Frustraties, irritaties en ergernissen [6]
-
- Experienced user
- Geslacht: Man
Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [6]
Straks voor 2 weken terug naar Wijnegem met paar pendelbewegingen naar Leuven :-/ gelukkig kan ik me daar nog min of meer bezighouden...
Verlof hebben, gebeld worden door een respondent van onderzoek, vervolgens een uur lang moeten aanhoren waarom die niet akkoord is met dingen die andere respondenten gezegd hebben om nadien pas te vragen: "Ik hoop dat ik u niet stoor?" 

-
- Regular user
- Geslacht: Man
Ik heb het gevoel dat je me alleen maar mee vraagt omdat ik een auto en een rijbewijs heb. Van die beloftes dat je met mij zou uitgaan wanneer jij je rijbewijs hebt, zal ik ook maar met een korrel zout nemen.
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.
-
- Forum addict
- Geslacht: Vrouw
Mijn moeder, deel 15882178501215...
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.
Ik wil slapen. Ik kan niet slapen. Ik ben al zes uur wakker en heb het nu maar opgegeven.
-
- Senior user
Ziek zijn in de blok 

-
- Senior user
- Contacteer:
Het feit dat ik niet veel recente literatuur vindt voor mijn thesis en paper die binnen anderhalve week binnen moet zijn. Ofwel gaat het over de VS of Engeland.

Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. 

²Perdrix schreef:Ziek zijn in de blok
-
- Senior user
Traag internet. Miljaar dat werkt op mijn zenuwen en geen beetje 

Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
William Shakespeare
-
- Forum addict
Buiten C. en ik werkt er niemand door aan ons project dat plaatsvindt in februari. We zijn met zes en met z'n twee krijgen we niet al het werk gedaan, helaas. Er moet nog zoveel gebeuren en het belangrijkst van al: er moeten nog zo'n 20 bedrijven, 3 gastsprekers, een cateringbedrijf en 4 personen die de workshops leiden gevonden worden die willen deelnemen aan het project.
Al dat treuzelen, gemoei en zeker nu ook met de examens en al die feestdagen erbij trekken de overige vier er zich dus niet echt iets meer van aan. Met z'n twee proberen we dus hetgeen er nog te redden valt, te redden, ook al is dat niet zo evident. Want bedrijven die we contacteren haken af doordat het evenement al binnen anderhalve maand plaatsvindt OF ze willen pas gecontacteerd worden nà nieuwjaar om dan met dezelfde reden te komen.
De rest bekijkt het al als een verloren zaak, terwijl het enigste dat we nodig hebben is wat teamspirit en doorzettingsvermogen om ons niet te laten doen door de tegenslagen.
Bedankt overige vier teamgenoten, om die beslissing van 'failen' ook voor de twee die wél nog willen doordoen te nemen.
Dat zijn dus al 10 verspilde studiepunten voor ieder van ons.. Waar ik dus niet content mee ben, want dat betekent sowieso de twee vakken meenemen naar volgend jaar!
Al dat treuzelen, gemoei en zeker nu ook met de examens en al die feestdagen erbij trekken de overige vier er zich dus niet echt iets meer van aan. Met z'n twee proberen we dus hetgeen er nog te redden valt, te redden, ook al is dat niet zo evident. Want bedrijven die we contacteren haken af doordat het evenement al binnen anderhalve maand plaatsvindt OF ze willen pas gecontacteerd worden nà nieuwjaar om dan met dezelfde reden te komen.
De rest bekijkt het al als een verloren zaak, terwijl het enigste dat we nodig hebben is wat teamspirit en doorzettingsvermogen om ons niet te laten doen door de tegenslagen.
Bedankt overige vier teamgenoten, om die beslissing van 'failen' ook voor de twee die wél nog willen doordoen te nemen.
Dat zijn dus al 10 verspilde studiepunten voor ieder van ons.. Waar ik dus niet content mee ben, want dat betekent sowieso de twee vakken meenemen naar volgend jaar!
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.
-
- I have no life
Laysiv, is er geen peerevaluatie? Of kun je je docenten aanspreken over het feit dat 4 mensen niks doen?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
-
- Experienced user
Beloftes doen en niet nakomen.
Grrrrr raak ik zo gefrustreerd van! Doe ze dan gwn niet
Grrrrr raak ik zo gefrustreerd van! Doe ze dan gwn niet
Veel beterschap!Perdrix schreef:Ziek zijn in de blok

Het leven begint vandaag en elke dag opnieuw, hoe je het ook draait of keert, wikt of weegt!
-
- Forum addict
Mijn zus 

Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt
-
- Senior user
'Vrienden'... Ik had al een heel jaar uitgekeken om oudejaar, zoals vorig jaar, te vieren met bepaalde vrienden. De ene gaat nu niet meer in Gent geraken omdat ze met haar lief gaat gaan vieren ergens anders, de andere heeft geen zinnige reden (denk ik) en blijft gewoon thuis, Aap in een Potje weigert om nog uit te gaan in Gent (maar dat wist ik al maanden). De laatste zei eerst van ja dan gaan wel wel met 2. Om dan vorige (of deze) week te zeggen af te zeggen omdat ze het nu pas beseft dat er buiten zij en ik toch niemand meer gaat... Ze gaat dus ook gewoon alleen thuis zitten tot zover ik weet.
Zucht, dat wordt weer thuis zijn op oudejaar (en mijn ouders hun geplande tête à tête te 'verpesten', uiteindelijk vinden zij dat zo erg niet
). Geen goede inzet van 2014 voor mij!
Zucht, dat wordt weer thuis zijn op oudejaar (en mijn ouders hun geplande tête à tête te 'verpesten', uiteindelijk vinden zij dat zo erg niet

Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
William Shakespeare
-
- Experienced user
- Contacteer:
Mn vakantiejob, en het gebrek aan vrije tijd.. één grote frustratie
-
- Forum addict
SorryChocopot schreef:Aap in een Potje weigert om nog uit te gaan in Gent (maar dat wist ik al maanden).

OT: Ik weet niet. ik liep gewoon heel erg ambetant vandaag. En nog steeds: mijn zus!
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt
-
- Forum addict
Heel de tijd geil staan op oudejaar, niet makkelijk :/
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
Het is erg dat m'n eerste grote emotie van het nieuwe jaar eentje van diepe frustratie is, maar ik ben het zo beu. Drie uur en een half tot vier uur !!!!!!!!!!!!!!! onderweg zijn voor een rit die met een auto een uur tijd zou kosten !!!!!!!!!! Oh wat zou ik graag een auto willen kopen en een oplossing weten tegen die verdomd dure rijlessen. Je zou nog kunnen denken dat het aan de feestdag ligt, maar dat is het helemaal niet. Het zou me m*l*a*r ook helpen in een zoektocht naar een andere job, als in een verbetering tegenover de huidige versie.
En aaargh wat h**t ik afhankelijkheid.
Speciaal in een kleiner lettertype om de bijna agressie te verminderen. Nu valt het helemaal niet op, he?
edit: Haha, ik ga tussendoor nog 55 minuten ergens buiten mogen wachten op m'n verbinding.
En aaargh wat h**t ik afhankelijkheid.
Speciaal in een kleiner lettertype om de bijna agressie te verminderen. Nu valt het helemaal niet op, he?
edit: Haha, ik ga tussendoor nog 55 minuten ergens buiten mogen wachten op m'n verbinding.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker
-
- Forum addict
Oh God. Frustratie van de dag: Gasquet die stiekem berichten post onder mijn naam. Ik had het moeten zien aankomen.kinderknieën schreef:Heel de tijd geil staan op oudejaar, niet makkelijk :/
... en ik heb dit keihard verdiend ook eigenlijk, haha.
GELUKKIG ZIE IK DIE GRAAG.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,