14, homo of bi?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
jongen14

14, homo of bi?

Bericht door jongen14 » 19 sep 2013 15:16

Hallo
Ik ben een jongen van 14 en ik denk dat ik homo ben, of bi... ik weet het niet.
In de grote vakantie heb ik een jongen leren kennen, we waren eerst beste vrienden, maar daarna had ik echt een goed gevoel bij hem!
We hebben 1 date gehad en da was de beste van mijn leven! We hebben gezoend, geknuffeld,...
En toen hij het uitmaakte was ik er echt kapot van!! Maar het probleem is dat ik hem maar niet uit mijn hoofd krijg! daarom zou ik iemand anders willen leren kennen om hem 'te vergeten' wat niet simpel is omdat we elkaar elke dag op school zien.
Dus vroeg ik me af of er iemand is rond mijn leeftijd die in de buurt van Zaventem woont die me beter wil leren kennen?

Of weet er iemand waar ik iemand kan leren kennen?

Groetjes!

bieke007
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Re: 14, homo of bi?

Bericht door bieke007 » 19 sep 2013 18:51

Hey,

Welkom op het forum!

Of homo, hetero of bi bent dat weet ik natuurlijk niet! Laat op je afkomen wat komt en dan zie je wel!

Hier op het forum kan je in elk geval wat mensen van jouw leeftijd leren kennen. Neem deel aan een gesprek of stuur eens een pb'tje!
every new beginning comes from some other beginning's end

cerclezot
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door cerclezot » 19 sep 2013 19:46

:welkom:

Of je homo of bi bent zal je zelf moeten ontdekken, maar aangezien je 14 bent heb je nog genoeg tijd omdat te ontdekken. Ikzelf was pas 24 als het voor mij helemaal duidelijk werd dat ik bi was. Veel succes met je zoektocht en indien je nood hebt aan een gesprek mag je altijd een PM sturen.

robin
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door robin » 22 sep 2013 08:40

hey

Ik was jouw leeftijd toen ik on dekte dak homo was. Het is moeilijk en je moet niet alles op kroppen en verbergen.Je moet er voor uiten anders krijg je een leeg gevoel van binnen

en met je tweede probleem kan ik u ook niet help. Want met dat probleem lig ik ook in de knosel :hmm: . Maar ik wens ieder geval veel succes :cheerleader: :cheerleader:

Gesloten