Hoe en waar de liefde tegengekomen?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Fox is not my name
New user
New user
Geslacht: Man

Hoe en waar de liefde tegengekomen?

Bericht door Fox is not my name » 22 sep 2013 16:19

Hey ik vroeg me af waar en op welke manier jullie je huidige of vorige partner in een relatie hebben ontmoet en hoe verliep die relatie?

Ik heb nog geen relatie met een jongen achter de rug maar ben wel een keer verliefd geworden op iemand die ik via een chatwebsite had leren kennen. Uiteindelijk was het op niets uitgedraaid, maar was ik wel op hem verliefd geworden.. Nu vraag ik me af of de manier waarop je iemand leert kennen invloed heeft op de mogelijkheid van een goede relatie? Iemand die je op een gay chatsite of feestje tegenkomt is misschien vooral in seks geïnteresseerd terwijl iemand die het op een andere manier probeert misschien meer naar iets duurzaam op zoek is? Wat zijn jullie ervaringen?
What does the Fox say?

Asiangel
Regular user
Regular user

Re: Hoe en waar de liefde tegengekomen?

Bericht door Asiangel » 22 sep 2013 17:05

Ik heb mijn laatste relatiepartner via een chatsite ontmoet. Na enkel maanden zijn we beginnen afspreken met elkaar. En op een avond kwam hij naar mijn thuis toe voor wat bijlessen muziek te geven. Na de sessie heeft hij me op de lippen gekust. En een week later heeft hij iemand anders ontmoet en heeft hij daar een anonieme relatie mee. Hier sta ik dan weer helemaal alleen :emo: . Maar ik heb wel van het weekje relatie genoten.

Uit ervaring denk ik, dat het beste manier is voor een relatie aan te gaan via samen af te spreken. Op de netwerk kan er gemakkelijk comflicten en misverstanden veroorzaken.

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 22 sep 2013 20:40

Asiangel schreef:Ik heb mijn laatste relatiepartner via een chatsite ontmoet. Na enkel maanden zijn we beginnen afspreken met elkaar. En op een avond kwam hij naar mijn thuis toe voor wat bijlessen muziek te geven. Na de sessie heeft hij me op de lippen gekust. En een week later heeft hij iemand anders ontmoet en heeft hij daar een anonieme relatie mee. Hier sta ik dan weer helemaal alleen :emo: . Maar ik heb wel van het weekje relatie genoten.

Uit ervaring denk ik, dat het beste manier is voor een relatie aan te gaan via samen af te spreken. Op de netwerk kan er gemakkelijk comflicten en misverstanden veroorzaken.
jep ik had ook last van misverstanden omdat je vaak enkel via internet en sms communiceert! erg frustrerend als je merkt dat je zelf verkeerd begrepen wordt bijvoorbeeld
What does the Fox say?

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 22 sep 2013 21:31

Asiangel schreef:En een week later heeft hij iemand anders ontmoet en heeft hij daar een anonieme relatie mee. Hier sta ik dan weer helemaal alleen :emo: . Maar ik heb wel van het weekje relatie genoten.
Als je dat een relatie noemt, scheelt er iets aan je definitie van relaties en is het niet verwonderlijk dat je op een dergelijk topic uitkomt zoals je recent hebt gemaakt.

De twee liefdes (=/= relaties) die ik heb gehad waren telkens mijn best vrienden voor een lange periode.

Asiangel
Regular user
Regular user

Bericht door Asiangel » 22 sep 2013 22:01

Daluicis schreef:
Asiangel schreef:En een week later heeft hij iemand anders ontmoet en heeft hij daar een anonieme relatie mee. Hier sta ik dan weer helemaal alleen :emo: . Maar ik heb wel van het weekje relatie genoten.
Als je dat een relatie noemt, scheelt er iets aan je definitie van relaties en is het niet verwonderlijk dat je op een dergelijk topic uitkomt zoals je recent hebt gemaakt.

De twee liefdes (=/= relaties) die ik heb gehad waren telkens mijn best vrienden voor een lange periode.
@ Fox is not my name: inderdaad, heel irritant. :lol:

@ Daluicis: :wtf: Iedereen heeft zijn/haar manier van interpretatie over relaties! Dus wie ben jij om te beoordelen/vertellen dat er iets mis is met mijn definitie van relaties?! Niet alle korte affaires noem ik een relatie! Dit heeft dus niets met mijn recente topic te maken.

Mephistoteles
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mephistoteles » 22 sep 2013 22:24

In mijn bed.
Feare no more the heate o' th' Sun,
Nor the furious Winters rages,
Thou thy worldly task hast don,
Home art gon, and tane thy wages.
Golden Lads, and Girles all must,
As Chimney-Sweepers come to dust.

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 23 sep 2013 18:13

Mephistoteles schreef:In mijn bed.
In uw bed leren kennen na een dronken nacht? :p

"Hey, wie is deze leuke jongen naast mij?"

En daar relatie mee opgebouwd of enkel seksrelatie?
What does the Fox say?

Findu
New user
New user

Bericht door Findu » 23 sep 2013 19:24

Die hebben elkaar in't ziekenhuis leren kennen. Toen Mephke in't ziekenhuis lag. A-Force was zijn hete nurse. ^^
You only need one man to love you. But him to love you free like a wildfire, crazy like the moon, always like tomorrow, sudden like an inhale and overcoming like the tides. Only one man and all of this.
― C. JoyBell C.

Mephistoteles
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mephistoteles » 23 sep 2013 21:09

Voila :p

Asiangel
Regular user
Regular user

Bericht door Asiangel » 23 sep 2013 21:28

Findu schreef:Die hebben elkaar in't ziekenhuis leren kennen. Toen Mephke in't ziekenhuis lag. A-Force was zijn hete nurse. ^^
Een hete nurse kom bij mij ook wel van pas xD

Mephistoteles
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mephistoteles » 23 sep 2013 21:31

Asiangel schreef:
Findu schreef:Die hebben elkaar in't ziekenhuis leren kennen. Toen Mephke in't ziekenhuis lag. A-Force was zijn hete nurse. ^^
Een hete nurse kom bij mij ook wel van pas xD
Ja hier! Ja! Ike!

Lovelife
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Lovelife » 24 sep 2013 16:09

1x op school, nooit tot iets geworden ...
Laatst gewijzigd door Lovelife op 03 nov 2013 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 24 sep 2013 16:28

Op dit forum (dat ik dus ook voor eeuwig dankbaar zal zijn).
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

liekex3
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door liekex3 » 24 sep 2013 19:20

1 keer via een vriendin die toevallig ook hier opt forum zat. Bleek dat meisje ook bij mij op school te zitten. Dat wisten we pas toen we elkaar leerden kennen. Uiteindelijk toch 2 jaar en iets mee samen geweest.

1 keer met iemand via een voze datingsite waar ik lang geleden een bericht op gepost had en plots antwoord kreeg. Is op niets uitgedraaid, en nu jaren later zitten we samen op kot :p

Dan een meisje die bij me in de klas zat, en toen we beiden van het middelbaar af waren zijn we een koppel geworden. heeft ook anderhalf jaar ofzo geduurd.

Voor het moment niemand meer :D
Ja verschillende kleine crushes, maar nooit iets geworden :D

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 25 sep 2013 09:16

Datingsites en holebifuiven zijn misschien niet de beste plaats om iemand te leren kennen voor een duurzame relatie, maar het kan natuurlijk. Mensen die je op een andere manier tegenkomt zijn ook niet altijd op zoek naar een duurzame relatie, uiteraard.

Ik heb mijn lief leren kennen in het plaatselijke jeugdhuis, en ik besef dat ik heel veel geluk heb gehad. Het is niet altijd simpel om iemand te leren kennen als holebi, het staat nu eenmaal niet op hun voorhoofd getatoeëerd :P
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 25 sep 2013 12:59

BiNDing schreef:Op dit forum (dat ik dus ook voor eeuwig dankbaar zal zijn).
Amai mooi!

Gewoon elkaar hier aangesproken of via een activiteit leren kennen? ^^
What does the Fox say?

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 25 sep 2013 13:02

Kingdom schreef:
Ik heb mijn lief leren kennen in het plaatselijke jeugdhuis, en ik besef dat ik heel veel geluk heb gehad. Het is niet altijd simpel om iemand te leren kennen als holebi, het staat nu eenmaal niet op hun voorhoofd getatoeëerd :P
jep dat ondervind ik nu, dat ik in mijn dagelijkste leven niet veel homo's/bi's tegenkom of ze niet herken! Erg vrouwelijke homo's herken je makkelijker maar daar voel ik me ook minder tot aangetrokken. Daarom is naar een holebifuif gaan misschien toch niet zo'n slecht idee.
What does the Fox say?

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 25 sep 2013 13:08

op een gewone fuif zoals spunk kan je effectief wel iemand leuks tegenkomen als je geluk hebt. (op bvb la demence ga je wrs minder geluk hebben)
what kind of man loves like this?

Dan91
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dan91 » 25 sep 2013 14:13

Kingdom schreef:Ik heb mijn lief leren kennen in het plaatselijke jeugdhuis, en ik besef dat ik heel veel geluk heb gehad. Het is niet altijd simpel om iemand te leren kennen als holebi, het staat nu eenmaal niet op hun voorhoofd getatoeëerd :P
Mooi dit....

Wat mij betreft, mijn eerste vriendje en ik hebben elkaar online leren kennen (via een niet holebi-forum dan nog) en we hebben toch wel 'n paar maanden iets gehad. Maar uiteindelijk is dat op niets uitgedraaid...

Ik denk dat dit forum 'n goeie manier is om toch contacten te leggen, en verder de verenigingen waar je terecht kunt... Op een fuif ofzo kan je natuurlijk ook iemand leuk leren kennen, en in mijn ogen moet je gewoon de kansen die je krijgt aangrijpen om iemand te leren kennen.
Don't you cry for the lost
Smile for the living

Findu
New user
New user

Bericht door Findu » 25 sep 2013 19:18

Kingdom schreef: Ik heb mijn lief leren kennen in het plaatselijke jeugdhuis, en ik besef dat ik heel veel geluk heb gehad. Het is niet altijd simpel om iemand te leren kennen als holebi, het staat nu eenmaal niet op hun voorhoofd getatoeëerd :P
Je weet dat ik ook grote fan ben van jouw verhaal. ;)
You only need one man to love you. But him to love you free like a wildfire, crazy like the moon, always like tomorrow, sudden like an inhale and overcoming like the tides. Only one man and all of this.
― C. JoyBell C.

Gesloten