&of Startweek: 30/09 - 04/10

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
&of
Lokale groep
Contacteer:

&of Startweek: 30/09 - 04/10

Bericht door &of » 25 sep 2013 13:55

Wij nodigen iedereen van harte uit voor de startweek van &of!
Bij elke activiteit van 30/9 tot 3/10 is een instapmoment of instapactiviteit voorzien.

Afbeelding

30/09> &of Cake-Off!
facebook: http://on.fb.me/1bDodDX
Spoiler! :
Op maandag 30 september 2013 wordt de aftrap gegeven van de startweek van &of. Wij doen dat met een smakelijke activiteit: de cake-off waarbij iedereen een heerlijk zelfgemaakt of zelfgekocht gebak mag meebrengen. Er wordt zelfs een prijs uitgereikt voor de populairste baksels. Als je geen tijd hebt om op voorhand te bakken of te shoppen is dat geen probleem! Op ludieke wijze leren we elkaar met een hapje en een drankje kennen. We hopen jullie talrijk te mogen ontvangen!

Is dit één van de eerste keren dat je naar &of komt, maar wil je liever niet alleen naar &of komen? Dat is geen probleem! Er is een instapmoment voorzien, kom gewoon om 18u30 aan de ballon op het Herbert Hooverplein. Twee mensen van &of wachten je daar op zodat je al wat mensen leert kennen en daarna samen naar de cake-off kan gaan.

Tot maandag!

Waar: Afspraak aan de Ballon op het Hooverplein
Wie : iedereen
Wanneer: 30/09/2013 om 19u30
Duur : 2u30
Prijs: Gratis
Instapmoment: ja, om 18u30 aan de ballon.
30/09> Het Groot Nieuw-Bij-&of-Spel!
Vlak voor &of-café
facebook: http://on.fb.me/18qZyzq
Spoiler! :
Je bent nieuw of iets minder nieuw bij &of? Je houdt wel van een spel? Je hebt zin om een pak nieuwe mensen in een klap te leren kennen? Je wordt graag voor je inzet beloond met een pintje (of een cola)? Dan is het Grote Nieuw-Bij-&of-Spel nu al je favoriete tijdverdrijf voor dinsdag 1 oktober!

Tijdens een ludiek, niet al te intensief stadsspel krijg je uitgebreid de kans met andere nieuwelingen en een paar ervaren rotten kennis te maken. Nadien wordt de overwinning gevierd, de nederlaag doorgeslikt en vooral de nieuwe vriendschap beklonken in het &of-café.

Kleed je in elk geval goed aan, stap in je meest comfortabele schoenen en kom gezellig meedoen. In geval van overdadige regen sturen we je trouwens niet de moesson in, maar wordt een alternatief voorzien.

We hopen jullie en masse te mogen verwelkomen!

Wanneer? Dinsdag 1 oktober om 18u30
Waar? De Ballon op het Hooverplein
Voor wie? Iedereen nieuw of iets minder nieuw bij &of
Prijs? Gratis
Achteraf zakken we, met iedereen die wil, af naar het &of-café: http://on.fb.me/1fBEv0f
01/10> &of-café kroont het nieuwe jaar!
facebook: http://on.fb.me/1fBEv0f
Spoiler! :
Dag mooie, lieve mensen!

We starten het nieuwe academiejaar met een royaal thema waarbij alles in het teken staat van de feestelijke inauguratie van een koning en een koningin. Laat je volkse schoenen thuis en trek je brokaat aan, want deze avond staat aristocratische elegance centraal. Kom ook naar onze rijkelijke avond en vier het begin van het nieuwe &of-jaar met ons mee.

Ons café-team staat vanaf 20u weer helemaal klaar voor jullie in de Rocco! Wij zorgen voor koninklijke versnaperingen, jullie voor de sfeer en het enthousiasme?

Is dit één van de eerste keren dat je naar &of komt, maar wil je liever niet alleen het café binnenstappen? Dat is geen probleem! Om 18u30 aan de ballon op het Hooverplein start het Grote Nieuw-Bij-&of-Spel! Ideaal als je direct veel nieuwe mensen wil leren kennen! Tot dinsdag!

Uw café-verantwoordelijke en het caféteam!

Waar: Café Rocco (Diestesteenweg 24, 3010 Kessel-Lo) - Vlak achter het station van Leuven
Wie: Gemengd
Wanneer: 01/10/2013 vanaf 20.00u
Duur: 5 uur
Prijs: Je consumptie
Instapmoment: Ja, Om 18u30 aan de ballon op het Hooverplein start het Grote Nieuw-Bij-&of-Spel! Ideaal als je direct veel nieuwe mensen wil leren kennen! Meer info: http://on.fb.me/18qZyzq
02/10> Eerste Stapjes
facebook: http://on.fb.me/1eDXSH9
Spoiler! :
Sommigen van ons duiken er meteen in, maar voor de meesten zijn de eerste stapjes in de holebiwereld een beetje zoekend en aarzelend. De ene begint online, een ander komt meteen naar een &of-activiteit en die dappere enkeling vertelt het eerst aan zijn ouders.
Hoe je het ook aanpakt – of nog wil aanpakken – je eerste stapjes in holebiland zijn een belangrijk moment dat je mee vormt tot wie je bent of wie je wil zijn. Daarom nemen we op 2 oktober even de tijd om gezellig te praten, ervaringen te delen en tips uit te wisselen.
Of je nu nog je eerste stapjes moet zeggen, ergens halverwege rondhuppelt of een dansje doet op de plaats van aankomst, jullie zijn allemaal hartelijk welkom voor deze praatactiviteit.

Is dit je eerste activiteit of kom je gewoon liever niet alleen aan? Dan is er voor jou een instapmoment voorzien een uurtje voor de activiteit begint. Twee &Of-onthalers vangen jullie met open armen op om 18u30 aan de Ballon op het Hooverplein.

Uw immer genegen ervaringsdeskundigen, Sten en Siem ___________________________________________________

Waar: aan de Ballon op het Hooverplein
Wie: Iedereen
Wanneer: 02/10/2013 om 19u30
Duur: 2 uur (of iets langer)
Prijs: gratis
Instapmoment: Ja, om 18u30 aan de Ballon Hooverplein
03/10> &of and the City!
facebook: http://on.fb.me/18SGbBf
Spoiler! :
Ben je nieuw in Leuven of kom je al jaren? Wij gaan jullie tijdens dit stadsspel loodsen langs bekende gebouwen of minder gekende steegjes in Leuven centrum aan de hand van verschillende opdrachten. Tijdens het stadsspel kunnen jullie je kennis van de stad en jullie algemene kennis tonen. Ondertussen kunnen jullie elkaar beter leren kennen. Finaal kronen we jullie tot Meester of Jonkvrouw van Leuven.
We hopen alvast jullie in grote getallen te mogen ontmoeten tijdens deze activiteit!

Kom je voor de eerste keer of ken je &of nog niet goed? Dan nodigen we je van harte uit om een uurtje voor de activiteit voor een instapmoment. Dit is om 18u30 aan de Ballon op het Herbert Hooverplein. Tijdens het instapmoment kun je anderen al leren kennen voor de echte activiteit start!

Uw &of and the city gidsen Deborah en Roel

Waar: Ballon op het Herbert Hooverplein (naast de Ladeuze bibliotheek)
Wie: Iedereen
Wanneer: 03/10/2013 vanaf 19u30
Duur: 2 uur
Prijs: Gratis
Instapmoment: Ja, om 18u30 aan de de Ballon aan het Herbert Hooverplein (naast de Ladueze bibliotheek)l
04/10> Inside Out of the Jungle party
facebook: http://on.fb.me/18mU48M
forum: viewtopic.php?f=88&t=29637
Spoiler! :
Afbeelding

&of sluit de startweek af met een spetterende editie van Inside Out op vrijdag 4 oktober!

Op deze editie kom je terecht in de jungle. Om je helemaal in de stemming te brengen geven we iedereen die in een gepaste outfit komt een gratis jungle shooter!
De jungle shooter schenken we aan iedereen met een volledig groene outfit of met een kledijstuk met dierenprint.

We trakteren jullie in de Albatros op de fantastische beats van DJ GUMMY. (Insomnia XL, Key West, Le Mix, Privilege,..)

Verder verwennen we jullie opnieuw met onze cocktail, een lounge en snacks. Achteraf kun je nagenieten met de partypics van onze fuiffotograaf!

Gratis inkom winnen? Volg dan snel deze link: http://a.pgtb.me/4zkwSz

Tot dan, het &of-team!

SHIFTJE DOEN VOOR GRATIS INKOM EN BONNETJES?
mail even naar fuiven@enof.be

PRAKTISCH
Waar? In de Albatros natuurlijk!
Wanneer? Vrijdag 4 oktober 2013!
Doors: 22u30.
Prijs? tot 23u: €2 , daarna €4/€6. (met/zonder çavariapas)
Bereikbaarheid? Wij helpen je graag verder! Stuur gerust een mailtje naar fuiven@enof.be

ÇAVARIAPAS
Wil jij ook een çavariapas om heel het jaar door korting te krijgen op alle Vlaamse holebifuiven en tal van andere activiteiten? Mail dan snel naar secretariaat@enof.be om de jouwe te verzilveren voor maar 5 euro! Je kan ook steeds je çavariapas bestellen op onze fuiven zelf, aan de inkomkassa. Je krijgt dan onmiddellijk korting op de fuif!
Laatst gewijzigd door &of op 26 sep 2013 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Woon / werk / studeer je in (de buurt van) Leuven?
Neem dan gerust eens een kijkje op onze website of onze Facebook-pagina!

Lobbes
New user
New user
Geslacht: Man

Re: &of Startweek: 30/09 - 04/10

Bericht door Lobbes » 25 sep 2013 22:30

Al zeker aanwezig op de cake-off, het café en de fuif ^^
It makes it all so ordinary, just like you and me, to know the greatest heroes, they have to shit and pee

Homba
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Homba » 26 sep 2013 00:08

Ik kom ook wel naar het café!

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 26 sep 2013 11:51

Homba schreef:Ik kom ook wel naar het café!
²
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Blue_eyes24
New user
New user

Bericht door Blue_eyes24 » 26 sep 2013 20:23

Ik zal er alvast zijn op de Cake-Off en het stadsspel van donderdag!! :woot:

kwiekske
New user
New user

Bericht door kwiekske » 28 sep 2013 17:16

ik wou graag eens komen, maar het is allemaal nogal laat om met een goed excuus te komen voor mijn ouders :(
It's hard enough being myself, so why would I try to be someone I'm not for your happiness?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 28 sep 2013 18:53

Zal naar alle waarschijnlijkheid ook aanwezig zijn op het nieuw-bij-&of-spel, samen met Homba :)

Blue_eyes24
New user
New user

Bericht door Blue_eyes24 » 29 sep 2013 11:24

kwiekske schreef:ik wou graag eens komen, maar het is allemaal nogal laat om met een goed excuus te komen voor mijn ouders :(
Op 9 oktober gaat &of bowlen. Misschien is er daar nog wel genoeg tijd voor een goed excuus te zoeken?
Info via: https://www.facebook.com/events/1697681 ... r=upcoming

of tekst:

Tijdens de startweek hebben we genoten van lekkere cake, door geweldige (stads)spelen Leuven leren kennen en onze beentjes gestrekt tijdens de Inside-Out fuif. De week nadien gaan we een totale andere weg op!
We gaan namelijk van onze meest sportieve kant laten zien en bowlen! Ben jij het meisje die geweldig goed is in het gooien van een spare of de jongen die nog beter doet en voor de strike gaat? We zien het graag gebeuren!

Dus beste &offers, laat van jullie sportiefste kant zien en vergezel ons op een fijn avondje bowlen.

Om een idee te hebben van hoeveel banen we moeten reserveren, zou het fijn zijn indien jullie je hier op ‘aanwezig’ kunnen zetten of even bevestigen door een bericht te sturen naar de &of-pagina op Facebook met vermelding van je aanwezigheid op dit evenement!

Tot dan!
Het activiteitenteam

Waar: 19:30 aan de ballon op het Hooverplein (Leuven)
Duurtijd: we reserveren de banen voor 2 uur, zodat we tijd genoeg hebben!
Wie: gemengd
Wanneer: 9 oktober 2013
Prijs: 3,20 euro per spel en de consumpties
Instapmoment: Ja, om 18:30 aan de ballon op het Hooverplein (Leuven)

Femmie
Regular user
Regular user

Bericht door Femmie » 29 sep 2013 13:04

Jeej bowlen :D ik heb mij alvast op aanwezig gezet :woot:
I'm able to close my eyes, yet my heart's not that blind

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 29 sep 2013 13:52

Bowlen! Als de startweekactiviteiten meevallen kom ik zeker ook :)

&of
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door &of » 01 okt 2013 00:37

Wegens omstandigheden hebben we de bowling van 9 oktober vervangen door een pool/darts/tafelvoetbal/café/..-avond: viewtopic.php?f=41&t=29708

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 01 okt 2013 06:57

BiNDing schreef:Zal naar alle waarschijnlijkheid ook aanwezig zijn op het nieuw-bij-&of-spel, samen met Homba :)
Bij deze bevestig ik dit.

liekex3
New user
New user

Bericht door liekex3 » 01 okt 2013 23:46

Ik kom donderdag voor de aller eerste keer naar een &of activiteit!
Helemaal alleen wat het dus super spannend maakt!! :)

Ik kom een uurtje vroeger om toch al iemand te kennen, maar hoe herken ik de mensen van het onthaal? :D

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 02 okt 2013 00:57

liekex3 schreef:Ik kom donderdag voor de aller eerste keer naar een &of activiteit!
Helemaal alleen wat het dus super spannend maakt!! :)

Ik kom een uurtje vroeger om toch al iemand te kennen, maar hoe herken ik de mensen van het onthaal? :D
Ze zullen wel iets herkenbaars van &of bij- of aanhebben.

OT: De nieuw-bij-&of activiteit was geweldig! Super begeleiders en enorm leuke mensen. Ik kom zeker meer naar activiteiten en &of-café!
Laatst gewijzigd door BiNDing op 02 okt 2013 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Femmie
Regular user
Regular user

Bericht door Femmie » 02 okt 2013 09:58

Ik ga donderdag voor de tweede keer!
Het was inderdaad een dikke meevaller, die nieuw-bij-&of-activiteit en het café erna was eens zo leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen :D
I'm able to close my eyes, yet my heart's not that blind

&of
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door &of » 03 okt 2013 00:31

Bedankt voor jullie lieve woorden. Het is fijn om zoveel leuke nieuwe mensen op onze activiteiten te zien. Hou zeker onze kalender op Facebook of de website in de gaten en we hopen jullie snel terug te zien op één van de volgende activiteiten.

&of
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door &of » 06 okt 2013 17:05

De statieportretten van '&of-café kroont het nieuwe jaar!' staan online.

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 317&type=1

Gesloten