Té hetero uiterlijk

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Sophie
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Té hetero uiterlijk

Bericht door Sophie » 01 nov 2013 16:39

Bedankt voor al jullie reacties!!
Ik ben dus niet de enige :D Yeey!!
Jullie zijn stuk voor stuk fantastische mensen!
En idd Born This Way baby... <3 love yourself

XXXXX
I don't need it to be easy, I need it to be worth it

grasshopper
New user
New user

Bericht door grasshopper » 12 nov 2013 22:19

Zie er zelf ook vrij vrouwelijk uit, lang haar, juwelen, rokjes en kleedjes. Nee, ik snap het wel, ik heb er ook geen idee van of mensen hun gaydar zou afgaan als ze mij zien... zou het wel eens willen weten :)
Joie de vivre

LadyS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door LadyS » 17 nov 2013 14:52

grasshopper schreef:Zie er zelf ook vrij vrouwelijk uit, lang haar, juwelen, rokjes en kleedjes. Nee, ik snap het wel, ik heb er ook geen idee van of mensen hun gaydar zou afgaan als ze mij zien... zou het wel eens willen weten :)
Ik verwijs je graag door naar het Fototopic! 8)
The best dreams happen when you're awake.

kirstey
New user
New user

Bericht door kirstey » 13 dec 2013 19:54

Kat schreef:Bij mij is dat ook het geval. Ik ben dan wel bi. Maar ik heb zeker een hetero uitstraling. Mensen verschieten er wel eens van als ik zeg dat ik ook op meisjes val. Ze verwachten het nooit. Toch heb ik al een relatie gehad, iemand die ik leerde kennen via dit forum. Het is dus zeker niet onmogelijk.
Doet me trouwens ook aan iets denken.. Ik zag onlangs een meisje, zag er eigelijk ook vrij vrouwelijk uit enal. Maar ze had een tattoo waaruit ik direct kon afleiden dat ze lesbisch was. Er bestaan trouwens ook zo'n halskettingen met dat teken. Maar daar moet je uiteraard wel lef voor hebben denk ik.
en wat voor teken mag dat wezen dan? beetje nieuwsgierig :)

xDoyouremember
New user
New user

Bericht door xDoyouremember » 27 dec 2013 14:32

Dat probleem heb ik ook. Denk ook niet dat mensen het zien aan me.
Zelf val ik ook op vrouwelijke meisjes, wat het alleen maar moeilijker maakt.
Ik durf er dus niet op af te stappen omdat ik denk dat ze toch hetero zijn.
En de kans dat zij naar mij toe komen is ook klein..

Indie
New user
New user

Bericht door Indie » 28 dec 2013 00:23

xDoyouremember schreef:Dat probleem heb ik ook. Denk ook niet dat mensen het zien aan me.
Zelf val ik ook op vrouwelijke meisjes, wat het alleen maar moeilijker maakt.
Ik durf er dus niet op af te stappen omdat ik denk dat ze toch hetero zijn.
En de kans dat zij naar mij toe komen is ook klein..
Herkenbaar ;)

katrientje
New user
New user

Bericht door katrientje » 28 dec 2013 10:38

ja als ik het zeg vallen ze ook van hune stoel ....
vind het altijd wel grappig om die reactie dan te zien,
ik van nu wel op het stoere vrouwelijktype :-)

Secret2
Experienced user
Experienced user

Bericht door Secret2 » 29 dec 2013 22:15

(Héél) Vrouwelijke vrouwen!!!!!
Afbeelding
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

xPrecious
New user
New user

Bericht door xPrecious » 29 dec 2013 22:47

Ik denk dat ik ook wel een hetero uiterlijk heb. Af en toe kan je mij spotten in een kleedje en op hakken, maar zeker niet dagelijks! Ik gedraag me ook best brouwelijl -nagels lakken, haar verzorgd, er goed uit proberen zien, ...- maar soms zou je kog kunnen twijfelen aan mijn manier van doen. Hoewel, ik weet het kiet.. de meesten verwachten het niet alle sinds :)
"What does love mean?" "Do you love yourself?" "No." "Then it will be difficult to love another."

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 03 jan 2014 10:05

Bah de uitdrukking hetero-uiterlijk steekt mij een beetje tegen, hetero/homo/bi is een seksele geaardheid, geen kledingstijl. En ook geen lifestyle.
Maar bon: ik zie er ook best wel 'hetero' uit denk ik. Maar ik kan me net zo goed voelen in een kleedje als in een joggingbroek en veel te grote pull. Enkel mijn haar weiger ik kort te knippen, hoe het nu is vind ik het alweer véél te kort. Wat mij in sommige mensen hun ogen dan weer heel erg 'hetero' maakt.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Appeloes
New user
New user

Bericht door Appeloes » 15 jan 2014 00:51

Ik heb ook hetzelfde 'probleem'!
Misschien moeten we gewoon eens een bijeenkomst houden om te showen hoe hetero we er wel niet allemaal uitzien! :D

Bonyweather
New user
New user

Bericht door Bonyweather » 17 jan 2014 18:43

Ik heb exact hetzelfde probleem.
Vroeger had ik wel wat korter haar maar nu heb ik lang haar, draag ik veel rokjes, oorbellen en ik vind het simpelweg ook heel leuk om met mijn uiterlijk bezig te zijn!! Ik hou van wellness en van die dingen. Dus wie gratis een massage wil aanbieden, be my guest ;)
Ik kijk meer naar meisjes die zich ook mooi kunnen kleden, stijl hebben en niet op de mannelijke types maar dit maakt het nét zo moeilijk om te weten of deze meisjes al dan niet lesbisch zijn. Ik wou dat er echt een gay radar bestond! :)

Sophie
New user
New user

Bericht door Sophie » 17 jan 2014 18:56

tessmore schreef:dit maakt het nét zo moeilijk om te weten of deze meisjes al dan niet lesbisch zijn. Ik wou dat er echt een gay radar bestond! :)

Inderdaad!! Misschien een goed idee voor een nieuwe app :D haha
I don't need it to be easy, I need it to be worth it

Zonnetje
New user
New user

Bericht door Zonnetje » 17 jan 2014 19:26

Sophie schreef:
tessmore schreef:dit maakt het nét zo moeilijk om te weten of deze meisjes al dan niet lesbisch zijn. Ik wou dat er echt een gay radar bestond! :)

Als dat niet hilarisch zou zijn! :D We zouden er nog van verschieten.
Of een bril waardoor mensen oplichten in bepaalde kleuren die hun 'voorkeur' weergeeft :D

OT: Ik zou het niet direct 'te hetero' noemen, aangezien ik dat niet helemaal correct vind. Weinig mensen verwachten het, ik maak mij al graag eens op en draag geregeld hakken. Daarmee is al heel wat gezegd denk ik :)
Life is a ticket to the greatest show on earth - Martin H. Fisher

Indie
New user
New user

Bericht door Indie » 17 jan 2014 20:16

Sophie schreef:

Maar dat zou nou eens echt een geweldige uitvinding zijn! :D

JustMe
Regular user
Regular user

Bericht door JustMe » 21 jan 2014 20:13

Ik zie er ook heel hetero uit.. Denk dat echt niemand van mij zou denken dat ik lesbisch ben.. ik ben een echt meisje-meisje.. heb lang haar en draag graag eens een rokje of een kleedje.. ik hou ook echt van meisjes-dingen, en val ook op echte meisjes-meisjes..
Just be you.. Life's too short to be anybody else..

Sa.
New user
New user

Bericht door Sa. » 22 jan 2014 21:57

Hahaha, zelfde probleem hier. Ik heb ook lang haar en zie er graag verzorgd uit en ben ttl niet stevig gebouwd. Ik vind het ook heel moeilijk om iemand te vinden aangezien ik lesbisch ben en dus niet tevreden ben met een halve jonge ;) Heb geen idee wat ik hieraan kan doen..

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 22 jan 2014 22:03

Hoe langer hoe meer mensen in dit topic. Ik voel mij plots een pak normaler. Al snap ik nog altijd niet goed waarom mensen er zomaar van uit gaan dat iedereen die geen stereotiepe lesbo is, wel hetero moet zijn.

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 23 jan 2014 19:25

Sa. schreef:.. niet tevreden ben met een halve jonge ...
:roll: :roll: :roll:
Niet persoonlijk op jou bedoeld he, maar een algemene frustatie over wat ik hier lees - ik snap wel wat jullie bedoelen, maar toch - een heterostijl of uiterlijk wat is dat eigenlijk? Wilt dat zeggen dat jullie eruit zien als iedereen? En het is niet omdat iemand wat korter haar heeft of zich niet kleedt volgens heterostandaarden dat dat een (halve) jongen is....

OT: Ik kleed me waar ik me goed in voel. Een beetje tomboy; geen jurken of hakken voor mij. Mixed reacties wanneer ik uit de kast kom. Gewoon omwille van het feit dat ik lang haar heb vermoeden mensen niet dat ik niet-hetero ben.

Sofie nr. 2

Bericht door Sofie nr. 2 » 25 jan 2014 14:54

hey naamgenootje!
Ik heb een beetje hetzelfde probleem, al wissel ik graag af : soms wat meer tomboy en dan toch weer rokjes all the way :) Ik ben heel open tegen iedereen die ik ken over dat ik op meisjes val etc. omdat ik schilderkunst volg moet dat wel, ik moet immers een eerlijke boodschap kunnen brengen. maar ik heb helaas niet altijd de ballen om anderen uit te vragen ;( maar anyways

Ik zou graag op het volgende willen wijzen: ons idee van wat 'vrouwelijk' is, is eigenlijk maar een sociale constructie, toch? je gedragen en kleden zoals de maatschappij en reclame enz. willen en verwachten dat je bent. Ik denk niet dat daar iets mis mee is, dat is hoogstwaarschijnlijk omdat je je thuis voelt in die rol.. en ik begrijp helemaal waarom je het zegt, omdat het nu eenmaal beter te verstaan valt, en ik doe het zelf ook, maar mag ik je toch vragen om eens stil te staan bij dat 'vrouwelijke'? want is een vrouw die zich niét wil schikken naar dat voorgeschreven beeld daarom minder vrouwelijk? is dat niet gewoon onze cultuur & sociale regeltjes die voorschrijven wat 'vrouwelijk' is? het kan zijn dat je je niet goed voelt bij je genderidentiteit of je gewoon niet zo 'op en top' vrouw voelt en dat dat een reden is waarom je er ook niet als dusdanig uit wilt zien.. maar het kan net zo goed zijn dat je wél 'op en top' bent maar je gewoon niet aantrekt wat anderen als 'vrouwelijk' beschouwen.. De reden dat ik dit zeg is omdat ik het vrij spijtig vind dat mensen woorden gelijk 'manwijf' enz. gebruiken voor vrouwen die bv. geen zin hebben om hun benen te scheren ofzo (wat eigenlijk veel logischer is dan het wel te doen, al doe ik het zelf ook natuurlijk -sociale druk enzo-)

om nu echt te antwoorden op je vraag: ik denk dat er wel, afgestaan van de al gegeven tips, een aantal dingen zijn die je kan doen.. het eerste is natuurlijk open zijn over je seksualiteit.. maar als je dat om de één of andere reden niet wilt doen, kan je altijd wel hints geven tegen meisjes waar je mee praat (als ze zelf ook op vrouwen vallen, begrijpen ze het wel) of over Rusland ofzo praten :) oogcontact is ook een goeie: als een naar een vrouw kijkt op straat ofzo, en je houdt iets langer oogcontact dan eigenlijk normaal is, dan is er een grote kans dat je allebei dacht: "zou ze…?"
andere dingen die je kan doen is IETS gay in je outfit te steken (maar sinds de 'boyfriend look' in is wordt dat wel heel moeilijk) ik denk aan een of ander regenboogje ofzo voor op je rugzak of misschien gewoon een T-shirt met een dikke hint op ofzo.. maar eigenlijk vind ik niet dat je je kledingsstijl zou moeten veranderen.
Toen ik vroeger kort haar had keken er veel meer meisjes naar mij, nu vind ik mijn haar veel leuker maar ik zie er ook best wel wat gewoontjes uit daardoor.. het probleem is dat de mééste lesbische/biseksuele meisjes amper te onderscheiden zijn van anderen, dus het is altijd maar wat gokken.. wat ik doe is gewoon spontaan beginnen over mezelf of een onderwerp dat gerelateerd is aan LBGT-issues als ik privé met iemand spreek.. of het gewoon vragen: 'jij bent toch hetero he?'. Dat is geen beledigende vraag voor de meeste mensen..

Ik heb, en ik vraag me af of anderen dat ook hebben, soms echt wel een probleem, wanneer ik een meisje leuk vind en ik dan overal clues in zie dat ze ook op vrouwen valt maar dat dan helemaal niet waar is x0 daarom is het volgens mij beter om het gewoon te vragen dan voor sherlock holmes te spelen :p

Gesloten