[babbeltopic] Spannend Praat & Amuse Moment (not only spam)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
vorvzie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: [babbeltopic] Spannend Praat & Amuse Moment (not only sp

Bericht door vorvzie » 22 okt 2013 23:07

Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

A-FORCE
Regular user
Regular user

Bericht door A-FORCE » 22 okt 2013 23:40

Dan91 schreef:en AF blijft de betere flirter :ibi: 't is de opperslet voor iets hé

A-FORCE
Regular user
Regular user

Bericht door A-FORCE » 22 okt 2013 23:43

Beste Landbewoners,
Het avondjournaal van 23 u 43

Hierbij de boodschap dat het niet verstandig is aan een veterverslaving zoals BadWolf te beginnen (of andere verslavingen waarover we wijselijk zullen zwijgen maar die hij jammer genoeg ook heeft). Ook waarschuw ik u voor Dan91 - blijf zo veel mogelijk uit zijn buurt - hij heeft jammer genoeg al een besmetting.
Mephistoteles heeft een sterke omgang met BadWolf, wat dan weer voor nadelen bezorgt met sociale contacten te leggen me de Heer M.
Yaya, staat op het punt besmet te geraken.

Met dank voor uw aandacht,
Een goede nacht.
Dan91 schreef:en AF blijft de betere flirter :ibi: 't is de opperslet voor iets hé

BadWolf
New user
New user

Bericht door BadWolf » 22 okt 2013 23:46

A-FORCE schreef:Beste Landbewoners,

Hierbij de boodschap dat het niet verstandig is aan een veterverslaving zoals BadWolf te beginnen (of andere verslavingen waarover we wijselijk zullen zwijgen maar die hij jammer genoeg ook heeft). Ook waarschuw ik u voor Dan91 - blijf zo veel mogelijk uit zijn buurt - hij heeft jammer genoeg al een besmetting.
Mephistoteles heeft een sterke omgang met BadWolf, wat dan weer voor nadelen bezorgt met sociale contacten te leggen me de Heer M.

Een goede nacht.
Oh you :roflmao:
Ja, ik heb een veter opgegeten.
ja, dat was dom.
Nee, ik heb geen andere verslavingen. In vergelijking met jou hé? :p
Nee, ik ben niet verslaafd aan veters :p

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 23 okt 2013 08:58

Een goede nacht.
maar anders zijn we heus geen wandelende cliché's hoor :ibi:
what kind of man loves like this?

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 23 okt 2013 09:23

Uiteraard niet.

En een besmettelijke verslaving, het is eens iets anders. Zelfs voor mensen die niks van chemie kennen.
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Dan91
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dan91 » 23 okt 2013 11:05

Een goede nacht.
Een besmetting van de veterverslaving? Waar heb ik die opgelopen :roll:

Zeg, AFie... Waar blijft uw signature :ibi:

yaya :lovesigh:
Laatst gewijzigd door Dan91 op 23 okt 2013 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't you cry for the lost
Smile for the living

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 23 okt 2013 14:59

:bounce:

Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 23 okt 2013 15:44

BadWolf schreef:

Een goede nacht.
Oh you :roflmao:
Ja, ik heb een veter opgegeten.
ja, dat was dom.
Nee, ik heb geen andere verslavingen. In vergelijking met jou hé? :p
Nee, ik ben niet verslaafd aan veters :p
Mind-blown of min-fuck of hoe heten die dingen nu?
Kingdom schreef::bounce:

U bent mijn held van de dag

Hallo trouwens, indien iemand goesting heeft om wat over cardio te neuzelen ik heb nog een kleine dertigtal pagina's te verzetten vandaag, feel free to join in
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 23 okt 2013 15:50

Springbal schreef:U bent mijn held van de dag
Ah, toch nog iemand die mijn kwaliteiten opmerkt 8)

yaya
Regular user
Regular user

Bericht door yaya » 23 okt 2013 16:08

Dan91 schreef:
yaya :lovesigh:

Dan :lovesigh:
Heb mij lief, met heel mijn wezen
Al mijn pijn doe jij genezen - Musical Lelies
Dan91 schreef:Zo verliefd :lovesigh: op de meest knappe, liefste en schattigste jongen die ik ken :love:

Mephistoteles
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mephistoteles » 23 okt 2013 16:23

A-FORCE schreef: Mephistoteles heeft een sterke omgang met BadWolf, wat dan weer voor nadelen bezorgt met sociale contacten te leggen me de Heer M.
Schoon verwoord. :mrgreen:

En Dan, geen idee hoe jij veterverslavingen zou oplopen... Je zit allersinds niet in de scouts zoals Wolfje.

En wolfje :lovesigh: sorry dat ik gisteren zo deed.
Feare no more the heate o' th' Sun,
Nor the furious Winters rages,
Thou thy worldly task hast don,
Home art gon, and tane thy wages.
Golden Lads, and Girles all must,
As Chimney-Sweepers come to dust.

BadWolf
New user
New user

Bericht door BadWolf » 23 okt 2013 16:28

Een goede nacht.
Niet iedereen moet dat weten, A-F.
Maar ik raad dat inderdaad niet aan. 't Verteerd ook niet.
Mephistoteles schreef:
En wolfje :lovesigh: sorry dat ik gisteren zo deed.
Meph :lovesigh: gaat 't wat beter met je. Ik begrijp jou wel :hugs:

BadWolf
New user
New user

Bericht door BadWolf » 23 okt 2013 16:42

Trouwens, wat vinden jullie van dat hele Sinterklaasgedoe? Ik zet hier even mijn facebookstatus, waar een blik wordt geworpen in de geschiedenis en ook een gewaagde commentaar (als ik mag stoefen).
Spoiler! :
Beste Nederlanders, beste VN, beste iedereen die zich over deze hele relevante maar uiterst idioot gevoerde discussie uitspreekt.
Schaf alstublieft de dikke rode lippen, het kroeshaar, de 'morenkleren', het surinaams accent en de afgrijselijke bruine 'blackface' af. Dat was vijftig jaar geleden al outdated en altijd al racistisch. Tradities zijn niet vrij van de tijdsgeest en wie dat beweert heeft nog niet veel over tradities of tijdsgeesten gelezen.
Zwarte Piet als moorse/surinaamse/afrikaanse knecht is een 19e-eeuws concept. Wat mij verteld is en wat na minimaal opzoekwerk (waar journalisten of opiniemakers blijkbaar geen tijd voor hadden) naar boven komt:
Eeuwenlang was hij op verschillende plaatsen de Krampus of een kleine pekzwarte duivel en nog vroeger nog: Huginn en Muninn, de twee raven van Grijsbaard, oftewel Odin in zijn reizigersgedaante. Van Odin gesproken: vooraleer de vroege Christenen voor PR-redenen het zoveelste heidense feest overnamen en een random Oost-Romeinse bischop in zijn plaats plantten, was het Odin die op Sleipnir over de daken raasde, niet om cadeautjes uit te delen maar om slechte mensen met zijn wandelstok op het rechte pad te meppen. Een of andere racistische Nederlandse onderwijzer heeft er honderdvijftig jaar geleden een degoutant kolonialistisch paar van gemaakt.
Ik stel voor dat we het oude en het nieuwe combineren (en het iets-minder-oude vergeten). Speel- en snoepgoed wordt vanaf nu bij ons thuis afgeleverd door een onheilspellende éénogige heidense god op een achtbenig paard en zijn buddy: een door schoorsteenroet zwartgeblakerde gehoornde berggeest met een zak en een knuppel.
That'll teach them kids to be naughty.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 23 okt 2013 17:10

06 jun 2011 20:24:
Perdrix schreef:Vandaag eerste (en dus ook voorlopig laatste).
Tegen een vriend die zich een maand geleden ook geout heeft. Hij vroeg mij vorige week tijdens zo'n spaghetti of frieten, stylo of pen.. spelletje, jongens of meisjes. Ik had niet geantwoord want we zaten in de les wiskunde en dat leek mij wel riskant dusja.
Vandaag gaf ik hem in het eerste lesuur een briefje: Meisjes.. ik was je nog een antwoord schuldig :wink:
waarop eerst geen reactie kwam, logisch want er liepen constant mensjes rond ons.. Tot hij zei, je moet me nog etwa verduidelijken, hoor!
Middagpauze:
Hij: Op welk vlak?
Ik: Op welk vlak denk je?
Hij: Ewel, ik weet het niet, dat is het probleem..
Ik: Projecteer jij op mij..
Hij (frank valt): Serieus?
Ik: Ja.
Hij: Serieus?
Ik: ja.
Ik: ja.
Ik: PFFFRT, dat ga ik toch niet zeggen voor te lachen.
Hij: ok...Dat verklaart wel veel (doelend op de hints die ik hem had gegeven).
even later:
Hij: Maar alleen.. of alletwee (lesbo of bi)?
Ik: Dat doet er niet toe..
even later:
Hij: Naam? (van iemand die ik knap vind, want ik had hem ook zitten uithoren)
Ik: *denk* Dan komt iemand ons onderonsje verstoren.
Voor het laatste lesuur:
Hij: En hoe heb je het ontdekt?
Ik: Oogcontact..
Hij: gewoon oogcontact?
Ik: Njaa.. Kga het met jouw woorden zeggen: je weet dat gewoon :love:
lang lang heel lang geleden...

ik vraag me nu wel af wat die 'naam' precies was... :hmm:

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 23 okt 2013 19:18

BadWolf schreef:Trouwens, wat vinden jullie van dat hele Sinterklaasgedoe? Ik zet hier even mijn facebookstatus, waar een blik wordt geworpen in de geschiedenis en ook een gewaagde commentaar (als ik mag stoefen).
Spoiler! :
Beste Nederlanders, beste VN, beste iedereen die zich over deze hele relevante maar uiterst idioot gevoerde discussie uitspreekt.
Schaf alstublieft de dikke rode lippen, het kroeshaar, de 'morenkleren', het surinaams accent en de afgrijselijke bruine 'blackface' af. Dat was vijftig jaar geleden al outdated en altijd al racistisch. Tradities zijn niet vrij van de tijdsgeest en wie dat beweert heeft nog niet veel over tradities of tijdsgeesten gelezen.
Zwarte Piet als moorse/surinaamse/afrikaanse knecht is een 19e-eeuws concept. Wat mij verteld is en wat na minimaal opzoekwerk (waar journalisten of opiniemakers blijkbaar geen tijd voor hadden) naar boven komt:
Eeuwenlang was hij op verschillende plaatsen de Krampus of een kleine pekzwarte duivel en nog vroeger nog: Huginn en Muninn, de twee raven van Grijsbaard, oftewel Odin in zijn reizigersgedaante. Van Odin gesproken: vooraleer de vroege Christenen voor PR-redenen het zoveelste heidense feest overnamen en een random Oost-Romeinse bischop in zijn plaats plantten, was het Odin die op Sleipnir over de daken raasde, niet om cadeautjes uit te delen maar om slechte mensen met zijn wandelstok op het rechte pad te meppen. Een of andere racistische Nederlandse onderwijzer heeft er honderdvijftig jaar geleden een degoutant kolonialistisch paar van gemaakt.
Ik stel voor dat we het oude en het nieuwe combineren (en het iets-minder-oude vergeten). Speel- en snoepgoed wordt vanaf nu bij ons thuis afgeleverd door een onheilspellende éénogige heidense god op een achtbenig paard en zijn buddy: een door schoorsteenroet zwartgeblakerde gehoornde berggeest met een zak en een knuppel.
That'll teach them kids to be naughty.
Wel dat dat hele gedoe bij de haren getrokken is en mijns inziens de enige die eigenlijk racistisch zijn diegenen die een donker gekleurde medemens meteen als "Afrikaan" en als slaaf beschouwen. Man man, me gisterenavond verlaagd tot een hevige facebookdiscussie, met een radicale Roze Actiefronter die in 1968 is blijven hangen met een boel "principes". Magoed, eerlijk. Volgens mij was er in mijn vroegere school niemand die
primo: dacht dat Zwarte Piet uit Afrika kwam omdat ie zwart was (de schouw, dààr wordt je zo donker van)
secundo: associeerde een donkerder gekleurde medemens met slavernij (allez, wij hadden tot in de derde kleuterklas geen Afrikaantjes bij ons)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

lifeline
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door lifeline » 25 okt 2013 18:54

Al 2 dagen niets gezegd hier :o

:spamcan: toch eens :p
He that composes himself is wiser than he that composes a book ~ Benjamin Franklin

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 okt 2013 19:49

ik denk dat we het topic moeten gaan reanimeren.

A-FORCE
Regular user
Regular user

Bericht door A-FORCE » 25 okt 2013 19:53

*Haalt zijn cursus topics reanimeren boven...*

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 25 okt 2013 19:57

zijn er hier knappe single mannen die mond op mond willen geven? !°
what kind of man loves like this?

Gesloten