het onaangename gevoel

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
robin
New user
New user
Geslacht: Man

het onaangename gevoel

Bericht door robin » 26 aug 2013 23:02

hoi
ik ben 16 en homo
Ik ben twee jaar gleden achter gekomen dat ik homo ben, want ik volde me altijd al anders. Maar de laatste tijde voel ik me zo triest en zoo leeg, het gevoel dat het niet goed komt ( ik kan nooit mijn ware ik kan zijn om dat ik te laffe ben om mensen er late achter komen dat ik homo ben, want als mijn familie er achter zoden komen zouden ze woedend zijn ) maar hoe kom je van dat trieste,leeg gevoel af

Manspersoon
Senior user
Senior user

Re: het onaangename gevoel

Bericht door Manspersoon » 27 aug 2013 00:19

Een :hugs: voor jou. Er is geen haast bij om uit de kast te komen en later zul je er misschien wel de moed voor hebben. Ik zou willen zeggen: "Probeer er niet te veel mee bezig te zijn", maar ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Daarom adviseer ik je om hulp te zoeken. Iemand waaraan je je hart kunt luchten: een vriend, iemand van het JAC of het CLB of desnoods anoniem via Awel.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

robin
New user
New user

Bericht door robin » 27 aug 2013 10:14

bedankt voor u advies :)

Gillian70
New user
New user

Bericht door Gillian70 » 28 aug 2013 23:02

Hey Robin, ik heb totaal hetzelfde meegemaakt zoals jij. Het wordt beter! Zoals simon zegt, er is geen haast bij. Je moet pas uit de kast komen als je er zelf klaar voor bent!

Kijk even naar die site, heeft mij ook wel geholpen. http://www.itgetsbetter.org/

Succes en ik hoop dat het triest gevoel zo snel mogelijk beter wordt!
Grtz, Gillian
What I like (See spoiler)
Spoiler! :
- Being a Whovian
- Being Bi-sexual
- Photography
- Movies
- Series
- Books
- Coffee
- Gaming
- And The Little Things In Life!
http://www.punt-andere-lijn.be/ <-- Holebi vereniging in Brugge en omstreken, bekijk de site voor meer info :)

SingingInTheRain
Regular user
Regular user

Bericht door SingingInTheRain » 19 okt 2013 22:36

Ik ken het gevoel, ik geef je een tip, probeer een vertrouwenspersoon te vinden, iemand waar je alles tegen kunt zeggen. En nog een tip, als je het niet over de hele school verspreid wilt hebben, niet tegen meisjes zeggen, die vertellen dat door, maar meisjes kunnen er meestal het beste mee om. Mss is er iemand van je vrienden die je wel kunt vertrouwen en die het niet doorvertelt.

Veel sterkte.

robin
New user
New user

Bericht door robin » 23 nov 2013 16:34

ik heb het aan mijn beste vriendinnen gezegd,en wel mijn hele klas weet het nu ook. ma ik voel me all wat beter.het grote gate in mijn hart krimpt all wat in. bedankt voor het advies

Gesloten