brussel iets fundamenteel gaat doen om de (zeer diepe en heel complexe) problemen op te lossen. Ik hoop dat ik verkeerd ben maar denk van niet.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 07 jan 2014 16:45

Gasquet schreef:De Brusseldiscussie. Niet omdat ze niet nodig is maar omdat ik vrees dat het weer een steekvlamdiscussie gaat worden. Enkele "provocerende" opiniestukken die gretig verspreid en becommentarieerd worden op de sociale media en oproepen om 'nu eindelijk iets te veranderen' en vier dagen later zijn beleidsmakers het weer vergeten. Ik geloof niet dat de politieke klasse in België en Brussel iets fundamenteel gaat doen om de (zeer diepe en heel complexe) problemen op te lossen. Ik hoop dat ik verkeerd ben maar denk van niet.
Ik erger me ook wel aan het feit dat iedereen daar een mening over heeft, mensen die Brussel enkel kennen van het centrum, nog nooit in Molenbeek of ergens anders in de croissant pauvre zijn geweest, en evengoed de Dansaert-Vlaming die in zijn of haar beschermde bubbel zit en geen vrienden hebben die niet hoogopgeleid, Vlaams-opgevoed, en linksminded zijn.

(nu ja, ik ben zelf een pendelaar, maar ik werk dagelijks in een van de armste buurten van Brussel, ik ken het hier wel, er gebeuren hier zoveel goeie dingen, er is hier zoveel potentieel, maar politiek zit alles zo vast. Echt dramatisch. Heel gemakkelijk om het op een bevolkingsgroep te gaan afschuiven...)

OT: 't is vandaag echt mijn dag niet. En ook, net telefoon gehad dat mijn operatie weer wordt uitgesteld. De kans op een complete zorgeloze zomer wordt weer kleiner, de kampen komen in het gedrang, de hele lente zal het op z'n minst op krukken te doen zijn (en voor een stuk in uithoek de Westhoek, gelukkig hebben mijn zussen stage en zullen ze thuis zijn, maar toch, sociaal isolement...). Urgh :headbang: :(
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 07 jan 2014 18:31

Frustraties om het project EE: deel 15494786004628
#@-.--#'(é@

:headbang:
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 07 jan 2014 19:44

Niksdoen. yay.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 07 jan 2014 21:20

Mezelf, en mijn onrealistische en onhaalbare verwachtingen van het leven!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 07 jan 2014 21:39

Er was gelijk een bom ontploft in de vriezer opt werk :(
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 07 jan 2014 21:58

Musea in Wenen zijn DUUR. Daar gaat mijn schamel nieuwjaarsgeld. :goodbyecruelworld:

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 08 jan 2014 00:22

Ah, slijtage? Dat valt niet onder uw garantie.
Ah, ge hebt dat zelf kapot gemaakt? Dat valt wel onder uw garantie.

Ik moet de versleten onderdelen van mijn laptop dus visueel kapot maken, voordat ze dat willen vervangen. Met een schroevendraaier in uw laptopscherm stoten is wel leuk moet ik zeggen.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 08 jan 2014 09:06

Gasquet schreef:De Brusseldiscussie. Niet omdat ze niet nodig is maar omdat ik vrees dat het weer een steekvlamdiscussie gaat worden. Enkele "provocerende" opiniestukken die gretig verspreid en becommentarieerd worden op de sociale media en oproepen om 'nu eindelijk iets te veranderen' en vier dagen later zijn beleidsmakers het weer vergeten. Ik geloof niet dat de politieke klasse in België en Brussel iets fundamenteel gaat doen om de (zeer diepe en heel complexe) problemen op te lossen. Ik hoop dat ik verkeerd ben maar denk van niet.
Ik ben al gestopt met die discussie. Ik ben iemand die graag verschillende opinies leest en deelt op sociale media. Gewoon om de mensen erover te doen nadenken, verschillende elementen te laten nemen en zelf een mening vormen. (de historicus in mij hé. 8) ).

Het frappante was dat ik het gevoel kreeg ook in het 'racistenhoekje' te worden geduwd. Terwijl dat totaal niet zo is. :-? Dus laat ik de discussie liever zo.
En dat is meteen OT.
Fluctuat nec mergitur

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 08 jan 2014 09:43

Ik vrees dat ik volledig zal moeten stoppen met alcohol. Minderen werkt blijkbaar niet.
Spoiler! :
Niet omdat ik een AA ben, omdat ik zware katers heb na weinig alcohol.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 08 jan 2014 20:45

Het past tussen dit topic en het lol topic maar ik vind het vooral triestig misschien http://www.trouw.nl/tr/nl/5116/Filosofi ... rend.dhtml
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 08 jan 2014 20:55

Een chauffage die twee keer niets waard is. En dat in Noorwegen. :| Grrrr!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 09 jan 2014 12:02

Zoals vaker: het internet hier thuis.
In deze tijden wil ik geen 5 min moeten wachten voor ik een website kan openen! Ook zou ik graag filmpjes kunnen bekijken, wat dus niet gaat...
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 09 jan 2014 15:09

Dringend leren dat wanneer mijn moeder "ik ga langskomen" zegt, ze eigenlijk bedoelt "ik ga eerst nog alle andere dingen doen die ik moet doen, en dan ga ik langs komen."

lynn__
Regular user
Regular user

Bericht door lynn__ » 09 jan 2014 15:10

de nmbs!
altijd vertragingen waardoor ik mijn aansluiting mis, ofwel worden ze afgeschaft
altijd hetzelfde liedje met de nmbs en zo ben ik dus uren onderweg naar huis :angry:

en de pijn van iemand verschrikkelijk te missen, iemand die waarschijnlijk niet eens meer aan mij denkt :emo:
Draco dormiens nunquam titillandus

Gesloten