Hoe en waar de liefde tegengekomen?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Hoe en waar de liefde tegengekomen?

Bericht door Aap in een Potje » 29 sep 2013 12:30

Mijn huidig lief heb ik leren kennen via gemeenschappelijke ex/gemeenschappelijke beste vriendin. ingewikkeld verhaal maar het komt erop neer dat ik laatst bij mijn beste vriendin ben gaan slapen en we zijn samen naar hier gekomen, bij L. (mijn lief dus) en ik en L zijn beginnen praten en die vroeg ongeveer 2 weken later of ik niet mee wou naar het vuurwerk in Aarschot. En dan ging ik bij haar blijven slapen. Zo gezegd zo gedaan.. En ik ben blijven plakken. 1 dag werd 4 dagen. De beste vriendin in kwestie was niet zo blij, vooral door de schrik dat we haar allebei gaan laten vallen. Maar we sturen haar regelmatig een sms met de vraag of ze niet wil afkomen, en ook geef ik soms dagen met mijn lief op om haar iets met H te laten doen, zodat die zich niet buitengesloten voelt en ook niet steeds bij een koppel zit. En die vindt het nu al minder erg en de vriendschap is terug hersteld. Bij deze was dit het verhaal :p
We zijn zo kinda van vijandigheid - vriendschap - liefde gegaan :D
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Gesloten