Frustraties, irritaties en ergernissen [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Frustraties, irritaties en ergernissen [6]

Bericht door Lawstudent » 06 okt 2013 23:04

De herfst is aangebroken en daarbij komen de bijpassende ergernissen. Waarvan gaat je bloed komen, zie je roder dan de bladen, ...?
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Laysiv
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [6]

Bericht door Laysiv » 06 okt 2013 23:17

Het internet op kot dat nog altijd niet gemaakt is. :roll:
Spoiler! :
KOT VAN MIJN KLOTE!
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 07 okt 2013 11:47

Proffen die erin slagen om ALTIJD te laat te zijn
En altijd juist net voor het einde van het academisch kwartiertje met een huge smile binnen komen

Charlie!
New user
New user

Bericht door Charlie! » 07 okt 2013 12:05

"We hebben uiteindelijk gekozen voor iemand met meer ervaring"

Zeg mij eens, hoe je OOIT ervaring kan op doen als je nooit ergens mag beginnen wegens te weinig ervaring? Dringend tijd dat jonge mensen de kans krijgen om zich te bewijzen.

Ik wil werken, en haat 't om constant thuis te zitten. Echt zo deprimerend.

Op z'n Brugs gezegd: ket zwaar get!

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 07 okt 2013 12:19

Charlie! schreef:"We hebben uiteindelijk gekozen voor iemand met meer ervaring"

Zeg mij eens, hoe je OOIT ervaring kan op doen als je nooit ergens mag beginnen wegens te weinig ervaring? Dringend tijd dat jonge mensen de kans krijgen om zich te bewijzen.

Ik wil werken, en haat 't om constant thuis te zitten. Echt zo deprimerend.

Op z'n Brugs gezegd: ket zwaar get!
Mijn zus kent ook het fenomeen.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 07 okt 2013 18:50

Vrijdag ging zogezegd alles klaar staan waardoor ik wat later kon komen. Ik was uiteraard weer te vroeg en een geluk ook want er stond absoluut niks klaar!
every new beginning comes from some other beginning's end

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 07 okt 2013 20:20

Peesplaatontsteking, olé!

Autumn
Regular user
Regular user

Bericht door Autumn » 08 okt 2013 17:48

Collega's die niet snappen wat er verteld wordt of wat ze zelf vertellen,
waardoor de vergadering eindeloos uitloopt en mijn hoofd op ontploffen staat.
Grrrr.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 08 okt 2013 18:10

Bibi komt uit Gent naar Leuven en dan naar Aarschot om training te gaan geven.
Belt de jeugdcoördinator wanneer ik net uit de trein in Aarschot stap:
"Ah zeg, Binding. De trainingen van vanavond gaan niet door, he. De velden worden gewalst. Alle spelers zijn verwittigd, maar ik was niet meer zeker of ik u gebeld had."
-NEEN, GIJ HAD MIJ NIET GEBELD, TRUT!
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 08 okt 2013 18:21

'k voel me mottig!

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 08 okt 2013 19:09

Naast de peesplaatontsteking ben ik nu ook vandaag een geschaafde arm en knie rijker. Ole voor de knie die nog eens gezwollen is ook en de broek die vol gaten zit.
Spoiler! :
FUCK DEES WEEK!

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 08 okt 2013 19:50

Nuja niet echt een frustratie, maar het maakt mij wel :( .

Gregory is vlak bij mijn school neergestoken.

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 08 okt 2013 21:17

Dan ben je eindelijk terug op kot, werkt de boiler niet. Maw: de keuze uit douchen met koud water of 3 verdiepingen naar beneden om in de gemeenschappelijke douche te douchen...
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 08 okt 2013 22:21

Iedereen zegt dat ik in aanmerking kom voor een korting op de muziekschool dus ik schrijf me in. Ik vul alle papierwerk in en betaal de inschrijving. Nu ga ik mijn attest afgeven dat ik student ben zeggen ze dat ik eigenlijk niet in aanmerking kom want ik moet student zijn aan een franstalige universiteit. Als je federation Wallonie-Bruxelles heet dan zijn je acties/promoties/subsidies voor alle inwoners van Brussel ongeacht hun scholing. Noem u dan Federation Wallonie-Bruxelles francophone als je aan discriminatie wilt doen. Fpijshdbub propaganda en viyggulbjejgv hypocrieten! Hoevaak dit me niet is overkomen. Weer veel gescheld en ergernis maar niets gaat veranderen en dat is mss het ergste hieraan.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 08 okt 2013 22:40

Lawstudent schreef:Iedereen zegt dat ik in aanmerking kom voor een korting op de muziekschool dus ik schrijf me in. Ik vul alle papierwerk in en betaal de inschrijving. Nu ga ik mijn attest afgeven dat ik student ben zeggen ze dat ik eigenlijk niet in aanmerking kom want ik moet student zijn aan een franstalige universiteit. Als je federation Wallonie-Bruxelles heet dan zijn je acties/promoties/subsidies voor alle inwoners van Brussel ongeacht hun scholing. Noem u dan Federation Wallonie-Bruxelles francophone als je aan discriminatie wilt doen. Fpijshdbub propaganda en viyggulbjejgv hypocrieten! Hoevaak dit me niet is overkomen. Weer veel gescheld en ergernis maar niets gaat veranderen en dat is mss het ergste hieraan.
Fédération Wallonie-Bruxelles = Franse Gemeenschap. En daar valt een Nederlandstalige universiteit in Brussel niet onder. Lijkt me vrij logisch? Iemand die aan de ULB studeert gaat ook geen korting/voordelen krijgen via de Vlaamse Gemeenschap. Dat de naam "Fédération Wallonie-Bruxelles" lullig en enigszins misleidend gekozen is, doet er in dit geval niet toe.

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 09 okt 2013 09:16

Wakker worden met hoofdpijn op een dag dat er heel onaangename dingen op het programma staan. Dat moest er nog eens bijkomen...

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 09 okt 2013 09:19

Ziek. :-?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 09 okt 2013 10:46

Stilicho schreef:
Lawstudent schreef:Iedereen zegt dat ik in aanmerking kom voor een korting op de muziekschool dus ik schrijf me in. Ik vul alle papierwerk in en betaal de inschrijving. Nu ga ik mijn attest afgeven dat ik student ben zeggen ze dat ik eigenlijk niet in aanmerking kom want ik moet student zijn aan een franstalige universiteit. Als je federation Wallonie-Bruxelles heet dan zijn je acties/promoties/subsidies voor alle inwoners van Brussel ongeacht hun scholing. Noem u dan Federation Wallonie-Bruxelles francophone als je aan discriminatie wilt doen. Fpijshdbub propaganda en viyggulbjejgv hypocrieten! Hoevaak dit me niet is overkomen. Weer veel gescheld en ergernis maar niets gaat veranderen en dat is mss het ergste hieraan.
Fédération Wallonie-Bruxelles = Franse Gemeenschap. En daar valt een Nederlandstalige universiteit in Brussel niet onder. Lijkt me vrij logisch? Iemand die aan de ULB studeert gaat ook geen korting/voordelen krijgen via de Vlaamse Gemeenschap. Dat de naam "Fédération Wallonie-Bruxelles" lullig en enigszins misleidend gekozen is, doet er in dit geval niet toe.
Dan hebben we een heel ander mening hierover. Daarbij ken ik genoeg ulb studenten die gewoon naar de vlaamse gemeenschap zijn gegaan toen ze de 15€ cultturwaardebonnen weggaven. Geen ziel die daar om maalde. Daarbij als de vlaamse gemeenschap geen korting doet aan franstaligen is het mijn ogen normaal want ze promoten zich ook niet zo. Als je Bruxelles in je naam hebt dan heb je het over heel Brussel en niet 80% van de bevolking van Brussel. Als federation wallonie-Bruxelles geen nederlandstalige brusselaars wilt meerekenen dan moet ze maar federation francophone heten. Beste oplossing is simpelweg een brusselse gemeenschap oprichten met dezelfde bevoegdheden als de vlaamse en franstalige gemeenschap.

OT: zie hierboven. Mijn ergernis daalt wel dankzij de medeleving van enkele franstaligen die het ook niet snappen waarom de moeder wel een korting krijgt maar de zoon niet gewoon omdat hij op een nederlandstalige universiteit studeert. Er zijn nog ergernissen aan het systeem maar die ga ik wel voor mezelf houden.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 09 okt 2013 18:39

Disco Trut schreef:Ik weet niet of ik nu ik nu heel erg moet lachen of vreselijk huilen met dat debiele stuk in de Flair van deze week?
Ik ben nu stiekem nieuwsgierig naar dat artikel. De kans is groot dat ik zou bijleren over DE lesbische vrouw... Ik zou voor het lachen gaan. Of een mail/brief sturen met eigen antwoorden, maar dat lijkt me tijdverspilling.

OT: kort: De Afghaan.
Lang, omdat het er eens uit moet:
Spoiler! :
4 weken geleden ontmoette ik een Afghaan, Saïd. Hij was onmiddellijk aanhankelijk en beschouwde ons direct als vrienden. Maar ik had hem niet zo graag. Grote teleurstelling dat ik hem de week erop terugzag. Hij kwam heel enthousiast naar mij en ik reageerde ongelooflijk koel. Ik maakte hem duidelijk dat een hand op mijn schouder/rug NOT done is omdat ik dat niet graag heb, het gevolg was dat hij tegen iedereen die ik leerde kennen zei dat ik boos was op hem. De week erop zei hij opnieuw tegen iedereen dat ik boos was op hem en wou hij eens praten. 'hey, I like you, but I don't feel like you like me.' Ik reageerde gemiddeld vriendelijk 'yes, you like me and I accept you. Let's not have difficult conversations, I just want to have fun, don't worry about it.' Maar hij snapte de hint niet echt en ging ervanuit dat we een soort haat-liefde-verhouding hadden.

Vorige week was ik dus nog een beetje duidelijker en heb ik 2u met hem gediscussieerd over homoseksualiteit (iets waarvan hij niet gelooft dat het bestaat, aangezien er in heel Afghanistan niemand homo is...). Uiteindelijk vroeg hij me rechtuit of ik lesbisch was. Ik zei 'ja' en zijn gezichtsuitdrukking was echt pijnlijk. Toen ik vorige vrijdag aan het dansen was met jongens, kwam hij naar mij en beweerde dat ik dus niet lesbisch kon zijn. Bovendien bracht hij de jongen waarmee ik danste ook op de hoogte van mijn geaardheid. Goed, ik was wat aangeschoten, nam het hem niet kwalijk maar gisteren was hij opnieuw heel aanhankelijk en wou hij opnieuw een serieus gesprek. 'hey, I feel like you don't like me and I want you to change my mind about me, there's no reason that you don't like me'. En ik reageerde eerst vriendelijk. Maar 10 minuten later vond hij het nodig om mij te outen tegen mensen die ik nog geen uur kende. En toen ben ik uitgevlogen. 'Said, You like me and I'm very very sorry, but I'll never ever ever ever like you. Our opinions will never match and I just don't like you.' Rond ons stonden mensen vol medelijden naar hem te kijken omdat ik mij zo kwaad maakte. Hij keek ook echt zielig.
Het probleem is dat hij mensen onmiddellijk beschouwt als zijn beste vrienden en onmiddellijk redelijk 'handtastelijk' is. Ik ben redelijk terughoudend op affectievlak, vrienden krijgen pas een knuffel als ik ze al maanden ken en het woord 'vriend' is ook niet iets dat ik zomaar uitdeel. Dus we matchen gewoon niet qua persoonlijkheid. Hij matcht eigenlijk met niemand qua persoonlijkheid, niemand heeft hem echt graag en hij beschouwt iedereen als vrienden. Hij maakt het mij zo moeilijk om vriendelijk te blijven...

En wat nog de grootste frustratie van allemaal is, is dat ik eigenlijk niet zo bekommerd ben om zijn gevoelens. Hetgeen waar ik mij het meest druk over maak, is wat de andere nieuwe kennissen nu van mij denken omdat ze mij zo onbeleefd hebben gezien. Zeker degenen die de context er rond niet kennen en mij gewoon tegen een kerel zagen staan roepen dat ik hem nooit maar dan ook nooit leuk zal vinden.

Ik ben tegen 1 iemand onvriendelijk geweest tot nu toe in Rome, tegen 1 iemand. En die ene kerel denkt dat we een speciale band hebben.

Ik ben blij dat het eruit is.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 09 okt 2013 21:46

Een maagonsteking is niet leuk! en ik heb wel echt honger, maar eten doet pijn en kan enkel in kleine beetjes :-?

Gesloten