Hoe verleid ik mijn professor?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
chillah
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door chillah » 01 sep 2013 09:18

Beste allen,
In mijn eerste en tweede jaar had ik duidelijk nogal een "metroseksuele" prof, waarvan iedereen wist dat hij homo was. Nu: we fitnessen toevallig in dezelfde fitness en hij komt altijd met mij een praatje maken, ik ben eigenlijk zeker dat hij ook weet/ziet dat ik op mannen val. Nu: ik weet dat hij niemand heeft en ergens doet hij tijdens die gesprekjes in de fitness altijd wel een beetje flirterig, al is het wel heel subtiel. Ik heb hem zelf al eens op Grindr gespot! Dus ik weet zeker dat een one-night-stand met hem zeker tot de mogelijkheden behoort... maar... hoe pak ik dat aan? Hoe maak ik hem subtiel duidelijk dat ik met hem wel eens in de koffer wil duiken? Het blijft immers een professor, maar ik ben er bijna zeker van dat hij ook wil...

Iemand tips?

P.S.: Ik wil echt geen relatie, daarvoor is het leeftijdsverschil wat te groot (ik vermoed dat hij 37 is en ik ben er 22) maar het idee van seks met een professor maakt mij compleet wild :-).

Kat
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Hoe verleid ik mijn professor?

Bericht door Kat » 01 sep 2013 11:10

Al nagedacht over de gevolgen?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 01 sep 2013 11:16

Belangenvermenging zou jullie academische carrière wel 'ns in de weg kunnen staan.
Zo'n relaties (of een one-night-stand onder relatie valt, weet ik niet)-zijnde student-professor- worden vaak verboden door de academische instellingen omdat de objectieve beoordeling niet meer gegarandeerd kan worden, dacht ik.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 01 sep 2013 11:28

Kat schreef:Al nagedacht over de gevolgen?
8-)
Oh come now, voor een keertje? Overigens dat soort belangenvermenging betekent veelal dat je gequoteerd moet worden door een andere prof. En hij zei ook 'had' ik een metroseksuele prof. Dus dan is er nu zeker geen bezwaar meer.

Ik vind het alleszins een amusant topic, en vind dat je ervoor moet gaan. Ik denk dat je er geen specifieke 'prof-verleidingstechnieken' zijn hoor. Just do your thing :)
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 01 sep 2013 11:35

Liro schreef:... En hij zei ook 'had' ik een metroseksuele prof...
My bad.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Krisman
Regular user
Regular user

Bericht door Krisman » 01 sep 2013 13:38

Ik zou gewoon tijdens de fitness-babbel zeggen : oja, ik zag je op Grindr, leuk dat je daar ook zit. Al veel contacten gehad daar?

En dan ben je weg denk iken zie je wel wat er van komt.

En idd: 1 keer en in verleden tijd : gaan ervoor zou ik zeggen.

chillah
New user
New user

Bericht door chillah » 01 sep 2013 15:30

Mensen die schrik hebben voor de gevolgen: ik heb hem normaal gezien niet meer, tenzij voor een onbelangrijk keuzevak dat ik toch niet ga kiezen. En dan nog, et alors? Het is aan hem om te bepalen of het zijn professionele bezigheden in de wegstaat, ik heb er ik elk geval geen bezwaar mee. Op het examen ben ik een student die beoordeeld moet worden op kennis, tussen de lakens niet en vice versa! :-)

21st Century Kid
Regular user
Regular user

Bericht door 21st Century Kid » 04 sep 2013 15:05

Als jij vrijgezel bent, hij is vrijgezel, en je hebt hem (best) niet als prof meer, just go for it then. Als hij nog eens een insinuatie maakt, maak je er gewoon eentje terug die nét iets verder gaat, maar er toch niet 'over' is :)

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 05 sep 2013 08:47

En moest hij geen professor geweest zijn, zou je helemaal geen interesse gehad hebben?
Fluctuat nec mergitur

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 09 sep 2013 03:53

Al dat geneut over een professor of niet. Iedereen slaapt toch met wie hij wil? :roll:
Het is niet dat er automatisch voordeel en belangenvermenging zal uitkomen.
Anders zou je ook de familie van elke juf uit de klas moeten weren. En daarnaast kun je wellicht nog tal van voorbeelden vinden.

Anyway OT: als je een one nighter wilt, en je hebt hem tegengekomen op GRINDR, waarom spreek je hem daar niet gewoon aan? Het ergste dat hij kan zeggen is nee, en dat weet je ook al weer.
Maar je weet best dat de kans is dat hij nee zegt bijzonder klein is.

JFK schreef:En moest hij geen professor geweest zijn, zou je helemaal geen interesse gehad hebben?
Dat is toch totaal geen relevante vraag? Iedereen heeft zijn voorkeuren, kinks, rariteiten en wat dan nog.
Hoe vaak hoor je trouwens niet over een crush hebben op een leerkracht?

Het is mijn ding niet. Misschien lag dat aan mijn leerkrachten zelf, waar ik eerder een hekel aan had. Maar iedereen doet zijn ding.

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 22 sep 2013 16:25

chillah schreef:Beste allen,
In mijn eerste en tweede jaar had ik duidelijk nogal een "metroseksuele" prof, waarvan iedereen wist dat hij homo was. Nu: we fitnessen toevallig in dezelfde fitness en hij komt altijd met mij een praatje maken, ik ben eigenlijk zeker dat hij ook weet/ziet dat ik op mannen val. Nu: ik weet dat hij niemand heeft en ergens doet hij tijdens die gesprekjes in de fitness altijd wel een beetje flirterig, al is het wel heel subtiel. Ik heb hem zelf al eens op Grindr gespot! Dus ik weet zeker dat een one-night-stand met hem zeker tot de mogelijkheden behoort... maar... hoe pak ik dat aan? Hoe maak ik hem subtiel duidelijk dat ik met hem wel eens in de koffer wil duiken? Het blijft immers een professor, maar ik ben er bijna zeker van dat hij ook wil...

Iemand tips?

P.S.: Ik wil echt geen relatie, daarvoor is het leeftijdsverschil wat te groot (ik vermoed dat hij 37 is en ik ben er 22) maar het idee van seks met een professor maakt mij compleet wild :-).

Hey heb je nog nieuws over wat er tussen jullie is gebeurd?

Mijn mening hierover: je leeft maar 1 keer dus ik zou zo'n kans wel aangrijpen! Ik zou hem subtiel wat verleiden of opmerkingen geven (in de fitness over zijn lichaam, bv: ik vind het leuk dat een prof ook aan zijn lichaam werkt: je ziet er goed uit) en hem eens uitnodigen na de fitness samen ene te gaan drinken! En op dat moment dan vragen of hij single is en of hij het niet erg vindt nu alleen naar huis te moeten gaan ... door zo'n opmerkingen hem verleiden en aantonen dat je iets meer wel ziet zitten :bananas:
What does the Fox say?

Gesloten