nieuw op het forum

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: nieuw op het forum

Bericht door Springbal » 03 okt 2013 23:36

Sociologie, hoewel ik op het examen geen uitblinker was, genoot ik van dat vak.
Spoiler! :
Sociologie :loe: [/sociologie]
Oh euh welkom erbij trouwens :D
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 05 okt 2013 21:14

Hey; welkom!! Jouw intro is echt geweldig :D
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Fox is not my name
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Fox is not my name » 06 okt 2013 21:57

Hey leuk, ik heb ook sociologie gestudeerd in Antwerpen en woon ook in de buurt van Antwerpen ;)

Veel plezier op het forum! Zelf ben ik hier ook relatief nieuw en vind het al gezellig hier ;)
What does the Fox say?

SofieH
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door SofieH » 11 okt 2013 17:59

Amélie schreef:Hey forum'ers,

Ik ben Amélie. Ik volg dit forum al een tijdje als niet-lid (gewoon een beetje meelezen). Maar het lijkt me hier wel leuk, dus heb ik me aangemeld.

Even wat over mezelf: ik ben 25, net afgestudeerd als sociologe/psychologe en woon in de buurt van Antwerpen.
Ik hou van: stadsuitzichten als het donker is, aperitieven (de huidige favoriet is gin-tonic), survivalsport, koken (soms is het zelfs lekker :wink: ),... Veel dingen eigenlijk. Ik zit ook boordevol interessante en minder interessante weetjes waarvan ik nooit weet waar ik ze vandaan heb gehaald.

Verder vind ik het eigenlijk heel moeilijk om mezelf zo in een paar zinnen te omschrijven, dus houd ik het maar bij dit. :)

groetjes!

Hey Amelie :)

ik ben pas van gisteren lid, maar ik kan hier uren opzitten om alles mee te volgen :) ook omdat ik momenteel werkloos ben .. maar ik wil vooral nieuwe mensen leren kennen :) zelf ben ik van Turnhout, dat ligt in de provincie Antwerpen :)

Gesloten